1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    "The 360 version of Oblivion does both HDR and AA and runs natively at 1280x720. If you have a 360 and a video card that's less powerful than a 6800GT or Radeon X850, I would recommend getting the 360 version. As with Morrowind, Oblivion is a demanding game."

Kick ass Xbox 360! *)

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die gameplay filmpjes aan het bekijken.
    Damn in die eerste grot kan je wel een fakkel gebruiken zeg. :D

3. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @CHiL, dat gedeelte over die ugly forests is volgens mij sarcastisch bedoeld, hij heeft het eerst over mensen die de game zitten te af te kraken over het inladen van het gras ed. en geeft daarna de oplossing voor dat soort mensen: nl. alleen maar fasttravelen. (Maar het is wat onhandig geschreven, dus het lijkt alsof dat zijn mening is)

@Halotrooper NL, idd. maar je kunt ook effecten als night-eye, light (spell), detect life, en fireballs gebruiken om wegwijs te worden in de caves. Echt vet al die mogelijkheden.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het echt crap wat hij zegt. En het is helemaal niet zo erg. En ik ga nu niet ineens de hele tijd fast travel doen. Ik had trouwens ook niet helemaal verwacht dat je alles zou kunnen zien. Maar ik stoor me er ook niet zo aan. Er is toch een heel groot deel om je heen wat je wel kan zien.. en het is niet zo dat ik daar de hele tijd op ga letten. Vooral als je in een bos staat met hoge bomen.

5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrepen heb, is wat hij zegt/wil zeggen niet crap, alleen drukt hij zich op een crappy manier uit. Het is crappy geschreven.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, ik ga nu in iedergeval naar mn werk.. hopen dat hij daar klaar ligt.. :) Good Luck all today!

7. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje oblivion marathon. Live??
    mms://a812.l1165445721.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/812/11654/v0001/reflector:45721

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu op www.gamespot.com naar de live marathon en ik moet zeggen Oblivion ziet er heel goed uit op de 360,strakjes mijn korte indruk zonder te veel spoilers natuurlijk.De laadtijden vallen erg meej gelukkig.

9. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat het in ieder geval ook kan regenen.

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt,ik vind ook dat alles heel natuurlijk beweegt,en niet zo houterig.Helaas is de video in lage resolutie dus je kan niet echt de ware pracht van deze game zien,maar wat ik nu al zie ziet er heel goed uit,en zoveel keus om te doen wat je wilt.

11. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    omg vet is dat live meekijken _O_

Edit: Als ik een character wil maken dat op stealth en boogschutten gebaseerd is maar ook handige magic kan. welke moet ik dan kiezen en welke skills?

12. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, dacht dat ze al klaar waren. Hij zei net dat ze ongeveer op de helft zaten.

13. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ben nu aan het kijken. Damn, het ziet er ERG goed uit. Tuurlijk kan de framerate stotteren en is er pop up. Dat was ook in morrowind en heeft me nooit gestoord. En als je er deze graphics voor terug krijgt, who's complaining! Ik niet :) Denk ook niet dat IGN er daarom een punt onder de 9 voor al geven.

14. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het alleen zien stotteren bij het laden van een nieuw gebied. Verder ziet de framerate er goed uit. Je kan trouwens niet overal naar fasttravelen. Je moet eerst in het gebied bekend zijn en vervolgens zelf niewe gebieden ontdekken.

15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft IGN eindelijk de review af of nog steeds niet.
    En tussen 12 en 1 worden de pakketjes afgeleverd,

Heeft iemand Oblivion al binnen?

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    denk niet dat ie komt (of heb ik wat gemist) wat is trouwens de site waarin je je character kan creeren? --> ik ga trouwens voor een warrior (vind dat deadra armor zo stoer)

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    http://www.oblivionmods.info/

Het 7de countdown filmpje laat weinig nieuws zien, maar nu is het toch bijna zover om alles zelf te ontdekken!

18. kingD

kingD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt dit spel nou eigenlijk uit?? over een paar dagen of vandaag al??

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag officeel in Nederland,maar sommige winkels verkopen ze vandaag of morgen al.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net futurezone gebeld, en ze zeiden dat er een kans is dat hij vandaag daar komt. als dat zo is word ik gebeld en kan ik hem opkomen halen, ze verwachten het rond 3 uur te weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina