Ik ging een wood elf helpen. Maar ik had al snel door dat die kerel paranoia was
en een beetje gestoord ook
. Die kerel dacht dat ze een complot tegen hem aan het smeden waren. Dus moest ik mensen bespieden(in totaal 3, Hahahahaa, allemaal vriendelijke mensen die gaan werken, bij de eerste persoon(een vrouw) dacht ik van, what the fuck, moet ik hier staan kijken hoe die aan het werken is, maar toen had ik eigelijk al door dat de kerel waar ik voor werktte paranoia was
hahahaah, zo goed he, dit spel! Op het laatste wilde die kerel mij ook vermoorden omdat ik zogezegd ook met de bende hoorde
Man man, ik liep gewoon naar een guard(de hoofd in dat gebied(persoon met een kletskop) en die kerel slachtte hem gewoon af
, en gedaan met de handel). Ik heb ook zo eens opnieuw geload en gezegd dat ze hem wel aan het bespieden waren, en natuurlijk, nu was het allemaal superduidelijk voor hem, een complot tegen hem
man man, grappig, en dan moest ik die kerel vermoorden die zogezegd hem bespiedde,ahahah, maarja, dat had ik gewoon eens bekeken, niet op verder gespeeld
Dan ook nog een grappig stukje, zie ik daar opeens een kerel sluipen(gewoon niet tijdens een missie ofzo) en die probeert ineens iemand te vermoorden, tja de guard hem hem snel daal
) Echt geweldig!