1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook gehad:): Toen ik daarna de 360 weer bij m'n normale tv zette, ging het saven weer normaal:confused:
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hebben die hufters in Amerika alweer een nieuwe download voor oblivion.
    klik
    in plaats dat bethesda telken nieuwe content maakt, kunnen ze misschien er eens aan denken om dat spul ook hier te releasen :mad:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zag een hoop nieuwe 'packs' op de marketplace staan voor Oblivion...Staat die wat jij bedoelt er niet ook bij?

    (ik heb toch geen MS points, dus ik heb niet verder gekeken ;))
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk.
    maar gister stond et er nog niet, k ga denk k maar gelijk downloaden.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Misschien gaat Bethesda straks al die Plug-Inns uitbrengen op een Expansion Pack in Europa. We zien wel.
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze die handel eerst een keertje patchen ofsjow.
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook ooit nog een uitbreiding voor oblivion. Dat zal nog wel ff duren of niet?
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen uitbreiding, wel updates via live, maar die zijn ook vast behoorlijk groot. Er is trouwens net een nieuw gebiedje/level uit voor Oblivion. Check even het marketplace topic.
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen thnx
    weet je trouwens waar je een chameleon spell kann kopen
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen thnx
    weet je trouwens waar je een chameleon spell kann kopen
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen thnx
    weet je trouwens waar je een chameleon spell kann kopen.

    Sorry voor dubbele post
    computer deed raar.
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu bij elke stad een oblivion gate sluiten:mad: Vind ik het kutste uit het spel, die gates, eentonig, maarja ik wil die game wel uitspelen dus het moet maar :p
     
  13. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    die quest hoef je niet te doen
    ga naar martin voor je volgende echte quest
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Overwrite alleen je savegame als je zeker bent dat je de great gate kan sluiten in je eentje. Iedere stad die je helpt zend twee van zijn beste guards om je te helpen de great gate te sluiten. Dus zorg ervoor dat je sterk genoeg bent en goed voorbereid als je 'help for Bruma' skipt.
     
  15. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, maakt neit uit of je hulp haalt zodra jij erin gaat gebeurt buiten de gate niks, je ehbt 12 min om die gate te sluiten en meer is niet nodig. Je komt geen grote groepen mannetjes tegen dus met boog red je alles. (althans ik, was master in sneak en marksman, wat wil je nog meer?)
     
  16. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk het spel uitgespeeld, moet alleen nog even de mage quests en de thief quests halen. ben nu bezig met die van de mages maar ik kom echt niet voorbij die missie met die reuze pillar waar je aan 4 kanten een bepaalde spreuk op moet schieten. Ik heb uit frustratie maar een Guide opgezocht en daarin staat dat je de spreuken uit de kist moet halen en gebruiken. Laat ik die nu net al gebruikt hebben. En ik ben al tever uit de stad geweest waardoor ik ook niet meer kan laden.

    Ik heb al een hoop spells gekocht maar geen van die willen werken. Iemand enig idee welke spell ik moet gebruiken voor de derde hoek van de pillar?

    Alvast bedankt,


    Gr. Countdown
     
  17. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik wil bidden bij een altaar staat er: "Repent your crimes, wicked one!"
    maar ik heb geen bounty ofzo, wat nu:eek:
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het Fire, Water, Absorb Magicka en dan de tegenpool van Absorb Magicka. Ik weet niet of je ook andere spells kan gebruiken, lijkt me wel logisch.
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik kan me herinneren dat ik gewoon mijn eigen flare en cold touch gebruikt heb ipv de spells die ik kreeg. Het werkt allemaal wel, weet niet of de sterkte van de spell van belang is want ze hebben het geloof ik over simpele spells. Maar het hoeven dus niet specifiek die uit de kist te zijn. Verder kan die gozer bij de kist de inscripties vertalen en dan gewoon bij de juiste pilaar de juiste spel richting de trap casten.
     
  20. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is je infame hoger dan je fame. dan kun je niet healen bij een altar of the nine (of een ander)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina