1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    die heeft waarschijnlijk crabs en een light armor dragende persoon opgegeten

    king steven --> betaal je bounty
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb een vraag over de thief guild. Ik ben nu in de quist: Arrow of Extrication. Maar ik kan die pijl niet vinden. Als ik het groene pijltje volg. Kom ik in een fort te recht, en dan staat er ook geen groen of rood pijltje meer. Waar kan je die arrow vinden?
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die licht in de kist bij dat ventje daar buiten in het fort. Je mag die gast vermoorden van de thieves-guild. Ik zou het alleen niet doen je word dan namelijk uit de Mages-Guild gekicked. Ik liep er gewoon rustig langs en jatte het mee. Die gast deed helemaal niets.
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een bounty van 0 gold.... dus werkt niet
    maar ik heb net in de arena gevochten en nu kan het wel (ik heb nu ook fame erbij misschien was het dat):thumbs:
     
  5. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe word ik geen vampier meer? ik weet dak naar die meneer bij de mages giuld gaan ma ik ben uit de mages guild verdreven , dus vraag ik het hier maar...
     
  6. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @josuwa:

    Mocht je 't geluk hebt dat je net gebeten bent (binnen 24uur) kan je naar "the altar of nine.."
    Kan cure desease potion kopen in diverse zaken in 't land

    Zo niet ben je gefukt..*)

    Nee, gein.. :thumbs:
    Ga dan maar ff op bezoek bij de count van Skingrad...
    Die houdt je dan wel weer even zoet..

    SUCKSEX!
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kolote mijn spel doet het niet meer bij mijn neef ook al niet en ik kan geen krasje ontdekken ofzo.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik ze dan halen bij de Dark Brother Hood?
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb ff hulp nodig, na een klein gedeelte van de main quest te hebben gespeeld (tot het brengen van Martin naar weynon priory) heb ik veel uren besteedt aan de sidequests. Nu wil ik de main quest weer gaan doen maar ik kan Martin en Jaffre nergens vinden. Niet in Weynon Priory en ook niet bij de cloud top temple (waar je ze heen moet brengen). Mijn quest icoon wijst wel naar Cloud Top temple maar ik heb een key nodig om naar binnen te gaan en daar heb je Jaffre voor nodig. Waar zijn die gasten aan het campen???
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kvatch? ook maar gokje hoor, kweet niet zeker
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden er wel gewoon moeten zijn hoor. Je moet van Jauffre wel naar 'The Imperial City' voor die boeken. Jaufre loopt ook wel buiten rond.

    Ik had ook nog een vraag. Hoe kan je ontzichtbaar worden? M'n neef deed het maar ik heb geen idee hoe ik er ook voor kan zorgen? Kan dit door middel van een ring of met magie? Alvast bedankt.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Spell of invisibility of Chameleon spells. Chameleon is ook een effect wat je kan gebruiken als enchant denk maar aan de spijtige bekende sigilstone s+100% chameleon (=immortality) bug.
     
  13. 36O

    36O Guest

    ik moet jensine persuiten vor de side quest van imperial watchman...maar dat kan dus niet.....want ze zegt steeds dat ze me niet goed genoeg vertrouwt....met persuiten zit ik op de 68 en als ik verder wil persuiten zegt hij dus:: disposition maxed......of is er nog een andere manier om deze quest te doen????? HELPPPPPPP
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet over de 70 heen zijn. Als het goed is kun je hem 'briben' of nog verder persuaden hoor!
     
  15. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan waarschijnlijk gewoon 1 of 2 keer op Y drukken, kost wel wat geld, maar toch dan kom je wel verder. Of je kan miss een charm spell gebruiken vlak voordat je met em praat.
     
  16. 36O

    36O Guest

    Nee dat lukt dus niet....het staat op 68 en ik kan niet meer verder persuiten of briben want er staat disposition maxed...vraag me inderdaad wel af of zo'n charm spel werkt.
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb die quest gedaan, (spoiler) Je verdient er niks mee( spoiler) Maar wel een grappige situatie, Na een weekje na die imperial watchman missie zul je het wel merken wat er gebeurt.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje tussendoor. Ik ben dus nog niet zo ver, maar ik ben wel al een boel Oblivion Gates tegengekomen. Moeten die uiteindelijk nog allemaal apart gesloten worden of niet?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, uiteindelijk, naarmate je verder komt in de main quest, sluiten ze automatisch.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt, gelukkig, anders had ik hem verkocht:cool:

    Kan je ze trouwens ook apart sluiten? Ik heb het een keer geprobeerd maar was niet echt gelukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina