1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een vette game dit zeg.
    Ik heb nu de mainquest helemaal uitgespeeld, te gaaf gewoon!!!
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hey, ff vraagje over de quest Canvas in Castle Chorrel

    als je de quest be-eindigt kan je kiezen om de schuldige aan te geven of om het te verzwijgen. als jehet verzwijgt krijg je een schilderij. hier moet je wel 3 weken op wachten. Ik vroeg me af wat je met dat schilderij kan en of het de moeite waard is om daar 3 weken op te wachten. en of het niet beter is het geld te nemen wat je krijgt als je de dader wel aangeeft.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik begin nu op serieus verzet bij Kvatch te stuiten. Best lastig als je begin level 20+ bent.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet zeker of ik dit spel wel wilt kopen, ik zelf ben wel harstikke fan van vette RPG's... ik heb al aantal revieuws en previeuws gelezen.

    kwou graag alleen nog ff wat voor en nadelen weten over het spel, kunnen jullie er een paar geven???

    oja... ik heb ok gehoord dat als je een game koopt, die in je 360 doet het mogelijk is dat je gamerpictures erbij krijgt... is dat ook met oblivion? of is dat gelul wat ik gehoord heb?
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gekocht Vet spel!!!:) moet nu martin zoeken echt wel vet ben nog steeds lvl 1 xD
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je het artikel overposten hier :eek: voor de No IGN insiders?
     
  8. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje. ik wil mn strength drastisch verhogen. kan je dit het best te doen om te vechten of is er een andere manier voor?
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus je wil gewoon beetje veel spullen kunnen dragen enzo?. het punt is dat je bij lvl up alleen je strength omhoog krikt, dus dan moet je denk gewoon lvl uppen en dan strength aan klikken. Om hem te bonussen is het dan handig veel zwaard te gebruiken
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelofelijk vet spel...!!!!

    Heb nog nooit rpg's gespeeld, leuk gevonden whatever... maar dit is gewoon te gek zeg!!!! WOW.,....

    Da moest ik ff kwijt...
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmh... ik zie wel dat ide vet is, kwil alleen weten of t waar is dat als je een nieuwe game koopt of het mogelijk is dat je er nieuwe gamer pictures er van kan krijgen?? zoja, is dit met oblivion ook dan??

    kan je ook meerdere accounts maken op 1 gamertag?? ik heb dus meteorwings, kan ik daar dan bijvoorbeeld 4 of meer/minder accounts op maken? of kan dit niet?

    denk dat ik wel ga kopen, wil alleen nog ff wat meer informatie weten, alvast bedankt
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf al heb je de game niet, je kan gewoon naar de marketplace gaan en van welke game dan ook trailers, demos, gamerpics etc. gratis/betalend downloaden.

    Waarom zou je meerdere accounts op 1 gamertag willen? Een gamertag is een 'account'.;) Als je bedoelt meerdere profielen per gamertag...dat kan, want dat staat niet op de centrale server van Microsoft, maar gewoon op je harde schijf.

    EDIT: Chuck Norris valt Cyrodiil binnen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha dat filmpje is echt geweldig! Ik weet niet wie hij is maar voor mijn gevoel wat ik net zag een rocker+Freefighter? :D

    Hoe kan je je camera rond je personage laten draaien als je gewoon aan het spelen bent?
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat dat alleen met de PC versie gaat.
    Maar idd, best lache filmpje :cool:.
    Mensen verzinnen de gekste dingen tegenwoordig.
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat wel gaat hoor gewoon third person en dat met de rechter analoge stick en je kunt rond je personage bewegen
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechter thumbstick button inhouden en met de rechter thumbstick kan je dan draaien rond je character...staat toch allemaal in de handleiding.:{
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen zijn niet zo fanatieke handleiding lezers :p
     
  18. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej! Gister toch eindelijk Oblivion gevonden. Geen enkele winkel bij mij in de buurt had hem meer...
    Vanavond maar eens in me 360 doen. Ben zooo benieuwd!

    Nog een vraagje:
    Waarom kan je mijn games niet zien als je met je muis over mijn gamertag gaat? Ik kan bij jullie dat allemaal wel zien...
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo iets bedoel ik, bijvoorbeeld dat ik zelf wel 1 account heb waar ik mee speel dan op meteorwings, mr dat ik op meteorwings nog 1 aanmaak voor een vriend die bijvoorbeeld wel redelijk bij me gamed, en me neef, dat ik dus meerdere personages op meteorwings heb
     
  20. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vragie tussendoor, ik heb een huis gekocht, kun je dat ook laten opknappen dat het er een beetje leuk uitziet!????
    Behoorlijk rommelig zooitje daar zieje!!;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina