1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De main quest is erg kort, dus ik raad je aan om wat side quests te doen en dan weer op je gemak een gate te sluiten, etc. Ik was die gates even beu en heb direct de main quest uitgespeeld, maar nu heb ik weer zin om er een paar te sluiten, maar dat lukt niet meer natuurlijk.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, wat krijg je als je bijna alle gates gesloten hebt eigenlijk?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niets, alleen heb je veel sigil stones verzameld, oblivion ingredients, loot en heb je een lekker hoog getal bij 'oblivion gates closed' staan in je stats menu.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom kan je er geen meer sluiten? Of zijn er geen meer nadat je de Great Gate gesloten hebt? Ik ben al over de 80 uur, maar heb nog altijd geen zak aan de Main Quest gedaan. Ben bezig met Thiefs en Fighters Guild, en verder nog wat andere Quests. Ook Shrines e.d.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Just like that.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het niet, ik vind Light Armor cool maar Heavy dus ook. Daar heb je echt bruut armor voor.

Voor Light armor heb je niet zo geheime armor denk ik. Ik vind het jammer dat er alleen Umbra, en nog wat secret armor is. Is er ook speciale geheime armor?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iets over een update wat ik vond:

Klinkt goed! Ik vind dat die uitbreidingen eens $#vd@% naar Nederland moeten komen!

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en dan wel gratis te verstaan! :mad:

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die oblivion gates echt zo zwaar saai he, constant hetzelfde landschap en na 2 keer wordt dat echt saai. Ik wordt trouwens zowat depressief als ik op dat landschap rondloop. Laat mij maar lekker met mijn paardje in de bossen rondrijden en bandits vermoorden :9

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, precies! Ze moeten echt eens opschieten.:{

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Oblivion een geweldig spel, maar daar erger ik me dus wel ontiegelijk aan zeg...

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    Jeej heb mn eerste bug gehad! de fighters guild harluns watch missie. Ben nu met een ander figuurtje overnieuw begonnen om de fightersguild te halen..

13. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest bij de mages guild een boomstam zoeken om een staff van te maken...nu heb ik gekozen voor Mysticism — Soul Trap staff, maar ik snap er nix van, hoe werkt dat dan? en wat heb je eraan? kan iemand me dit uitleggen

14. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jij soultrap doet op een creature(of persoon)en je maakt m daarna af met bv. een zwaard, dan komt zijn ziel in een (lege)soul gem die je dan dus wel bij je moet hebben:p.. met die soulgems kun je weer van alles doen zoals je enchanted weapons opladen of je armor of zwaard juist enchanten
    good luck!!_0/

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies meestal gewoon voor een aanvalsstaf, Frost Of Fire. Lekker handig als je wapens bijna kapot zijn of als je geen zin hebt om moeite te doen om iemand te killen:D . En gelukkig zijn ze ook niet snel op:thumbs: .

16. boatfreak

boatfreak Guest

wat houd persuade in? hoe werkt het? gaan mensen je dan meer vertrouwen ofzo?

ik zit btw ook vast bij de quest: "a brotherhood betrayed" iemand die kan helpen?

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Door het persuasion minispelletje te spelen kan je iemand zn disposition t.o.v. je verhogen, als je het goed doet tenminste.
    Kort; schijf met 4 delen, elk deel staat voor een richting waarin jij het gesprek kan sturen (grap maken, charmeren, etc...). Elke mogelijkheid kan je maar 1x doen en elk van deze veroorzaakt bij de persoon een gevoel van loves it/likes it/dislikes it/hates it. Je zal zien dat die schijven gevuld worden. Hoe geler, hoe meer effect. Het doel is dus diegene met het effect te activeren bij wat de persoon het liefste had. (zie boven joke, charm,...)
    Het klinkt allemaal ingewikkeld maar als je in de Oblivion thread zoekt vind je nog wel andere pogingen dit uit te leggen, en anders lees je handleiding nog eens en proberen is nog altijd het beste leermiddel.

Als mensen een hoge disposition tegenover je hebben zullen ze je meer vertellen.

Zoek even in de Dark brotherhood thread, daar vind je het vast.

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Olé, ik zit vast. Ten eerste wil ik effe weten of je je paard kan verkopen. Dat paard van mij wat ik dus gekregen heb doet net of hij een koets trekt. Ik heb dus wel interesse in een nieuw paard. Maar ik wil deze dus eerst verkopen. Want ik ga niet zomaar weer 5000 dokken voor een nieuwe pjérd.

Ik zit ook vast bij de Main Quest. Hoe kan ik de Shrine of Azura activeren? Krijg steeds het berichtje: 'Nothing Happens'.

19. jOe_

jOe_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Glow Fust offeren wat je kan krijgen bij Wil-o-Wisps (of zoeiets \o/ ) die in de buurt vliegen. Je moet het volgens mij ook rond een bepaald tijdstip offeren.

20. Darkness Xbt

Darkness Xbt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het huisje ligt 1 dooie ens taan 2 guards en een ouwe vrouw die jankt om die dooie. PRaat met die vrouw en zorg voor een hoge disposition (wat na enige tijd erg vervelend wordt om bij ieder persoon te doen) vraag wat vragen en zij verwijst je naar je volgende 'contactpersonen'. Je kan ook met de guard praten die wil je miss ook wel helpen.

Het eindresultaat is enchanted item dat bagger wienig voorsteld, quests doen si altijd leuk maar dit is zonde om je echt over te ergeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina