1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan je geen armor aan doen (kleding) met een kapje over je hoofd? misschien dat dat werkt. Anyway, probeer in de nacht naar de mage guild te gaan in bijvoorbeeld Bruma. Daar verkopen ze die wel.
     
  2. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Jackie Brown,

    Je kunt die guide kopen ja. Maar als je iets niet weet kun het ook gewoon hier vragen. Dat kost niks en je krijgt een perfecte uitleg die je altijd snapt.

    _0/
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jackie Brown, Nergens voor nodig. Hier een link waar je echt alles kan vinden over Oblivion. Elke Quest is beschreven en er zijn maps waar elk plaatsje op staat. Echt alles staat er op. Zelfs hoe je een goede potion kan maken.

    http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests

    Als je links op oblivion klikt heb je nog meer mogelijk heden dit zijn alleen alle quests.
     
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bonbridge ey bedankt voor de tip !!!! alleen jammer dat het engels is, moet ik het alsnog ontcijferen maar volgens mij is de guid ook engels ofniet??
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, de prima quide is ook in het Engels. Heb hem zelf ook; hij is erg uitgebreid moet ik zeggen. Maar aan de andere kant kun je ook alle informatie gratis op het internet vinden (of vragen). Helaas is Engels ook op het internet de voertaal, dus wordt het voor jou tijd deze taal te gaan beheersen jackie brown JR! ;)
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Cursus bij de LOI nemen dan maar?:9
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doenzal ik doen:9 haha het grootste gedeelte van de engelse taal snap ik wel mar soms sleutel woorden niet waardoor ik het hele stuk nog niet snap, dan pak ik het woorden boek erbij en kan het nog niet vinden, maar de guid is dus een aanrader als je alles bij elkaar wilt hebben en niet eerst moet zoeken op internet *lui* haha\o/
     
  8. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 50 euro per les, leer jij van mij perfect engels:D

    (Heb geld nodig:+ )
     
  9. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar weer verder over dit meesterlijke spel.;)

    Mensen vergeet niet te genieten van de zomer eh! Ik weet dat het moeilijk is als je deze game hebt maar toch:9
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij momenteel te warm om ook maar iets buiten te doen, zo nu en dan even in de achtertuin zitten is lekker maar daarna ook weer gelijk naar binnen. :)
     
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet eens buiten mijn excuus is'' het is veel te warm, ik moet gamen '' haha :9 werkt altijd
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben gewoon de focking mages guild uitgeknikkerd omdat ik iets gestolen had. Die soul gems uit de arcane universiteit. Moet ik weer allemaal shit voor zew gaan zoeken voor ik er weer in mag.
     
  13. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom save je dan ook? ALs mij iets vervelends gebeurd begin ik gewoon bij mijn laatste save game:thumbs:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heeft hij hem gesaved dan? Anders moet je ff een save-game ervoor laden ja.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik word ook gek van die hitte:'-(
    zit in me kamer met airco en met zo'n draaiend ding :9 weet neit meer hoe het heet maar van mij mag het wel iets kouder :xO-)
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    een ventilator...
    door de hitte van op't werk krijg ik mijn X360 's avonds nog niet meer aangepitst. Door de dag dromen van Oblivion en 's avonds te murf zijn... what a hell :'-(
     
  17. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    maakt niet uit had ik ook maar je kan ze gewoon weer joinen.

    was zeker voor de thievesguild quest ?
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.

    Het was daarnet 33 graden in mijn kamer(Maastricht). Wat denk je, was eerst een potje CS aan het spelen. Boom crash door de warmte. Toen dacht ik: Dan ga ik maar even xbox-en. En ja hoor, boom crash warmte, ding fikte bijna}:]

    Het regende in oblivion, toen verlangde ik erna om in die bui te zitten!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, heb ik geen last van. Raar. *)
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu net Oblivion is normaal TOTAAL niet mijn genre games... maar deze wil ik zeker een kans geven na alle berichten.
    T ziet er iig zwaar mooi uit! Vind het wel nog moeilijk om te kijken waar ik nou heen moet wat ik moet doen?!?!! Er is niet echt een duidelijk iets wat je moet volgen maar dat is juist de kracht van deze game toch? Ik heb het er iig nog een beetje moeilijk mee haha:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina