The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de een of andere manier heb ik mijn wapens onzichtbaar gemaakt, ik kan er gewoon mee vechten, maar ik wil ze weer zichtbaar hebben. Weet iemand hier een oplossing voor, ik heb alles al nagekeken, maar weet het niet meer.
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij draag je een item met "invisibility" erop, dan word alles automatisch (gedeeltelijk) onzichtbaar. gewoon dat item af doen
     
  3. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm kan zijn. Ik had een umbra helm gecombineerd met zon soulsteen(cameleon)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, Cameleon is een spreuk die ervoor zorgt dat je voor een bepaald aantal % in de omgeving opgaat. Dat is het dus.
     
  5. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist een tweede oblivion poort gesloten als hoofdopdracht.
    Nu moet ik van Martin in elk stadje iets aan de koning gaan vragen moet ik beginnen bij Anvil? want ik ben al in een andere stad geweest maar die zei dat ik naar iemand anders moest gaan.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit bij welke stad je begint.
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die weet wanneer die fokking oblivion updates ook eindelijk een keer te downloaden zijn in Nederland? Die updates zijn al een maand vrij en nog zie ik niets op xbox marketplace.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De content download is voorlopig alleen in Amerika, Australië beschikbaar. De beta patch is nog geen 3 weken uit op de PC.
     
  9. benne03

    benne03 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met de quest van de painter, ik ben lvl 8 mage, denken jullie dat het mogelijk is voor mij om die trollen te doden, ik word telkens door de eerste trol geslacht die ik tegen kom en ik gebruik ook de terpentijn flessen die ik van die gast gekregen heb.

    Tips zijn welkom bedankt !
     
  10. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb net een ziekte opgelopen :eek:, Helljoint(5), hoe kom je van een ziekte af? ik heb al veel nagevraagd in het spel maar ben niet wijzer geworden.
    Stats: Imperial, The Shadow, Dark Sniper, Lvl 5
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ga een chapel/kerk binnen in een willekeurige stad en ga bidden aan het altaar.. of koop een potion of cure disease
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu download content voor Oblivion beschikbaar voor de Xbox Live Marketplace van Europa, het zijn niet de dingen die al op de Amerikaanse stonden maar een nieuwe genaamd The Thieves Den.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dat is?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vraag me wel af waarom we deze add-on voor die andere, oudere, krijgen... Tenzij ik iets mis, heb Oblivion de laatste 2 weken niet gespeeld, zijn de Wizard's tower en Orrery toch nog altijd niet beschikbaar hier...
     
  15. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb m ff gespeeld. Zodra je m gedownload hebt krijg je een missie in je schoot geworpen waarin staat dat een piratenschip heel lang geleden ergens is gestrand en jij op zoek moet gaan naar het schip, vervolgens moet je naar een grot gaan. In de grot blijken alle piraten dood te zijn en lopen rond als skeletten. Zodra je deze allemaal afgemaakt hebt is de Thieves Den voor jou en kan je m ingaan richten. Bij een vrouw in Anvil kan je dan vervolgens allerlei extra's kopen zoals inrichting, mensen die voor je gaan werken en spullen waarmee je onderandere je security kan trainen.


    /Mod Even in spoilers gezet, volgende keer svp niet vergeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2006
  16. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat je alles in een spoiler zet:)

    Nouja, kan toch pas over een maand weer Oblivion spelen...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, wat is die Orrey eigenlijk? Want ik ben nu dus de Arch-Mage maar heb nog altijd geen toegant tot de Orrey.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De orrery is een downloadable add-on, echter nog niet beschikbaar in Europa normaal. Eenmaal je deze hebt kan je er pas binnen vanuit de Arch-Mage's tower. Hieronder wat info:
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    heb klein probleempje met oblivion. Heb het nog niet eerder gehoord dat het kon, maar kennelijk wel :confused:


    Als ik tegenwoordig safe... dan zegt hij dat hij dat doet en komt ook safe complete (ofzoiets) te staan in het scherm. Maar hij doet niets.

    Er komen geen nieuwe safe files bij en overschrijven kan ook al niet meer :confused: Oftewel ik kan gewoon niet meer saven. Handig, moet ik zeker Oblivion voortaan in één zitting uitspelen 8) :p

    Hebben meer mensen dit en is er een oplossing voor?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De save files verschijnen onderaan in de lijst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina