1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je een New Game start, krijg je een filmpje te zien met daarbij behorene muziek. De muziek die inzet als de Imperial City in beeld komt, hoe heet dat nummer? Is er al een Oblivion soundtrack uitgekomen?

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag zo'n armor hebben die de Imperial Guards ook dragen maar dat wil ik doen zonder een Guard te vermoorden, iemand een idee? Dat pakje is namelijk erg cool. :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Err, bij de gevangenis in de Imperial City, daar ergens kan je een gate in een een ruimte in (Eerst een deur hard lockpicken) en daar vind je allerlei wapens zoals steel bows enzo, maar ook een Imperial Legion Helm en Shield.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nu heb ik vandaag the wizards tower gekocht, ziet er allemaal goed uit :).

Het enige waar ik een beetje aan twijfel is het volgende:

A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point
    in the land.

[plaatje]http://obliviondownloads.com/Images/ProductPage_Images/TES4-Wiztower01.jpg[/plaatje]

Nou dat is het zeker, alleen op de plaatje.....
    Wanneer ik ook maar in de buurt kom van die toren, trekt de lucht dicht. Eenmaal op het hoogste punt begint het te regenen en te donderen :confused:, wanneer ik daar ook kom.

Hebben meer mensen hier ervaring mee?
    Vind het anders erg misleidend...

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jep, same here. Erg jammer trouwens. =(

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Aha, tijd om een mooi mailtje naar die lui toe te sturen dus :thumbs:.

8. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    id ,das gewoonweg mensen int zak zetten :)

9. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik snap nog altijd niet wat ik moet doen bij het standbeeld van Azura=( Ik heb nu zelfs 2 glow dust's, 1 van zo'n wil-o-wisp en 1 gekocht. Ik probeer steeds maar te praten met het standbeeld maar het gaat niet. Kan niemand dit precies uitleggen:confused:

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    wachten tot het zomer is? of dat de regenbui gedaan is?
    ik ga hem straks ook downloaden.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    In de Quest dat je samen met Matius Kvatch moet heroveren, dan komen er na een tijdje ook Imperial Soldiers, en er gaat er vast wel eentje dood tijdens dat gevecht. ;)

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ y3llow

Je moet het of wel s'morgens doen (8 AM) ofwel s'avonds (8 pm) wil dat nog steeds niet lukken? Ga dan voor het beeld staan en wacht steeds een uurtje, na dat je een uur hebt gewacht activeer je hem steeds. Op een gegeven moment geef hij dan vanzelf wel antwoord ;)

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je dat gedoe met de wizards tower? Ook als je met een blauwe lucht richting de toren loopt slaat het weer om :+. Ik ga het zo nog een keer proberen, dan laat ik het hier wel even weten, met foto :b:.

14. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    je kan dat armor nie op pakken heel vreemd =(

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhhm, dat kan wel. Heb ik ook gedaan. Je kan alleen het pantser van Palace Guards niet meenemen.

16. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor het antwoord toxito_O_ Ik ga het meteen proberen.

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel een goede manier alleen ik heb de battle voor Kvatch al gehad en volgens mij blijven personen die door andere zijn gedood niet altijd liggen, ik zag bijvoorbeeld een keer een dode Imperial Guard liggen en daar heb ik een marker neergezet zodat ik later z'n armor kon afpakken (op dat moment zou ik over-encumbered zijn) maar na een tijdje ging ik erheen en z'n lichaam was verdwenen, ik zal wel even checken bij Kvatch maar ik denk dat ik 't op de manier van D@ M@STER zal moeten doen. Wordt alleen wel lastig met een Hard lockpick. :):

18. symtic

symtic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt al gezegd dat ik genoeg heb verkocht, maar als ik met Armand praat staat er niets nieuws.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je zeker dat je wel naar Armand toe moet? Na een paar quests moet je namelijk naar iemand anders toe. Volg dan even de groene of rode marker als je de quest hebt geselecteerd. Als je wel naar Armand toe moet weet ik niet hoe ik je kan helpen. Ik zou dan gewoond e fence nog hoger proberen te krijgen door middel van gestolen goederen te verkopen.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je iemand dood in een stad wordt het lijk geruimd, maar ik denk dat je in Kvatch nog wel kans maakt op een lijk! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina