1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in elke chapel ligt er 1 in het midden (het grote altaar) maar als je al vampier bent moet je een potion zien te maken door een quest. precies weet ik het niet want ik ben vampier en wil dat mooi zo houden

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb zo erg goed gevochten dat ik in 2 keer slapen achter elkaar 1 level omhoog steeg. Nu ben ik dus level 17! Ik liep gewoon een beetje rond in Bruma en opeens komt er iemand van de Bruma Koningin langs, en dat werd dus een ingewikkelde maar zeer vette missie! Ik moest ook op een gegeven moment vechten tegen 6 skeletons met Akaviri Blades en schilden, Wel pittig hoor.. :eek:

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met de Darkbrotherhood bezig, wel leuk die opdrachten :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tevens was ik ook nog vanmiddag gebeten door een vampier. Eerst probeerde ik het buiten te slapen, toen in een luxe hotel van 25 gold voor 1 nacht. Toen probeerde ik het in mijn eigen huis, maar telkens werd ik gebeten. Het moest dus gewoon een keer gebeuren dacht ik. Gelukkig heb ik de cure en de quest uitgespeeld, en wordt ik (Denk ik) nooit meer vampier. :)

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de DarkBrotherHood echt supercool. Lekker een beetje mensen omleegen op een coole manier:cool: . Ik vind de Arena wel leuk, maar het is gewoon de hele tijd hetzelfde. Dat vind ik wel jammer. Ik moet dan toch weer terug denken aan de Arena van Fable.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    weet iemand hier hoe je 5 grand soul gems kan krijgen of kopen??_O_

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    dark brotherhood

Gisteren dark brotherhood uitgespeeld. En dit was zoooooo cool he! Ik hou er van om een assassin te zijn(in stealth:cool: ). Maar ook qua verhaal en plotwendingen(:eek: ) en qua emotie, holy crap man, dat gaat ver daar! Maarja, ik ga niets veraden, find it out.
    Wel grappig, nu kan je blijven verder spelen. En ik ben ondertussen vampier. En daar lag één iemand te slapen(een bondgenoot, member van dark brotherhood) en ik zoog die leeg tijdens zijn slaap. Maar op dat moment kwam er een andere member voorbij, en die zegt zo heel serieus, "oooh, this can't be good" :lol: :lol: 8) Hhaahahaha

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de Main Storyline uitspelen als een goede held en als alle teringbende voorbij is wil ik een evil gast worden en dan ook beginnen met de Thiefs Guild en de Dark Brotherhood, zeker die Dark Brotherhood lijkt me leuk. :)

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik ben uit de Dark Brotherhood geschopt.
    Omdat ik mijn laatse moord niet goed had uitgevoerd.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat kan niet of je moet het helemaal verneukt hebben ,
    normaal als je gewoon bruut al die mensen afslacht krijg je geen bonus dus waarschijnlijk heb je 1 van de 5 regels verbroken
    ;)

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hhahaahahahaha:lol: Tja, je bent een assassin, of je bent het niet :p

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik even terug ook gehad, was best wel een leuke missie maar de reward vond ik maar matig. :) Als ik evil was dan had ik die Stone voor mezelf gehouden. :)

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lockpins zij op dus ik kan even niet verder met de Darkbrotherhood.
    Dus ben even met iets anders bezig \o/

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je de quest voor de Skeleton Key dan heb je dat probleem niet meer ;).

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, echt handig die key!}:] Niet dat het zonder niet gaat,maar nu gaat alles veel sneller en zonder stress:9 .

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest gisteren ook nog z'n training doen dat ik beter werd met lockpins.
    Ik ben daar mee level 5 van de 5 :)

Hoop ik helpt dat.

17. motorhead99

motorhead99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje bij Kvatch

Ik zit met een vervelend probleempje bij het aanvallen van Kvatch. Ik heb net de poort gesloten en wil weer met Matius spreken. Zodra hij zegt dat we aanvallen, beginnen die twee andere oenen van guards mij tot moes te slaan. Ze zeggen zoiets van "you've got a nerve showing your face again"... erg vervelend, want ik ben niet sterk genoeg om ze te verslaan. En ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan tot nu toe (ik probeer nog een braaf engeltje te zijn...)

Iets gelijkaardigs: als ik beneden aan de berg ben (aan Kvatch) en ik stap van mijn paard en dan er weer op, dan beginnen die slapjanussen ook op mij te kloppen en mij te beschuldigen van dief. als ik niet terug op mijn paard stap, doen ze niks. het is alsof ik hun paard steel, de achterlijken.

Ofwel heb ik gewoon een kop om op te kloppen... :D

Kan iemand me hier uit helpen?

Greetz

18. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over dat laatste probleem: waarschijnlijk heeft jou paard als je cursor erop rust een rode hoef, dat betekend dat je op een gestolen paard zit. als je erdan weer op gaat zitten zien ze dat als stelen.

19. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar......hahahahahaha :lol:

Ik kan je niet helpen helaas maar moet er wel erg om lachen eigenlijk, sorry ;)

Probeer het eens in het Centrale helpdraadje

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  20. motorhead99

motorhead99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaart veel. Heb inderdaad een rode hoef. Wat ben ik nog een newbie zeg.... Bedankt in elk geval.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina