1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    na armand moet je naar leyawin of bravil, daar zit de volgende persoon.

Wat heb ik toch een schat van een broer!!! ik was gisteren nog tegen hem bezig van de soundtrack van Oblivion en waar je die zou kunnen vinden (cd-versie, geen download) en kwam ie net binnen met een cadeautje omdat ik hem had geholpen met zijn knalpot onder de auto te hangen. En jawel, de enige echte OST van The Elder Scrolls 4!!! \o/
    en in ene weg is hij de dBmeter gaan lenen bij de smurfen (flikken)

ik heb hem al geripped op de X360. En nu steekt ie in mijn radio hierbeneden!
    Laat me het zo zeggen: die begin theme van Oblivion al gehoord met de radio volopen? Echt vet! Al wat kapot kan gaan naar de keuken gebracht, de radio netjes afgesteld en ik haal net niet de 150dB dju hé. Maarja, liever een paar dB minder en zuiver spelen! 8)

hier zit een gelukkig mens achter de pc :p merci William!!!

2. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij bent een echte fan:b:

Hoor ik graag dit soort verhalen, lieve broer heb jij:thumbs:

3. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost:x

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekeken maar helaas, volgens mij verdwijnen de lijken die je niet hebt veroorzaakt na een tijdje gewoon. Ook heb ik dat lockpicken geprobeerd bij de kamer waar ze al het armor bewaren maar die is Very Hard en dat lukt me niet, ik kom zelf maar op drie en met auto-attempt gaan ze ook alleen maar kapot. Dus als iemand nog een ander idee heeft dan hoor ik het graag. :)

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan zou ik de Skeleton Key gaan halen bij de shrine of Nocturnal. Een makkelijke quest waar je wel level 10 of hoger voor moet zijn en je krijgt een key die niet kapot kan.

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja die is dus enorm handig :p kan lekker niet stuk gaan.

7. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge kun je misschien wat precieser uitleggen hoe je aan die ''Skeleton Key'' komt? Ik wil deze ook heel graag hebben. (Dus waar die quest is enz.)

Alvast bedankt_O_

8. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu een vampier en ik moet 5 grand soul gems zoeken maar ik vind er maar 4

zou iemand mij kunnen helpen en zeggen waar ik er nog kan vinden ???

alvast bedankt

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ZIjn er nog echt dievenkleren of ietswaar je gebruik van kunt maken ipv mijn armor:p

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, de Dark Brotherhood. Oftewel : Assassins/Moordenaars.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hoe kom je aan die kleren dan?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Simpel join de Dark Brotherhood. ;) Zie hier:

Vermoord een willekeurig persoon, geen dier, maar een mens. En ga dan slapen, zo komt ene Lucien Lacanche naar je toe, een speaker van de Dark Brotherhood, hij vraagt jou om iemand te doden, ene oude man genaamd ''Rufio''.
    Doe dit, en dan zal je bericht krijgen als je gaat slapen waar de Dark Brotherhood zich bevind, eenmaal daar in de Dark Brotherhood, krijg je die kleren.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    zooww..erge shit..ik was level 2( heb de game sinds donderdag) maar had de melding gemist dat ik moest rusten om te levelen.
    Heb net 7x achter elkaar een uurtje geslapen en ben in 1 klap level 8 ;)

thnx for the info btw

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  14. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer dan:9 :

Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik aan de Skeleton Key kom? Deze lijkt mij namelijk erg handig.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat bij Google ingetypt en ben nu dit aan het lezen, of het nuttig is weet ik niet maar daar kom ik zo wel achter. In ieder geval bedankt. :thumbs:

-Edit- Ja, het is nuttig. :9

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  16. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in dit topic staat het: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81927

pagina 6 of 7 geloof ik

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die link, ook een handig topic. Maar wat hier beneden staat is het volgens mij, ik ga het zometeen in ieder geval uitproberen. :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Had je die niet nodig voor de main quest? Aangezien ik die Noctural quest niet meer kan doen omdat mijn broer perongeluk die 2 gozers neerschoot en save'de.. :emo:

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat weet ik niet. :eek: Ik ben zelf helemaal niet ver met de main-quest, ik moet zelf dat hele Shrine-gebeuren ook nog ontdekken. :{

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben ook nog niet aan de main-quest begonnen. Eveneens als de Shrine, naja eentje dan. Maar ik had dat ook zomaar gelezen.

Trouwens, ik had zo'n vette ervaring daarnet met Oblivion. Ik ging een grot in om een beetje te verkennen en ik ben dus level 22. Kwam ik een enorme rechtop-lopende krokodil tegen en een deadra spin. Ik schrok me rot! Echt cool die beesten! \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina