1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Zifnap zegt kan het, en als je een router hebt moet je de ethernetkabel (die zit standaard bij het xbox 360 premium pakket) op de router aansluiten en dan vertelt de xbox wat je verder moet doen... zo simpel is het.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is toch zo'n key die niet kapot kan??? Kan je die ook maken voor jezelf dan??? f moet hem eerst hebben???
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je hebt er maar eentje nodig, want hij kan niet kapot. Je kunt er ook maar eentje hebben (hij is uniek). Er zijn volgens mij twee plekken in het spel waar je een skeleton key kunt krijgen; ik heb beide quests opgelost en desondanks heb ik er toch maar 1 in mijn inventory.
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de Shrine Of Nocturnal gaan. Daar krijg je een quest en bij die quest kun je de Skeleton Key krijgen .... +40 security en onbreekbare lockpick dus. De Shrine is ten oosten van Bruma volgens mij als je die rivier volgt kom je na een tijdje langs de Shrine.
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en je moet minimaal level 10 zijn
     
  6. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    maar mijn vraag is of deze cloon truuk nog werkt....anders update ik npg niet, eerst nog effe dingen clonen, dure ringen, soul gems, lockpicks en potions, en dan verkopen voor veeel geld!!!! O-)

    dus werkt dit nog als je de update hebt gedaan? :confused:
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja dat was ik vergeten .. Maar tegen de tijd dat je de Key nodig hebt ben je wel al bijna level 10.
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, dat moet inderdaad geen probleem zijn
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja hier ben ik dan ook wel benieuwd naar. Ga hem dan zeker nog ff niet update. Iemand al ervaring mee???
     
  10. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie het nou zo leuk om te cheaten:confused:

    Want dat clonen is gewoon puur cheaten dat snappen jullie toch wel, geniet van de game speel eerlijk!
     
  11. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de software die je nodig had om oude xbox games op de 360 te spelen ook op een cd gebrand. Als ik de xbox op de modem aansluit, kan ik dan wel op de site komen waar ik de patches moet downloaden?
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De cloon truuk werkt niet meer na de update, maar daardoor word de game alleen maar leuker. Ik heb 1 cloon save en 1 niet cloon save, bij de cloon save heb ik mijn hele huis volgecloont met soulgems, dure items en flink wat cure disease potions. Ik speel nu alleen nog maar met de niet cloon save omdat het spel veel leuker is zonder clonen.
     
  13. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Fort Bruma, ik moet een geheime organisatie in Bruma vinden. Ik heb de indringer in het huis van de spy al vermoord. maar wat moet ik nu? de pijl op de map blijft bij het huis van die spy staan. Zie ik iets over het hoofd?
    ik heb wel die basement key.

    Bedankt
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er bevind zich een vloerkleed in dat huis, en onder een vloerkleed vind je vaak een '....'! ;)

    Je weet dus wat ik bedoel. :b:
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Umm... Umm..
    Een trap naar beneden?!?!:eek: :eek:
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    119 h en 19 min \o/ :cool: \o/
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Humm, hij loop nog steeds langzaam.
    Is er ook nog iets om de 'A Glitch' terug tedraaien?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien een 'B Glitch' ? Nee Grapje, ik zou het mijn god niet weten. Ik heb nergens gelezen dat iemand anders er last van had behalve jij. Ik snap het nog steeds niet waarom hij nu juist langzamer is gaan lopen bij jou.. =(
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus een router, maar wat moet ik dan allemaal doen? Welke site? directe verbinding?
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen willen cheaten, laat ze lekker. Als je dat leuk vind is het toch geen probleem
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina