1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eens te denken...

    Wie van jullie gebruikt hier echt meer magie dan zijn wapen? Ik gebruik (bijna) alleen maar mijn zwaard.

    Kan iemand me vertellen waar ik dat zwaard van Umbra kan krijgen?O-)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  3. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je search? Bedankt voor die kaart trouwens. Had ik nog nooit gezien erg handig._O_
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    De sterkste is waarschijnlijk inderdaad de xiviliavidinges. althans dat is hij als je hem normaal tegenkomt. Dan summont hij clanfear om hem te helpen maar wanneer jij hem summont kan hij dat niet dus gaat een groot dee lvan zijn kracht verloren. Minstens even sterk zijn de storm en Frost atronachs
    .Het zijn een soort titanen. Grote wezens volledig bestaand uit rotsen of ijs en zeer krachtig. Als je die als bodyguard met je mee hebt hobbelen zou ik me nog 3 keer bedenken.
    Je moet er master conjurer voor zijn en ze gebruiken pak em beet 190 magic
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    de zoekfunctie van dit forum misschien??? |:-
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die atronachs stellen niet zoveel voor. Het kost me veel meer tijd om Gloom Wraiths neer te halen. Niet zo gek natuurlijk, want zij levellen met je mee. Ze hebben daarom erg veel HP's (en hoe hoger jouw level is, hoe meer HP's zij hebben), ook al doen ze niet veel schade.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De volgende info heb ik uit de guide.

    De monsters die met je mee levellen:

    * Xivilai (20+)
    * Dremora Valkynaz (22+)
    * Goblin Shaman (13+)
    * Goblin Warlord (18+)
    * Ogre (16+)
    * Minotaur Lord (18+)
    * Gloom Wraith (21+)
    * Lich (23+)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik van de PU, vlakbij de Imperial City (ongeveer linksonder) heb je de ruïnes van Vindasel. Daar kom je vrijwel niks tegen (paar krabbetjes en ratten) maar aan het einde...
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd een paar uur geleden echt boos jonge, ik wilde zo'n skeleton key halen en ik was lvl2 dus ik zo'n 2 uur lang in die grot beesten doden en die key zoeken vind ik hem niet.

    Na even op het I-net gezocht te hebben staat er dat je lvl 10 moet zijn ervoor.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het is al eeuwen bekend (en ook al ontelbare malen gemeld door spelers) dat je die key pas kunt vinden vanaf level 10. Volgende keer dus eerst jezelf beter informeren, voordat je weer een hele avond kwijtraakt. :cool:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De nieuwe content is er. Een uitgebreide Grot/Ruine. Als ik de plaatjes zo ziet ziet het er erg vet uit! Ik ga hem zeker vanmiddag bij mijn vriend downloaden!

    Wie heeft hem btw al?
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahahahaha \o/ \o/
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb zelf alleeen die pirate's cave gedownd. Waar gaat die grot/ruine dan over??
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij heet: Mehrunes Razor

    Deze download kost je wel 250 gamerpoints/micropoints maar je krijgt er wel wat moois voor.
    Het gaat over een grote grot. Hierin bevind zich Mehrunes Razor, een zwaard dat een vijand met 1 klap dood. Ook vind je hier 12 nieuwe boeken, journals en notities. Wat er nog meer is weet men nog niet, dat is aan jou, om dat te vinden.
    Ikzelf heb de download nog niet maar het klinkt wel erg indrukwekkend en ben benieuwd naar het nieuwe zwaard.

    Hier wat pics:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Zie ook hier: KLIK
    Maar ik zet die info wel ff hier neer:
    Overigens zie je op het 3e plaatje als het goed is een Deadra, iemand gekleed in een oranje gewaad met gouden schoenen. Maar die dus met dat oranje aan, kwam je ook al tegen in de mainquest geloof ik. Teminste die kleren. Datgene dat je die Mythic dawn boeken moest halen. En op de voorgrond zie je een zwaard, of het is Umbra of wellicht Mehrunes Razor.. Wie weet, ik ga hem vanmiddag downloaden. *)
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft helemaal niet
    die robe heb ik zelf ook. Het is de red silk robe + hood en kan je gewoon kopen in de imperial city . net als een aqua silk robe+hood etc
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kleine kut dolk zeg. Maar wel leuk weer een nieuwe missie. Maar in 1 x dood?? Dan zal hij wel een paar x te gebruiken zijn natuurlijk.
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow vette grot:D Aleen het is best duur voor zo'n kleine toevoeging:9 Maar het is opzich goed dat ze content vrijgeven voor het spel. Zijn er mensen hier die Oblivion voor 100% hebben uitgespeeld?:9
     
  18. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat 'kleine toevoeging'. het is de grootste grot van het hele spel en zoals je ziet zit er zelfs een klein dorpje in. Maar zie ik daar in een van die plaatjes waar 4 poppetjes vechten, vampires?!?!?!. Check die gezichten maar, en misschien is dat dorpje dan wel een vampire dorpje weet ik veel.
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel euro is dat 250 points??
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    6 euro is 500 dus 250 is 3 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina