The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha die ben ik een tijdje ook tegengekomen, ik ben nog niet zo ver als jij (kan nu naar level 17) maar zeker van die Deadroth (zo heet die krokodillengast volgens mij) schrok ik wel even. :)

En ik heb inmiddels die Skeleton Key ook, werkt erg handig en ik heb ook binnen kunnen komen bij die opslagplaats bij de Prison District alleen daar lag maar heel weinig spul, wat Iron spulletjes en van die Legion spullen lagen er alleen een schild en een helm. Natuurlijk is het een begin maar er moet toch een grotere opslagplaats zijn. :{

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu level 42 geloof ik. Ik kom die beesten dus al 20 levels tegen. Ik vind die Deadroth's echt te makkelijk. De Ogres en de scamps (hoe heten die schriele trolletjes) vind ik het moeilijkst. Daar duurd het wel even voordat ze dood zijn.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Level 42... :eek: En hoelang heb je al gespeeld?

\o/ \o/ W00T 2.000'e post! \o/ \o/

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Staat in z'n sig. :D

5. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een algemene vraag:
    Ik heb mijn sneak skill inmiddels flink wat verbeterd en ben sinds gisteren master of sneak (sneak skill staat nu op 100). Kun je een skill trainen tot boven de 100? Ik sneak namelijk nog steeds heel wat af, maar mijn skill gaat niet meer omhoog. Hetzelfde geldt eigenlijk voor mijn light armor skill, die blijft ook op 100 steken! Nu zag ik bij iemand anders de heavy armor en armorer skill op 109 staan! Kan dit komen door juwelen of training of kun je toch gewoon boven de 100 komen?

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan alleen door Spells/Blessings of Enchantements een Skill boven de 100 krijgen.

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als je die skill wilt gebruiken op level up te gaan dan kun je naar de jail gaan en dan decreasen een aantal skills. Zo kun je eigenlijk eeuwig doorgaan met levels :).

8. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij even vertellen in welke stad de base van de dark brother hood ook alweer lag? Dus ik bedoel dat verlaten huisje met die gang:)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Cheydinhall....

Als je zoiets niet weet, kijk je toch gewoon in je Journal bij Completed Quests. ;)

10. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goede tip:thumbs:

Maar toch ook bedankt voor het antwoord;)

11. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd net wakker van het slapen en zag dat ik was gebeten door een vampier, dus ik mijn 360 uitgezet en opnieuw gaan slapen in een ander bed in hetzelfde gebouw(fighters guild). Was ik weer gebeten dus ik weer mijn xbox uitgezet. Ik kan nu even niet spelen, maar word ik nou iedere keer gebeten als ik ga slapen:'-( ? Ik dacht dat het willekeurig was. En als ik dan toch gedoemd ben om gebeten te worden, wat moet ik doen om er vanaf te komen?

Alvast bedankt.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat had ik dus een week geleden ook. :)
    Laat je gewoon bijten en ga naar de Arcane University. Praat met Raminus Polus over een vampire cure. En zo begint de quest om eraf te komen. :b:

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zelf net een uurtje geleden ook gehad en dit betekent dat je een ziekte hebt, m'n broer had hetzelfde maar die savede nadat hij was gaan slapen en hij moet nu een middel zoeken om weer normaal te worden maar voor jou is het makkelijk om er vanaf te komen. Je hebt dus een ziekte doordat je een vampier hebt aangeraakt of ermee hebt gevochten, je moet simpelweg de potion Cure Disease opdrinken en je bent ervan af. :)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, hij is gebeten in zijn slaap. Dit betekent dat hij er zelf 1 wordt. :b:

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik had juist alleen die ziekte opgelopen. Dan moet hij 't dus via jouw manier doen, succes. ;)

16. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb niet gesaved:) Dus ik ben nog niks, ik denk dat ik die ziekte heb.

Hoe kom ik aan die potion Cure Disease ? Want steeds als ik ga slapen word ik gebeten. Voorkomen is beter dan genezen:9

EDIT: Ik heb laatst met 5 vampiers gevochten, dus ik denk dat ik die ziekte heb ja

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet lijkbleek bent dan heb je alleen de ziekte en ben je nog geen vampier, goede vraag waar je die potion kunt krijgen want ik heb ze zelf allemaal gevonden (Oblivion Gate, kerkers enz.) maar ik weet niet waar je ze kan kopen. Ga in ieder geval nog niet naar bed voordat je bent genezen, anders ben je net als m'n broer DOOMED. :9

Nouja je kan met een quest wel genezen maar dat terzijde

18. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik me dan maar gewoon laten bijten, en dan naar de Arcane universiteit gaan en die quest doen?

BTW: Bedankt voor jullie goede hulp, beide heren:thumbs:

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens m'n broer is ie moeilijk (maar die kan er ook niks van :9 ) maar je kunt het natuurlijk proberen, nadeel is wel dat je alleen 's nachts kunt reizen aangezien je als vampier niet tegen zonlicht kan. :):

20. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    En niemand in dit topic weet hier waar je een potion Cure Disease kan krijgen:confused: Kom op mensen!:9 Zet je in voor deze arme mens:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina