1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelplum

michelplum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga donderdag oblivion halen + een 360. Kan iemand mij even vertellen hoe de graphics van oblivion uitzien op een gewone tv?? .. en ik wou even weten : is er al iemand die het heeft uitgespeeld?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan je vertellen, ook op een normale TV is The Elder Scrolls 4 Oblivion een geweldig mooi spel! De uitgestrekte heuvels, bossen, ruines en oude forten. Het detailniveau is enorm hoog, van het gebit van een rat tot het goud op je helm. En als je dan een HD-TV koopt, schiet je stijl achterover. :cool:

En er zijn ongetwijfeld al mensen die het spel hebben uitgespeeld, maar wat versta je onder 'uitgespeeld?'
    Zelf heb ik de Main-Quest al een enkele keer uitgespeeld, maar naast de Main-Quest is er ontiegelijk veel te doen in dit spel!

3. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gisteren bij het struinen in ruines en forten een black soul gem tegen. Ik geloof dat het Fort Teleman was, maar weet het niet 100% zeker. Sowieso hebben de necromancers in de forten en ruines veel soul gems, ook grand soul gems.

Kan je niet zelf Black Soul Gems maken? Bij 1 van de mage guild quests moet je de necromancers onderzoeken en op een note die bij de quest hoort staan 4 locaties waar een altaar is, en op een andere note van die quest staat hoe je het zou moeten doen toch?

4. michelplum

michelplum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met uitgespeeld bedoelde ik idd de main quest uitspelen. Ik hoor iedereen altijd over allemaal shit die je kunt doen enzow maar eigelijk vrij weinig over het hoofddoel van het spel. daarom vroeg ik me af of iemand dat al had uitgespeeld:)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    vraagje i.v.b met de mages guild...

Ik zit met een probleempje:
    Ik ben met de mages guild bezig(heb mijn staf al,...) en ik zit nu in een ruin of grot en daar is een puzzel. Er staat een speciale pilaar in het midden met daarrond 4 speciale zinnetjes op de muren. In die zinnetjes staat natuurlijk, vuur, frost, spell voor nog beter magie te kunnen doen, spell waarmee magie daalt. Dat zijn de 4 spells die je op de pilaar moet uitoefenen. Maar nu is mijn vraag: In welke volgorde? Ik doe vuur, direct daarna frost,...en zo in de volgorde. Maar die pilaar beweegt wel,maar ik geraak er nooit binnen, kan iemand mij please helpen...(ik heb maar 1 spell van frost...)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm daar ben ik dus ook, je moet het omstebeurt doen. Eerst vuur,dan frost, dan damage magicka dacht ik, en dan die ander. Alleen ik ben er ook nog niet binnen, ik kom maar niet aan een damage magicka spell.. :mad:

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die zitten in een kist bij die wood elf, die daar staat om die teksten te vertalen;)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, dan heb je een probleem als je die al hebt opgemaakt. :x

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik heb het om beurt gedaan, raar. Maar zal sffs nog eens proberen, thanx;)

10. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kist komt steeds weer vol te zitten na 1 of 2 dagen (dacht 24 uur).

Verder is de volgorde van de spells op de muren geschreven, als je binnenkomt eerst de rechtse, vervolgens rechts achter, links achter en links voor (zie "afbeelding"): het vierkantje in het midden is de pilaar waarop je de spells moet doen

| ........... |
    |4 .........1|
    ......|..|.......
    ......|..|........

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game vandaag gekregen, en het is een top game.
    Maar die politie agents (of hoe ze dan ook heten) houden me de heletijd aan.
    Ik kan naar de Jail gaan of hun kop in slaan.

Hoe kom ik daar van af?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De bak in gaan ;).

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ow keey, thx :)

Edit::

Ben weer over nieuw begonnen.
    Ik zat vast geplakt aan z'n gate, ik kon niet meer weg.
    En precies op dat punt had die ook gesaved.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2006
  14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Willem gaf ook al antwoord en ik ben het volledig met 'm eens, ik heb een 37 cm TV'tje en mijn mond valt nog best vaak open, zo mooi is het. Op een gewone TV is het ook een fantastisch spel. :thumbs:

15. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de Collectors Edition te koop is?

(sorry als het hier ergens staat maar ik heb geen zin om 40 pagina's door te bladeren =( ;) )

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je dit nog wilt, zou ik in de X-Bazar hier rond gaan kijken. De kans dat je hem in de winkels vind is redelijk klein.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Na welke missie van de Main-Quest sluiten automatisch alle poorten naar Oblivion? Ik ben nu begonnen aan de Main-Quest maar ik wil toch wel elke poort sluiten denk ik.

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lo, ik ben nog steeds niet verder met de main quest. Ik snap er niks van. Ik moet nu de Shrine of Azura activeren maar ik snap niet hoe. Kan iemand me vertellen hoe ik dat ding moet activeren?

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap iets ook niet.

Ik moets die Martin zoeken en ik heb hem gevonden.
    Toen moest ik het rode pijltje weeer volgens en later wed die groen en kwam bij een mannetje uit.
    En die zijn dat ik de gate moest sluiten.
    Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, dus ik ben maar in de gate gegaan.

Wie helpt?

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit je dus in Kvatch. Martin zit als het goed is in de kerk. Maar je moet (volgens mij) eerst de Oblivion Gate sluiten die voor de Main Gate van Kvatch staat. Dat zegt ie dus ook blijkbaar.

Heeft er nog iemand anders een antwoord op mijn vraag?^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina