The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit gecheat in de game, heb het ook al 200 uur gespeeld en heb het al 2 weken niet meer aangeraakt. Maar, ik zou best wel eens willen cheaten :) Scheelt een hoop tijd, dat kan ik je wel zeggen!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, volgens mij begrijp je het niet helemaal (of ik begrijp jou niet). Je kunt niet op internet "surfen" met de Xbox zoals je dat met de PC doet. Met online zijn bedoel ik dat je een connectie hebt met internet en dat je bijvoorbeeld naar de Xbox marketplace kunt gaan. Je zult ook zien dat bij het opstarten van spellen ineens een patch gedownload wordt (je krijgt dan een melding). Maar echt "surfen", dat gaat niet. Verwacht dus niet op google.nl uit te komen ofzo. De online functionaliteit is bij de Xbox afgebakend tot alleen maar het Xbox gebeuren (patches, demo's, skins etc.).

    Hoop dat het nu een beetje duidelijk er is. Dus laat die CD nou zitten, vul je PC settings in bij de verbindingsopties van de Xbox en ompluggen die hap. Dan wordt het waarschijnlijk stukken duidelijker.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is toch een single-player game. Zelf cheat ik niet met Oblivion en heb er ook niet eens aan gedacht, daar is het spel veel te cool voor. :)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je zien hoe lang je gespeeld heb? Bij GTA San Andreas zat ik tot mijn grote verbazig tot over de 200 uur.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar je inventory, dan naar dat stuk waar je alles over jezelf kunt zien (je level, ras, klasse e.d, dan moet je helemaal naar links met de trigger) en dan met de tabbladen (met D-Pad dus of het pookje) helemaal naar rechts, daar staan al je statistieken. :)
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Of kijk gewoon bij je savegames:):
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb 1 of andere bug ofzo gevonden in de game.

    als je de mage guild joined en je moet een reconmendation doen in bravil dan moet je zon gast terugvinden (ja'ar ofzo). dan wilt zon gast je helpen maar dan moet je een boek jatten uit een la. dan krijg je een spell van hem om sloten open te breken. maar daarvoor heb je illusion lvl 25 nodig. had ik dus niet. daarom gebruikte ik gewoon mn lockpicks, pakte ik het boek en ging ik naar die gast. praat ik met em kenk geen enkele zin aanklikken waar ik het boek mee kan teruggeven. potjandrie..
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Had ik eerst ook, gewoon ff uit zetten of een paar uur wachten. En slapen in een bed.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iets:

    benk zon oblivion gate aan het mollen zie ik opeens een mannetje met een kroontje..
    Het was de count van Chorrol. :thumbs:
     
  10. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wtf:confused: :9

    Zag je hem in Oblivion zelf dan? Kill hem en pak zijn spullen:b:
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens aan gedacht. :+
     
  12. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb (alweer) een kort vraagje:

    Waar kan je je magische wapens weer opladen?


    _0/
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet ze aanvullen met gevulde Soul Gems of Varla Stones, en in de Mages Guilds zijn er bijna altijd wel wat mensen die tegen een forse betaling je wapens kunnen bijvullen.
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje.
    ik heb die umbra en nu is die kapot en leeg. Nou ikke ga geen duizenden goudstukken betalen om hem te laten repareren en rechargen dus werd het maar eens tijd om hem naar die shrine te brengen. Ik geef dat zwaard over, krijg vervolgens de helm, loop 3 meter en dan loopt men xbox360 hartstikke vast.
    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Uuh. Ervoor saven en dan ff resten ofzo. Of misschien was je xbox te warm.. I dunno. Bij mij was er niets aan de hand.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    download the patch en anders doe het niet --> waarom umbra weg geven trouwens al hij zonder soul trap opgeladen evenveel damage doet?
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Sith_Vegeta hierboven al half uitlegde. Het is een bug, een fout in de originele Oblivion, als je die patch download, loopt het niet meer vast. Als je het zwaard uberhaupt wel kwijt wil, want het is een mooi wapen!
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoch ik heb geen xbox live op t moment en bovendien ik wil alle shrines gedaan hebben voor het ultieme skill book. ( +10 op alle skills van magic, combat of stealth).
    wordt ik een klap master van 5 skills ofzo
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    spreek dan nooit met die shrine maar jat eerst umbra en als je dan voor het eerst met de shrine spreekt (terwijl Umbra al in bezit is) eindigt de quest automatisch
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan die quest ook finishen door op het laatste tegen die shrine te gaan praten en dan het zwaard niet geven. Heb je wel de quest completed en je hebt dat zwaard nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina