1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt rondzwerven door de hele grote wereld. Je kunt je toevoegen bij één van de vijf Guilds en quests voor hen doen. Je kunt de Main Quest gaan spelen. Je kunt proberen schatten zoeken. Je kunt zoveel, het is moeilijk om uitgekeken te raken op dit spel.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat je dat hebt zeg. :)

    Ik ben net gestaakt met Oblivion spelen want het werd me te warm boven, buiten is het nu gelukkig wat koeler geworden. :):
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Of 5 van de 5 guilds :)

    Ik vind het spel nu toch wel wat saaier geworden na 160 uur. Ik ben super sterk zit in level 43 en heb het beste zwaard enz. Ik heb alle Guilds uitgespeeld en ik heb nog maar een kleine 20 tal quest te doen om elke quest gespeeld te hebben. Ik vind het spel veel leuker als je rond level 10 zit dan heb je geld nodig en kom je moeilijkere tegenstanders tegen.

    Nu ben ik bezig om alle Oblivion gates te sluiten. Ik vind er geen zak meer aan maar ik wil het toch doen omdat ik echt alles wil uitspelen. Ik heb er nu 32 gesloten van de 60. Na de gates ga ik verder met de main-quest waar ik nu ook al een redelijk stukje opweg ben. Extreem groot lijkt het voor mij niet echt meer. Al zijn er nog honderden grotten waar ik nog nooit in ben geweest. Grote verassingen zullen er toch niet meer zijn.

    Ik vind dat het spel saaier word. Niet dat het saai is. Ik speel niet zomaar een spel 160 uur. Die 160 uur gaan er toch wel dik 200 uur worden. Het is gewoon een zeer goed spel!
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oblivion's probleem is dat het na level 30 gewoon niet meer uitdagend is. Mijn char is nu zelf (nog steeds) level 37/38 en bijna niks kan hem meer aanraken. Soms raakt hij nog wel eens gewond, maar dat is met een simpele heal wounds te fixen. Ook voor mij als speler wordt het dus stukken saaier als de uitdaging er uit is (en ik heb niet echt het gevoel dat mijn character veel uber stuff vindt). De moeilijkheidsgraad in Morrowind lag in het algemeen stukken hoger. Daar moest je (vooral de eerste keer) stukken harder werken voor je level ups....

    EDIT: Verder wel goed spel hoor. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oh oh ik ben AL level 1 haha maar ik wacht op mijn guide want ik bak er echt totaal niets van:9 kan niemand mij ff prive les over live geven haha :9
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Jackie probeer eens naar de Arena te gaan in de Imperial City. Hier kun je in het begin veel ervaring op doen:b:
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Zifnap ... je kan natuurlijk ook de moeilijkheidsgraad aanpassen ...
     
  8. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor sissy's:9 Alleen doen als je echt niet verder komt.
     
  9. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkheidsgraad aanpassen naar boven denk ik.. ;)
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gewoon op het midden laten staan :9 maar ben ook nog niet echt druk mee geweest, ben net bij de dark brotherhood oftewel ik begin het te begrijpe ;)en y3llow ik ga maar eens vechte in de arena of kan dat nog niet:9
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt echt gelijk, morrowind speel ik na 3 jaar nogsteeds en het blijft moeilijk en leuk vind ik, ik kan nu wel de goden vermoorden enz maar nog is het luek en nog vind ik dingen van dat ik niet wist dat ze bestonden, bij oblivion ben je heel snel uber sterk en dat is jammer
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    60?! Dat is best veel, meer dan ik had verwacht. :9
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, het zijn er 60. Ik vind dit eigenlijk té veel, Bethesda berijpt toch ook wel dat er niemand is die zin heeft om 60 van die saaie, herhalende en lege Oblivion Realms te sluiten, en moet je eerst weer een toren door...

    ...na 4 Gates ben ik gewoon gaan rennen.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfectionisten sluiten ze gewoon alle 60 hoor, tuurlijk is dit een leuke extra van Bethesda.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, als je hem 100% wilt uitspelen natuurlijk wel, en dat wil ik ook maar ik vind het wel ontzettend saai. 60 poorten, gemiddeld 10 tot 15 minuten of nog langer doelloos hakken en dan een steen verwijderen. Niks aan als je 't mij vraagt. Nu ren ik er dus snel door heen omdat ik zo goed als niet dood kan. Heb op m'n kleding in totaal 80% Shield, en daarbij ben ik Master in Heavy Armor en heb Combat gekozen als Style, Endurance en Strength als Attributes. Tja...
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    pff voor 100 procent moet je wel ff door nog, alle sidequests opzoeken enz. hoeveel uur heb je er al opzitten in de game?
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik het laatst even gekeken en toen had ik de 70 uur gepasseerd, schiet dus al op. :)

    -Edit-
    Oh, je vroeg het niet in het algemeen zie ik nu. :9
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je het tegen mij hebt:

    post van de vorige pagina:

     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    verschil moet er wezen he ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Groot gelijk, ik weet een beetje wat je voelt. Ookal ben ik maar level 23.
    Ik vind alles ook nog een beetje eentonig aanvoelen nu. Alhoewel ik nog niet al het beste heb en alle missies enzo. Maar als je al zover weet je dat er niet zo veel meer aan in. Nu vind je makkelijk vet goeie zwaarden/armor e.d. Die kan je voor veel geld weer doorverkopen. Zo krijg je bakken vol geld en dat is ook niet leuk.

    Toen je laag level was moest je er echt voor vechten, en dat was een pluspunt van Oblivion die ik ontdekte, maar nu dus weer laat zakken naar een minpunt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina