1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,

    het is een grote grot. Maar het is er maar 1... Ze kunnen toch ook meerdere nieuwe dingen doen eh:9
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat kan, maar het geeft een nieuw wapen, nieuwe grot, 12 nieuwe magische voorwerpen etc. Dus weer 1 uurtje plezier erbij.

    Ik heb hem trouwens, maar ik ga hem morgen pas met me vriend spelen. Die moet dat zien. Sorry jongens. :)
     
  3. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Flauwerik:9 (nieuwe spelling?)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, trouwens ik heb wat informatie gevonden betreft Mehrunes Razor.

     
  5. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt lekker :) leuk daggertje voor me assassin :)
     
  6. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Fighters guild probleem

    'k Zit met een probleem mbt de Fighters Guild:

    Burz gro-Khash van de Fighters guild in Cheydinhal en Azzin van die in Anvil verwijzen naar elkaar wat contracts betreft. Ook heb ik bij beide geen recht op advancement.

    Ik ben verder alle andere Fighters Guilds afgelopen en kan nergens nieuwe contracts krijgen.

    Iemand een oplossing? Grt Cell

    *Geeuw; wat is het toch verslavend... :9
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens tussen je quests misschien zit er nog eentje tussen die je nog zou moeten doen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probeer chorrol eens ;) .
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja als hij alle guilds af heeft gegaan dan zal ie in chorrol ook niet veel meer kunnen doen. Maar klopt chorrol is normaal de volgende.
     
  10. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    AVHAHA doelt op een zeker persoon in Chorrol die op dat moment niet meer in het guild zit vanwege een eerdere missie
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog niemand de update Mehrunes Razor gespeelt?

    Ik ga hem denk straks spelen.. :)
    Ik heb tot nu toe alle updates van Oblivion gedowload. :eek:
     
  12. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt gespeeld wil ik wel graag je ervaringen horen eh!:+ En ga niet alle geheimen verklappen of doe het in een spoiler;)

    Want als hij echt vet is download ik hem misschien ook maar.

    PS: Ik zie trouwens dat je silver hebt als abonomentsvorm, wil je niet tegen andere mensen gamen? Het is echt de moeite waard!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik moet van iemand naar crowhaven en iets voor hem zoeken, als ik iets vind gaat die mij nieuwe moves leren. Ik zit overal aan het zoeken maar vind niets kan iemand mij helpen?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is zeker die Orc- The Grey Prince in de arena?

    Nou je moet dus naar Crowhaven en daar moet je gewoon rond lopen en vechten totdat je een vampier die een ontbloot borst heeft en die verslaan. Dan pak je zijn journal die op het bureau ligt en klaar is kees, nu nog alleen terugbrengen naar the grey prince. Tip: Volg het rode pijltje op je kompas. Maar je moet wel eerst de quest activeren in je journal.

    @:Y3LLoW: Tja, ligt aan mijn internet modem, maar we hebben nu nieuw internet en binnenkort kan ik op live! (Hoop ik) \o/

    En btw, ik ben zoooo.. zooo boos! Ik heb dus die download gister gedownload bij een vriend van mij die wel goeie internet modem heeft. Nu start ik hier oblivion op, en ik krijg geen message van dat ik hem kan spelen!
    Het koste me 250 GP en nu kan ik hem hier niet spelen, Ik weet niet of het wel kan bij me vriend die ook een 360 heeft maar die woont ook best ver weg om dat even heen te gaan. Ik snap er geen @#!@$C! van, waarom kan ik hem hier niet spelen? Moest ik hem eerst daar nog activeren in oblivion? :mad:
     
  15. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Even weer een kort vraagje:

    Heeft iemand een handige tip waar ik makkelijk voor 50 of meer kan stelen? Voor de thieves guld eh:9
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Buiten de Arena heb je 2 mensen die tegen elkaar sparren, 1 argonian en nog iemand. Als ze s'nachts slapen moet je achter de dozen zonder dat de guard je ziet terwijl hun slapen hun kist openen. Tadaa! Een item terwaarde van 2005 gold. Ik zeg niet wat, daar moet je maar achter zien te komen. :)
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt gab! Leuk voor hand-to-hand:+ Mzzls
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met een skill maar maximaal 100 halen? :eek:
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, maar met enchantments (fortify skill) kan je dat aantal nog wat verhogen.
     
  20. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    En idd, het was te doen in Chorrol.. Ik kon Modryn Oreyn nog verder uithoren (STOM |:-) Het was al laat zullen we maar zeggen O-)

    I.i.g. vriendelijk bedankt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina