1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de arena nu niet bepaald vallen onder de term "guild". Je maakt wel "progressie", maar voert verder geen opdrachten uit.

    Je hebt de Mages guild, Fighters Guild, The Dark Brotherhood, The Thieves Guild en dan de Arena, de Blades, de Order of the virtious blood en de Knights of the White Stallion.

    Ik zou zeggen dat de Order of the virtious blood het dichst in de buurt van een guild komt :).

    Zo vat ik het dan op.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Major Guilds

    Fighters Guild -- Imperially chartered guild.
    Mages Guild -- An Imperially chartered guild dedicated to the study of magicka.
    Thieves Guild -- They're going low profile this time around!
    Dark Brotherhood -- Need someone rubbed out? Check out these folk.
    Arena -- And in the blue corner...!
    Guild Ranks -- A chart of the Guild Ranks

    Minor Guilds

    The Blades -- The Emperor's personal bodyguards and operatives (need to be in Jauffre's good books).
    Knights of the White Stallion -- Knights Order out of Leyawiin
    Order of the Virtuous Blood -- Order of vampire hunters in the Imperial City
    Blackwood Company -- Competition for the Fighters Guild
    Knights of the Thorn -- Main quest related title
    Mythic Dawn -- The Enemy in the Main quest that you can SORT OF join....
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  3. michelplum

    michelplum Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe open ik de shrine van Azura ? Altijd als ik er sta om 12 of 24 uur gooi ik de glow dust ergens in de buurt van het standbeeld en ga het standbeeld activewren maar er gebeurt niks
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand de nieuwe content als Mazuran ofzo? is het een beetje een coole dungeon of niet? en wat heb je eraan?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn al wat mensen die Merunes Razor hebben, ik niet, dus heb geen idee eigenlijk.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Nou vond het wel een coole dungeon ja. Wapen zelf gebruik ik niet maar heb er wel een heel kool outfit vandaan. Zo'n Marog Tong ofzo. Kan over water lopen, meer dragen en meer sneaken.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is dat wapen nou eigenlijk? Wat kan je er mee?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het schijnt dat je daarmee iemand in 1 klap dood kan slaan.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat wist ik. Maar verder, heeft ie ook een Charge enzo?
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je 'm in je inventory houden, maar weet 't niet zeker.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wapen van mehrunes dagon is een dagger die, met een kans van 3% ongeveer, iemand in 1 klap vermoord. je spaart als het waren zielen voor die god.

    bij het standbeeld van azura moet je in die bepaalde tijd met het beeld praten terwijl je glow dust bij je hebt. dan krijg je een screen waarin staat of je glow dust wil offeren of niet. doe je dat dan praat ze met je.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep, bij Dust of Dawn. (Dat zie je bij wait, of als je gaat slapen, wat voor seizoen het is.)
     
  13. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat beeld gewoon afgemaakt. En met een glas longsword (of ieder zwaard voor dat geld) sla ik net zo makkelijk iemand in 1 keer dood. Ik vind het echt een ontzettend nutteloos wapen :+.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar toch weer een nieuw 'design' wapen toch?
    Ik vind dat er een nieuwe wapens en harnassen moet komen. Gewoon 3 dingen die evengoed zijn als het beste light armor ( Glass dus.) En 3 die even goed zijn als het beste heavy armor. Verder nog 10 nieuwe wapens en wat nieuwe beesten. Alles op 1 grote patch.
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :thumbs:. En het is iid een mooi wapen, maar daar kijk je ook maar 1× naar.

    Een paar draken erin, zo hoog als een 4 verdiepingen flat. Zodat je a lá dragonheart een paar van die beesten kan gaan slachten en de titel "dragonslayer" kunt krijgen. (is een leuke droom)
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej jonges ik sta nu bij Malada en daar moet ik in een deur met een teken er in en dan staat er van dat er een speciale sleutel ofzo in moet weet iemand wat ik daar in moet doen..?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Uuh.. hoe heet de quest?
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij in een quest zit, dan heet 'ie "Nothing you can possess"

    Je moet
    eerst de missies voor Umbacano doen, in het Talos Plaza district, pas in de tweede quest krijg je de sleutel om door die deur te gaan.

    Áls je nog geen missie voor hem hebt gedaan, kán je dit doen. Ga naar Vilverin (een ruïne aan de andere kant van het water waar de uit de sewers ontsnapte), vecht je weg door de beesten tot je een Ayleid beeldje vindt. Verkoop het in de Imperial City en loop de stad uit. Als het goed is word je benadert door een boodschapper die je uitnodigt om bij Umbacano op bezoek te komen :b:. Nu kun je de eerste missie doen, en daarna de tweede.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks, zal ik doen. ;)
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Help ik heb een probleem!!!!!
    Heb net de update gedownload en nu loopt oblivion voor geen meter meer.
    Het laden duurt heel erg lang en als ik dan eindelijk kan spelen, wil ik met iemand praten duurt het laden weer veel te lang. Heeft er misschien nog iemand zo'n last van?????? Of heeft iemand een idee hoe ik dit oplos????|:- :confused: :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina