1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar das wel een pokkezooi zeg. :'-(

2. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    is wel chill die update, met dat dorpje vol vijanden , dan ga je door zo een magische deur en dan kun je in een ander scheef aleyd ruin dorpje waar allemaal vampires zijn. Is wel vet allemaal, zorg alleen dat je genoeg cure disease potions hebt tegen de vampire disease;)

3. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Of ga gewoon naar een altaar in een willekeurige kapel. Dan ben je de ziekte ook kwijt was ik laatst achter gekomen:9 Is wat goedkoper(echte Hollander eh:D )

4. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is dat zo een pokkezooi dan? Het is toch niet zo moeilijk, of wel?

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de vampire disease niet weghalen met een cure disease potion.
    daarvoor moet je volgens mij naar een kapel gaan.

6. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de vampire disease(poryphiblic ofzo) nog weghalen binnen een aantal dagen met een cure disease. Pas wanneer jij 's nachts de message krijgt dat je een vampire bent geworden, dan zul jij een bepaalde quest moeten doen.

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is enchanted precies? Een of andere magische kracht over je wapen ofzo? En hoe kan je dat weer updaten, want het is nu uitgewerkt bij m'n dolk maar ik kan hem niet repareren. En kan je ook zelf wapens enchanten?

8. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enchanted betekent betoverd, dus met een magische toevoeging van welke aard dan ook. Als iets magisch is kan je er niets meer aan toevoegen. Je kan zelf basisvoorwerpen (ringen, wapens, bepantsering) enchanten als je lid bent van the mages guild. In de arcane University is een Altar of Enchanting in het Chironasium (zoiets) waar je dit kan doen. Magische wapens kan je pas repareren als je armorer level voldoende is (ik meen dat het apprentice moet zijn maar ik kan me vergissen). Herladen kunnen enkele leden van het mages guild (optie recharge), of je kan het zelf met gevulde soul gems of Varla stones

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Over die nieuwe update Mehrune's Razor.
    Krijg je een bericht als je hem hebt gedownload en het speelt dat er een nieuwe quest is? Of moet je iets speciaals doen? Want hij staat wel op mijn hardeschijf maar werkt niet... :'-(

Trouwens, ik vond op het officiele forum van TheElderScrolls een paar vette pics van iemand die wat mods gebruikt enzo (Legaal) maar dan wel voor pc.
    Wie wilt dit nou niet:

Dit zouden ze moeten uitbrengen op 1 grote patch. Ook al zijn ze gemaakt door fans, wat wel erg tof is, nieuwe haar, baard, ogen, dual wielding bij sommige zwaarden.. :eek:

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  10. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Dual wielding is wel heeel vet ja, maar dat ventje vind ik er verder niet zo heel geweldig uit zien. Mss een beetje te gothic achtig met z'n lange zwarte haar en z'n lange zwarte kleren.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is ook wel zo, maar ik vind hem wel stoer zo.
    (In het echt heb ik een hekel aan mensen die zo doen als gothics, denk aan zichzelf snijden, zwart kleden etc.. brr.. )

12. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Als je die quest nog steeds niet kunt doen, moet je de update voor oblivion downloaden. Als het goed is komt er dan gewoon een diary update in beeld meteen als je speelt.
    Dat probleem had ik ook, wel de download maar niet de update.

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bijna een vampie bent en je zit inde Thieves Guild kan je dan nog steeds naar een Kapel gaan om jezelf te 'curen'?

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij wel, alleen dan gaat je infame ook weer naar 0 denk ik.

Nee, te makkelijk juist. Ik heb nu Strength en Endurance op 100 en ik had gehoopt dat het gewoon nog verder kon, maar helaas. =(

15. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is infame eigenlijk precies en wat maakt het uit voor je spel?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Infamy betekent je beruchtheid, schandelijkheid in Cyrodiil. Mensen zullen je verafschuwen, bang van je hebben, je negeren, niet met je willen praten (tenminste als je infamy hoog genoeg is).

Infamy verhoogt wanneer je slechte daden verricht, zoals een onschuldig iemand vermoorden.

Een voordeel is dat het uitschot van de maatschappij dan wel met je wilt praten en 'goede' mensen niet.
    Je disposition tegenover thieves guild/dark brotherhood members zal waarschijnlijk hoger liggen, wat ook voordelig is.

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja het probleem is dat ik hem wel heb gedownload, hij staat op mijn harde schijf heb ik gezien, maar ik krijg geen diary update. =(

18. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al bij die vriend geweest waar je hem had gedownload om het daar te proberen?

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je fame ook naar beneden brengen? Door slechte daden te doen gaat het niet omlaag maar later in het spel wil ik een bad-guy zijn alleen ik heb nu een erg hoge fame.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de screens die Dazlindragon gepost heeft erg mooi! Dual wielding is zeker vet, maar dan vraag ik me af hoe dat qua besturing in zijn werk gaat? Met de R-T allebei de wapens, of met de R-T rechts en de L-T links, waardoor je niet meer kan verdedigen?
    Ook vond ik het kapsel en de kleding erg vet, maar dan moet die mantel ook in andere kleuren verkrijgbaar zijn.

Want dan is het erg vet om een High Elf met van dat hele lange Bright Blonde haar te maken, en dan die mantel in het blauw! En dan daarbij nog 's twee zwaarden, het feest ik compleet! :cool:

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina