1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het is normaal omdat jij het ook hebt? Ik heb er namelijk geen last van, dus zo normaal is het niet..
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet btw een manier hoe je het hele deadric armor kunt krijgen. Ten minste dat was bij mij zo toen ik ongeveer lvl 20 ofzo was.
    ten zuiden van imperial city is een inn. Genaamd de roxey inn. Daar is iemand in full deadric armor. Ga ergens in een hoekje zitten pak boog of gebruik spell schiet/cast en ga dan naar buiten. Als je geluk hebt word je niet gezien en dan komt er een gaurd aan lopen die er dan gewoon afmaakt. Zo heb je gratis en heel simpel het deadric armor.
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandits en andere jagers lopen vanaf Level 20 sowieso in Deadric of Glass Armor. Dus zoveel moeite hoef je als het goed is niet te doen. Maar die manier van die Roxey inn is wel handig, daar loopt volgens mij ook een kajit die echt super veel pijlen bij zich draagt(deadric, elbony, glass en nog wat andere)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee.. meerdere mensen hebben hier last van maar op welke speel jij het de pc of 360 ?? en sommmige zeggen dat als je een harddisk heb bij de 360 het nog minder voorkomt
    die ga k ook nog kopen ;)
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    heb net een nieuwe (Fockin goede) boog, gekocht in Bravil, voor 9000 ofzo :D Kut eraan is dat je m steeds moet recharche, want hij is zo op. Maar heeft wel een lekkere attack van 8. Ohja, waar kan ik (hele) goede ligt armor kopen?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan het vinden in ayleid ruins en grotten als je een hoog lvl bent genoeg leuke en mooie dinge :D
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Oblivion ge0wnt! Na ongeveer 150 uur mag dat ook wel!

    Ben in ieder geval met 1 character baas van Fighters, Mages & de Thieves Guild. Tevens natuurlijk Champion of Cyrodiil en stiekem leider van de Dark Brotherhood!

    Buiten dat ook nog teveel andere quests gedaan, ik heb in elke stad maximum upgegrade huizen en leef een fijn leventje :)

    Men kan in ieder geval niet zeggen dat ik er doorheen gerushed ben!
     
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of er al een ijvere ziel is geweest die een Quest-lijst heeft gemaakt ofzo. Of een map met alle caves, Forten enz.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
  10. diehard[NL]

    diehard[NL] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    major skills decreasen om levels te stijgen

    De meeste mensen eidigen zo rond level 47 met als je major skills allemaal op 100 hebt. In mijn geval was ik level 46 en had alle major skills op 100, maar als ik nog twee major-skillspoints erbij zou krijgen was ik lvl 47 geweest. Ik bedacht me toen dat je major skills decreasen als je in de gevangenis komt. Dus heb ik dat twee keer gedaan en steeg daarna naar lvl 47, inmiddels ben ik lvl 49 en heb ik 30 keer een guard voor ze bek geslagen en mezelf in de gevangenis laten gooien. Let wel op dat je minor skills ook omlaag kunnen gaan.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zat net zo in een grote ruine/tempel. Allemaal traps! Muren die je insloten etc, en ik vond daar 5 stones die van 1000 en 57 van die van 50 :eek:.
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    in plaats van dat je nou de naam en de locatie post:p
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat moet ik dan ff zoeken.. :eek:
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zet gister me live aan na een maand afwezigheid.. krijg ineens 1000 gamerpoints erbij omdat ik alles in oblivion af heb :) *feestje
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat ik zo wat ik zo on-realistisch vind is dat je als je een hoog level bent, geen moeite meer hoeft te doen voor vet armor en goeie zwaarden. Iedereen dropt niets.
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is te vaag: Ik ben bij een shrine geweest. Daar kreeg ik als quest om het zwaard van Umbra te halen en daar terug te brengen.
    Dat heb ik dus gedaan.
    Kom ik daar terug, als ik dan weer met die shrine praat dan kan ik ervoor kiezen m'n zwaard te houden of af te geven
    ik kies natuurlijk om te houden. Maar een paar seconden later loopt hij helemaal vast. Ik kan helemaal niks meer, geen enkele knop doet t meer. Ik kan m'n 360 alleen maar uitzetten.
    Ik weet niet of het speciaal met die gebied of deze quest te maken heeft.
    Maar weet iemand hier de oorzaak of de oplossing van?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft die bug al ervaren, het ligt niet aan jouw 360. De bug wordt gefixed met de patch die binnenkort uitkomt. Om de bug te voorkomen moet je voordat je de quest start het Umbra zwaard halen. Je start de quest en geeft Umbra direct aan Clavicus.
     
  19. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje bij de quest "Caught in the Hunt". Op het eind van deze quest vermoord een Orc de persoon die ik eigenlijk moest redden. Deze Orc heb ik nu weer vermoord en de sleutel om het fort uit te komen heb ik van zijn lichaan gejat. Als ik nu echter bij quest update kijk, staat er nog steeds dat ik zijn lichaam moet checken om het fort uit te komen, maar ik ben het fort al lang uit en heb zijn lichaam dus ook al gecheckt. Ik loop hier nu steeds met 4 sleutels die ik niet kan droppen en een unfinished quest. Als ik de quest als active quest zet zie ik ook nergens een rode pijl waar ik naar toe zou moeten en als ik naar de vrouw ga die me de quest gaf reageert ze niet met iets zinnings...

    Is dit een bugje? Is niet echt ernstig maar wel btje stom dat ik deze quest niet kan voltooien.
     
  20. Avioto

    Avioto Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    Vaag, ik deed hetzelfde. Maar ik kon gewoon verder, met die vrouw praten en klaar:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina