1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik wist dat die er was maar ik wist zo gauw ff niet meer waar het stond :+
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet het niet al te makkelijk maken he, zelf uitzoeken is natuurlijk het leukste. als je er nou helemaal niet uit zou komen. nouja.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben trouwens nog maar level 5 dus ik kan die Quest sowieso nog niet doen....maar later ga ik um zeker doen want die Skeleton Key moet ik gewoon hebben :)
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Lol, ik kwam dit screenshot tegen;

    [​IMG]
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, erreg flauw!
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
     
  7. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wat is het verschil tussen the thiefes guild en darkbrother hood dat is toch gewoon het zelfde maarja ik wil ook bij de thieves guild maarja dat lukt niet
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Dark Brotherhood draait alles om rituele moorden. Ga eens naar de Black Horse Courier in de market district en haal er zo'n artikel over de opkomst van de dark brotherhood. Ook is er boek te vinden in de game met alle info over de guild, 'the night mother' of 'sweet mother'...of iets in die aard.

    In de Thieves guild is het helemaal niet de bedoeling om te moorden. Stelen van de rijken en donaties doen aan de armen, dat is hun doel.
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog ff een suggestie doen.
    zou er iemand misschien in de oblivion subforum een thread kunnen maken over shrines. dat mensen daar de plaatsen van de shrines posten en wat je er kan krijgen.
    ik zou et zelf doen maar ik ben te lui om telkens die lijst te updaten:)
     
  10. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    En mensen heeft er iemand al de archievement van champion of cyrodil?}:]
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hiero
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik trouwens al gezegd dat van alle X360 titels die ik nu bezit, Oblivion mij als meeste een echt next-gen gevoel geeft ? En dat ie grafisch ook het mooiste is wat ik tot nu toe ben tegengekomen ? Zo strak dat dat eruit ziet op m'n HDTV :cool:

    Zo niet, dan bij deze :+
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk heb je..er zullen ook nog weinig echte nex gen spellen uitkomen de komente tijd, ik denk alleen gears of war maar de rest is wat mooier maar verder ook niet.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan te bedenken dat ik dit spel in eerste instantie niet wou halen, had um ook niet gepre-ordert ofzo. Maar van de week zag ik bij een maat van mij de PC versie en toen besloot ik om de game zelf ook maar ff te checken op de X360....en ik ben verslaafd inmiddels 8)

    Er waren trouwens al geen Limited Editions meer te krijgen van het spel, zijn die nu al helemaal uitverkocht dan ? Anyways, de official gameguide van dit spel moet ik ook nog hebben.
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus ook normaal zijn dit niet mijn soort spellen omdat ik vaak niet lang achter elkaar speel hooguit een uur of wat maar nu ik dit speel vergeet ik gewoon de tijd, wist niet dat rpgs zo tof konden zijn. Ik heb wel de limited idition er lag er gister nog 1 hier bij de mm en vrijdag toen ik heb kocht zeker 30 stuks.
     
  16. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het filmpje van die "PhysX Ageia" al hebt gezien maar dan gaat je hartje wel ff een pietsie harder tikken. Zoniet, tjek ff op www.gametrailers.com. Wat je daar in dat filmpje ziet is de aankomende toekomst (1.5 - 2 jaar) voor de 360 en ps3. Het is normaal dat de games voor een console zich steeds meer ontwikkelen naarmate de tijd verstrijkt. Kijk maar naar de ps2 games nu en de release games destijds voor die console. Het is gewoon een kwestie van lekker blijven gamen en de games worden alleen maar mooier (en misschien zelfs wel weer innovatief en origineel). Oftewel, Oblivion is verre van wat ik onder nextgen versta maar dat zullen de meeste mensen nog wel niet willen horen. Bekijk het maar van deze kant; als je dit al supervet en nextgen vindt dan ga je vanaf nu alleen maar meer uit je plaat.
     
  17. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had tot nu toe alleen maar een paar uur in het donker/schemerduister rondgelopen. Maar gisteren voor het eerst een view overdag op de vallei waar imperial city in ligt. Shock and awe!! Echt mijn mond viel open van verbazing, echt een te gekke panoramic view van 160 bij 90 knalde mijn kamer binnen. Gewoon ronduit geil :)
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ziet er echt heel goed uit, die kleine details geweldig overall is wat te zien.
    Man wat een werk is dat geweest.
    Ik ben net de eerste oblivion poort binnengegaan bij martin de zoon van de koning, maar heb echt geen flauw idee hoe ik die poort moet sluiten of waar ik aanwijzingen moet vinden.
    Maar goed we gaan zoeken
     
  20. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat al eerder gepost was eerder in het forum dat een paar gebruikers van de pc versie het spel al een beetje getweaked hadden zodat het spel minder pop-up had. Zal dat ook mogelijk zijn op de Xbox dat bijvoorbeeld Bethesda het vrijgeeft in de vorm van een patch of iets dergelijks? Want ik vind dat het spel nu toch redelijk wat bug's, slechte textures, crashes heeft:{. Wat ook gezegd wordt is dat het spel gigantisch is en dat nooit alles gedaan kan worden, begrijp ik allemaal maar als ontwikkelaar weet je waarschijnlijk wel waar je aan begint en wat voor een risico's daar aan verbonden zijn. Een spel van dit formaat heeft gewoon veel meer tijd nodig gehad om de verschillende bug's en dergelijke eruit te halen, hopen dat dan gebeurt in de vorm van komende update's.
    Verder vind ik het een geweldig spel hoor, daar niet van maar er zijn gewoon een paar kleine dingen waar ik toch wel aan stoor.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina