1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

als je niks zinnigs KAN zeggen zeg dan niks

2. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg! Hij verteld het toch ook op een grappige manier! En dat mag je dan niet laten merken van jou? T,is goed met je...._0/

ennuh....ik verwijs hem toch naar het centrale helptopic.

3. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is verteld dat ik ''glow of dust'' moet offeren aan azura, dat standbeeld in het noorden. Maar waar vind ik dit, ik snap het echt even niet meer?

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die Quest \o/ ?!

5. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shrine of nocternal (of iets in die buurt)
    die staat buiten leyawiin, je kunt heb berijken via de oosterlijke weg van/naar de stad.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben zojuist level 20 geworden, heb een agility van 97 en heb de Mage Guild uit en de Dark Brotherhood. Nu nog de Thiefs Guild, Fighters Guild en dan maar eens de Hoofdlijn. (Zit nu op 36 uur spelen) \o/

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hiervoor moet je het fenomeen Will-o-the-Wisp verslaan, dit zijn goudkleurige bolletjes en zijn erg vervelend. Ik raad je aan niet te dicht in de buurt te komen, gebruik magie of een Silver/Daedric wapen.

8. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je koopt het in de imperial city, in een van de 2 alchemie winkels, dat scheelt een hoop werk aan het zoeken en het is niet echt duur.

9. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zitten die Will-o-the-Wisp ?:9

bedankt trouwens. Kan ik het echt ook kopen?

10. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus nu in de Imperial City een ''glow dust'' gekocht voor 40 goudstukken. Maar als ik nu naar het standbeeld van Azura ga, en ik drop het item daar gebeurd er niks als ik met het beeld praat:confused: Er staat toch echt dat ik glow dust moet offeren aan Azura.

Iemand?:9

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet ook niet hoe het moet, heb al zo'n beest voor het standbeeld afgemaakt, heb al van die glow dusks ervoor gedropt,...

12. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het gewoon in de inventory laten en dan met het beeld praten, dan geef je de glow dust automatisch en begint de daedra tegen je te praten

13. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    ook probleempje mee gehad. Je moet volgens mij als je dat beest hebt afgemaakt in de ochtend, 's avonds praten met het beeld en andersom. iig moet je bij dusk of bij dawn praten en je glow dust in je inventory houden.

14. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet op een bepaald tijdstip ermee praten?

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe content

Bethesda Softworks is druk bezig om uitbreidingen te maken voor The Elder Scrolls IV: Oblivion. Deze betaalde updates zijn niet erg groot, maar bieden toch weer wat nieuwe gameplay in de uitgebreide wereld van Oblivion. De nieuwste uitbreiding zal Mehrunes' Razor heten en bevat de grootste dungeon tot nu toe voor Cyrodiil. Daarnaast zullen er nog 17 nieuwe magische items en 12 nieuwe boeken te vinden zijn. De update zal voor $2,99 verkocht worden voor de PC, de prijs voor de Xbox 360 versie is nog niet bekend.

bron: http://www.arena51.be/xbox360/news/item.php?id=12525

16. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb niet zo'n beest afgemaakt om een glow dust te krijgen. Ik heb het gewoon gekocht in Emperial City:9 Echt raar.

17. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met een missie voor de thieves guild en moet ik met Hiernoymus (spelling) lex afrekenen ik heb die brief al en nu moet ik dus naar de imperial prison. en in een deur gaan maar als ik dat doe zijn er altijd guards die me meteen arresteren

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zorg ervoor dat je altijd in de sneak mode zit, en zorg ervoor dat je je sneak ook vrij hoog hebt. Als je erg zachtjes loopt word je minder snel opgemerkt als dat je hard loopt. Gebruik lichten schoenen. Heavy armor boots hoor je namelijk vrij goed. Een goede tip om te gebruiken is Chameleon. Een onzichtbaarheids spell. Die kan je kopen of op je armor enchanten zodat je het altijd bij je hebt. Soms krijg je sigil stones uit de planes van oblivion waar je een chameleon sigil stone krijgt. Chameleon werkt in %en 100% is geheel onzichtbaar en niemand kan je aanvallen. Maar aan 30 procent heb je ook al wat.

19. symtic

symtic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Thieves Guild wordt er bij gezegd dat ik met Armand(?) moet praten als ik meer dan 100g heb verkocht. Ik zit al over de 600g maar hij zegt nog niets. Ik was al over de 100g voordat de quest zelf kwam. Is dit een bug en moet ik opnieuw beginnen?

20. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit volgens mij ook. Volgens mij moet je gewoon nog 1 ding verkopen en dan krijg je kort daarna de melding dat je nu die quest kan krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina