1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ff een vraag je over de skill Armorer. Ik ben nu '42' in armorer en mijn doel is om hierbij het label journeyman te halen zodat ik ook magische items kan fixen. Hoeveel levels moet ik nog omhoog gaan om dit te realiseren? Als ik dit namelijk niet doe dan betaal ik me helemaal scheel aan het uitbesteden van reparaties. Dan kan ik net zo goed geen magische wapens dragen. Dus bij welk level ga ik naar journeyman? En waar kan ik misschien boeken ofzo vinden om graits te levelen?

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    50, om snel te levelen moet je gwoon veel hammers kopen en alles wat je oppakt repareren, ook al gebruik je het nie

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Soms gaan hamers erg snel kapot. Wat je ook zou kunnen doen is van te voren saven, gaat dat ding te snel kapot even loaden. Grote kans dat je dan meer gelukt hebt. Er bestaat namelijk altijd een kans dat je met 1 hammer je gehele inventory fixed.

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook naar 'A Fighting Chance' gaan in de market district, Imperial City. Die uitbaatster is geloof ik journeyman/expert van armorer, dus zij kan je wel helpen. En anders koop je 50 hamers bij die verschillende traders in het market district en je gaat even een paar dungeons uitkuisen. Ondertussen gaan je wapens/armor kapot en train je je armorer door die constant te repareren.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb al een hele zwik hamers, dat is het probleem niet, alleen niets om te repareren. Ik heb allemaal Magic items op zak en die kan ik niet fixen. Ik zal dus ff al mn equipment moeten droppen in mn huis, allemaal items aandoen die niet magic zijn, een dungeon ingaan om geld te roven en dan kan ik ondertussen al mn zooi steeds repareren. En dan levelen bij dat chickie in de market district. Hoop gedoe, maar het moet maar :p

6. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ze doen het allemaal nie

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    in chorrel geloof ik kan je ook nog armorer training krijgen op journey man level.
    ik dacht dat die zaak fire and steel heette, ga maar es checken.

9. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahahahaah super mooi! vooral dat ze vallen

11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is het Imperial Legion Compound?

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die met dat vuur is strak :9

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prison district

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zojuist:

- Fightersguild afgerond
    - Het duurste huis in Skingrad gekocht
    - 3 update's voor het huis gekocht
    - Mages Guild gejoint

Heerlijk spel. Ik heb er nu 65 uur op zitten het gaan er zeker 200 worden denk ik. Ik moet alle achievements halen. Het liefst ook alle quest gedaan hebben :)

15. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd bonbridge, et is en blijft een heerlijk spel, vooral dat je oneidig door kunt blijven spelen, niet?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er zijn geen oneindig aantal quests...maar creatures, bandits, marauders, etc. respawnen om de paar dagen zodat er in dungeons, caverns, tombs en forts altijd iets te doen is.
    Als je Arena Grand Champion bent kan je elke week een 'show' opvoeren, wat inhoudt dat je in de arena tegen creatures van jouw level kan vechten. Je kan kiezen uit 1,2 of 3 tegenstanders.

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    zoveel questen zijn er ook niet hoor. heb ze niet geteld in me walkthrough maar was er niet echt van onder de indruk. sommige zijn gigantisch (verzamel maar eens alle honderd ninroot maar daar heb ik echt geen zin in)

18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wat nou niet van onder de indruk, als je alle quests bij elkaar optelt heb je een spel dat 10x langer duurt dan een gemiddeld spel

19. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd:p, hoeveel quests had je btw geteld vegeta:p?

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Zo, alle achievements gehaald :)
    Nu nog mijn marksmanship naar perfect trekken...
    Blijft leuk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina