1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe mage missie download baar op marketplace
    Hier het nieuws
    Ik ben nog niet aan de magesguild begonnen, dus ik wacht er nog evve mee, en ik vraag me ook af of deze shit ook al in europa is

2. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me al af hoe je de Orrey in kon komen, wel vreemd dat die deur er dan wel al zit maar ze hetgene erachter in content uitbrengen :confused: Naja nou is t de vraag wanneer ze dat eindelijk in Nederland net zoals Horse armor uitbrengen

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klik

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik iemand vermoord heb, hoe stop ik hem dan in een Soul Gam?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Mensen kan je enkel in Black Soul gems steken. Je moet naar een Necromancy altaar gaan, wachten tot middernacht, kijken of er een verlichtende zuil van het altaar naar de hemel rijkt, if not, wachten tot de volgende dag. (het gebeurd dacht ik 1x/week). Wanneer je die verlichte zuil vanuit de hemel ziet stop je een grand soul gem in het altaar en je cast een Soul trap spell op het altaar, nu kan je je soulgem er terug uithalen en is het een Black soulgem geworden.

Black grand soul gem = grand soul gem, maar je kan mensenzielen mee 'vangen'.

6. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het nog steeds niet helemaal, hoe kan je dan een bepaalde ( dood ) persoon ( zijn soul ) in een Black Grand Soul Gam doen?

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soultrap casten en vermoorden.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Chill: Ik ben nu met de quest van Mephala bezig. Maar ik heb een vraagje, daar moet ik 2 mensen vermoorden(opperhoofden van de gezinnen). Maar welk bewijs moet ik achterlaten in hun lijk? Ik kan ze wel vermoorden,maar ik weet niet welk bewijs ik moet achterlaten...

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik m'n 360 weer terug! Kan ik weer verder gamen! :D

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bij die Ulfgar moet je de family ring in dat huis meenemen en op het lijkt van die andere kerel Nirva ofzo(?) leggen. Bij die Nirva vind je dan weer een soort ritual dagger die je naar het lijk van de eerste moet brengen. En dat zou het moeten zijn.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke, dus ik steel uit de family house van ulfgar family die ring, breng die aan op het lichaam van die Nirva. En dan moet ik die ritual dagger in Nirva's huis zien te vinden en op Ulfgar aanbrengen, thanx;) moet ik eens gaan proberen:)(straks, moet direct gaan werken:'-( )

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Is een volle black grand soulgem ook beter voor het maken van machtige wapens?

En is het mogelijk om beter te worden in het gebruiken van soulgems? Ik vind het vertieft lastig om continu je wapens te moeten bijladen, ze zijn ook zo snel weer leeg.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee een volle Black grand soulgem is hetzelfde als een gewone soulgem, het enige verschil is het soort ziel dat erin is opgeslagen; mens/monster-dier.
    Voor de rest hebben ze dezelfde kracht en dus ook charges.

En je kan niet beter worden in het gebruiken van soulgems, natuurlijk wel in de School of Mysticysm waardoor je soultrap spells goedkoper worden, maar dat is dan ook het enige wat in de buurt komt. Eenmaal je Azura's Star (cfr. reusable soulgem - daedric quest reward) hebt is het opladen helemaal niet zo een groot probleem meer. Anders zal je het moeten blijven proberen met grand souls te vangen, deze rechargen al voor 1600.

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zal niets verklappen, maar vond het einde van de mainquest wel spectaculair :) . Beetje kort though :mad:

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen! Ik kom niet verder bij de quest "Legawiin Recommmendation" van de mages guild, hier moest ik een amulet uit een grot halen en naar zo'n wijf "Dagail" van de mages guild terugbrengen. Maar ik kan die amulet niet aan haar geven! Terwijl ik heb zeker weten om heb. Ze zegt ook niks nieuws...:confused:

Weet iemand wat ik moet doen....Thanx,

Evert

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leyawiin_Recommendation

16. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop voor je dat het geen bug is, ik had zo'n zelfde probleem bij de fightersguild, dat ik iets niet kon geven. Ik had me er bij neer gelegd en ben een save van best veel uur terug gegaan

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hadden jullie ook bij zon quest(vraag me niet welke) dat je kon doen of je 1 van hun was en toen werd je equipment afgenomen, moest je zon boek stelen. ik ontsnappen. nooit meer wat teruggezien van mn equipment:mad:

die luitjes van die orde zitte me nog steeds zo af en toe achterna:p

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Praat eerst met agate ;)

19. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Je had het hele ritueel mee moeten doen. Daarna ergens in een hoekje gaan waar niemand is, dan komt dat gassie achter je aanlopen. Sloop hem en pak je spullen weer. Maak dan vervolgens dat wijfie daar bij dat ritueel af en je hebt relaxte staf waar mee je wel een paar mensen van de orde aan gort schiet. Ik was lvl 15 toen ik die quest deed(gisteren), dus was wel piece of cake

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik was level 30 en ben gwoon hard wggerend :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina