1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij sommige handelaars kan je ze kopen dacht ik, je moet eens kijken bij de allerlei-handelaars. Langs de andere kant vind je er toch genoeg in grotten etc, ik gebruik altijd een illumination spell, maar voor ik dat gebruikte had ik precies het idee dat een torch veel minder snel opging als je'm niet liet uitbranden maar soms eens re-equipte.
    Dat zal misschien maar een verkeerde gedachte zijn, maar je kan het mss eens proberen.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had terwijl ik voor die kerel bezig was, in zijn huis binnengebroken_O_ :D . Het was redelijk moeilijk, die deur open te krijgen, maarja, was toch binnengeraakt, en idd, liggen massa's boeken, ook bijlen, en nog wat wapens. En kisten die op slot zijn(kan je ook met een lockpick openen:))
     
  3. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb toevallig gisteren ook die quest gedaan. Vond het niet een erg spannende quest. Ik kwam langs Skingrad bij een doorreis naar Anvil. Zal er nog een keer langs gaan om een huis te kopen, maar dan moeten mijn skills iets hoger zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  4. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAR ZIJN DE HONDEN IN DEZE GAMe,,, IK heb er nog steeds geeneen gezien en ben al bij imperial city, kvatch en skingrad geweest:confused: Ze zijn er toch niet uit he????
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Beterrr
    First person vind ik niet zo passen bij rpgs
    Dan ga ik morgen dit spel halen! :D
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze wel bij mensen thuis gezien. Hoe kan je eigk zelf een huisdier krijgen??
     
  7. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    ""WAAR ZIJN DE HONDEN IN DEZE GAMe,,, IK heb er nog steeds geeneen gezien en ben al bij imperial city, kvatch en skingrad geweest Ze zijn er toch niet uit he????""

    Jawel hoor..volgens mij in Chorrol of in Anvil..bij de fightersguild is er een en bij een v de bewoners in de stad( die heeft r meer).

    Kan iemand me uitleggen hoe persuade werkt? Ik had het geprobeerd bij een blacksmith maar nu haat die vrouw me meer dan eerst. Ik ben van 50 naar 20 gegaan. Heeft iemand een methode die vaak werkt?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden jullie mij iets kunnen uitleggen over die missie?
    ik wou s'nachts naar die kerk gaan maar ik kwam het hoofd van de guards tegen en die zei dat ik niet met hem moest praten. allemaal leuk en aardig dacht ik en klik die vent weer weg en dan opeens kan ik die hele glarthir niet meer vinden. hij was niet op het afgesproken punt en ik heb hem helemaal nergens meer gezien. kan iemand mij zeggen waar die vent dan wel is en op welke tijd?
     
  9. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij is er altijd rond middernacht, weet niet hoe laat jij er was, maar ik was er altijd tegen 12 uur en dan kwam hij vanzelf opdagen.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde verhaal voor mij, kga iedere keer achteruit en nu lopen ze me uit te schelden enzo.
     
  11. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook een paar keer gehad dat hij er niet was. Denk dat dit kwam omdat ik overdag geslapen heb en de persoon niet de hele dag heb gevolgd.
    Denk dat je de hele dag dus de persoon moet volgen tot s'avonds 12 en vervolgens naar de kerk gaan.
     
  12. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    :eek: bron?
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    ik heb al wel in de buurt van een stad een hond gezien, leek een beetje op een wolf.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, een speciaal subforum voor deze game....dan moet het wel een heeeeel speciaal spelletje zijn :+

    Nee maar ik heb deze game van de week bij een maat van mij gecheckt op de PC (en dan nog niet eens op z'n max. capaciteit) en hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om um te kopen, wou ik dat vanmiddag toch maar ff gaan doen O-)

    Een RPG spelen vanuit de eerste persoon zal ff wennen zijn voor me (Morrowind heb ik ook nooit veel van meegekregen), maar ik denk dat er genoeg te doen is in deze game om me wel ff lekker bezig te kunnen houden. Dan heb ik met deze game, en straks Tomb Raider, in ieder geval een rede m'n X360 weer te gebruiken :cool:

    Jullie horen nog van me wat ik van de game vind, als ik me er een beetje in verdiept heb. En de nodige vragen zal ik ook nog wel stellen, ik heb begrepen dat je een vampier kunt worden in deze game....en staat me wel heel erg aan en ik zou dat dus ook zo snel mogelijk willen gaan doen }:]

    Toedeledokie !
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    HEb folder media markt hier liggen }:]
     
  16. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha lache man...had dus zo'n Elven Ruin helemaal onderzocht had ik een Ayleid Artifact gevonden, ik had er niks aan dus heb ik het in de stad verkocht.
    Loop ik een beetje door de stad komt er opeens een man naar me toe dat zijn baas me wilt spreken, dus ik achter die man aan.

    Kom ik dat huis binnen gaat die vent tegen me aan lullen over dat Artifact dat ik verkocht had, dat hij die dingen spaart en of ik voor hem de resterende 10 delen kan vinden, hij zal ook het dubbele neerleggen voor die Artifacten dan dat ik 't verkocht had, dus zeg maar 1000 gold per Artifact:D

    Echt lache dat zulke dingen gebeuren man!:D
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  17. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik had Oblivion bij Dynabite gekocht en die hebben de Special Editions nog steeds niet binnen. Dus ik maar w8en hebben jullie enig idee hoe ik mij het best kan voorbereiden op Oblivion? Qua characters en shit?
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik een level omhoog ga, dan staat er achter sommige dingen bv: strength, willpower een +3 of +2. Wat betekent dat?
     
  19. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen, ik heb nu de 4 mystik dawn boeken, en ze zeggen dat ik het moet doorlezen om ergens achter te komen!.. Maar ik kan niks vinden wat moet ik nu doen????:confused:
    ALVAST BEDANKT!
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook met ghost recon, kreeg ik ook de melding dat ik eerst moest updaten.
    Ik dacht sjit ik heb geen live, maar waarschijnlijk staat de update gewoon op de schijf, want ik deed de update en het werkte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina