Kort reviewtje van 2 contents, ik heb het maar tussen spoilers gezet omdat het misschien het verassings niveau voor jullie verknald
Downloadable content van de toren:
Is een mooie toren op de top van een ijsberg, het sneeuwt daar ook.
Mooi gebouw en zoals beloofd kun je jezelf er telepoorten naar alle Mages Guilds, toch ontbreekt er wat, zo moet je bijvoorbeeld al je meubels zelf kopen (en dit kan niet in 1 keer) en dat kost je een welgezegd fortuin. maar als je even doorspeeld kom je er denk ik wel.
Downloadable content van de Piratengrot
Is leuk, je moet dus eerst allemaal skeletten doodmaken, en daarna de oude kapitein van het schip doden (is ook een skelet en is even snel dood als normale skeletons, wat ik jammer vind omdat ik liever een soort "eindbaas" had gehad).
Als die dood is dan is de grot dus van jouw, je kan vanaf dat moment naar een andere piraat toe die Crew voor jou piratenschip kan regelen (voor 1000 gold per stuk).
dan moet je dus even die mensjes op een rooftocht sturen en zijn ze in 1 week terug.
ik weet nog niet hoeveel je er nou mee verdiend maar het idee is wel vet
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, als er nog vragen zijn stuur maar een PM of laat hier wat achter
[Duplicaat van deze posts staat in de Oblivion content thread "Bethesda komt met nog meer oblivion content" ofzo]