1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt zal het ook ff proberen:) !

    Waar ligt dat ayleid beeldje precies want ik kan hem niet vinden..
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb hem had een deur gemist:{ maarja ik heb hem aan die umcanano verkocht voor 500 en nu moet ik er nog 10 zoeken maar die boodschapper is niet gekomen.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Quick List of Where Other Statues Can Be Found:

    Culotte — Eastern shore of Upper Niben.:

    Find “The Yellow Road” on your map. It’s the road running from The Red Ring Road (around the Imperial City) to the eastern side of Leyawiin. Now, see the “T” in “The Yellow Road”? That’s where this ruin is located.

    Fanacas — North of Cheydinhal, East of Lake Arrius:

    Just north of the “Ch” in “Cheydinhal” on your map. Mostly vampires inhabit this ruin, invest in a cure disease potion if you wish to prevent becoming a vampire yourself.

    Mackamentain — Northern corner of small lake north of Silverfish River.:

    There is a small lake located just to the left of the word “Basin” in “The Nibenay Basin”. On the northwestern shore of this lake is your ruin.

    Moranda — Up a path north from Orange Road, east from the small lake by it.:

    Follow The Orange Road from Chorrol to Bruma and when the road takes a dip into the “Fo” of “The Great Forest” you’ll see this ruin. When you get to the Abaspania in this ruin there are areas which contain a poisonus gas. Parhaps invest in some form of poison resistance enchanted apparel or potion/spell.

    Ninendava — Near Sancre Tor, by the unmarked northern road between Bruma and Cheydinhall.:

    If you’ve visited Sancre Tor in the Main Quest, just fast travel there and head east. If you haven’t, head directly northwest from Moranada. Fort Coldcorn is about halfway between this ruin and Moranda so use it as a reference point.

    Vilverin — Northeast of the Imperial Prison Sewers, just across the water:

    Remember that ruin on the island across the water when you exited the character creation sewers? This is that ruin. You should’ve exited those sewers just northeast of the Imperial Prison district.

    Welke — Just east of the first branching of Panther River.:

    There should be a smaller river southwest of the words “Panther River” on your map, follow that body of water up to the actual Panther River and where they meet is where Welke is.

    Wendelbek — East of a small lake formed by the northern branch of Panther River.:

    If you look at your map, right above the “P” in “Panther River” and right above the “Ri” of the same words are two smaller river systems. You’re interested in the one above the “P”. About halfway between the end of that system and where it meets the main river is Wendelbek.

    Wendir — Short way southwest of Chorrol, west of Hackdirt.:

    Find “The Black Road” just south of Chorrol. South from the “c” in “Black” I Wendir.

    Wenyandawik — Northwest of Bravil, south of Inn of Ill Omen.:

    South of the “R” in the “Road” portion of “The Green Road” which is northwest of Bravil.
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de A-knop ingedrukt houden tijdens het opstarten totdat je het Bethesda logo ziet. Dan word je cache leeggemaakt en moet het weer goed zijn. Ik kon het zo gauw niet vinden maar het staat ergens uitgebreider beschreven in één van de oblivion-topics
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej bedankt!!

    Heb je ook erges zon speciale sleutelnodig.?
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    shit wat is dat nou weer voor gezeik. hoort een game niet gewoon normaal te runnen?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeneen 360 game runt perfect hoor.;)

    Developers moeten de 360 nog wat gewoon worden, de 2de generatie games wordt veel beter.
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    En als dat niet werkt kun je misschien alle downloads weggooien en opnieuw ophalen.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat heb ik ook eens gedaan, Oblivion werd 10x langzamer.
    Pas na 3 weken en dit op nieuw tedoen deed die het weer goed.
     
  10. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een probleem in de missie "Information Gathering" van de Fighters Guild:

    Ik heb Ajum-Kajin meegenomen naar Modryn Oreyn en nu is het de bedoeling dat ik hem ga ondervragen over de blackwood company. Dit lukt me echter niet. Ik heb zijn Disposition gemaxed en hem bijna dood geslagen. Beide mocht niet baten en hij blijft dus weigeren met als enige optie em doden. Daarnaast probeert hij ook steeds te vluchten. Wat ik ook vreemd vind is dat Oreyn niet thuis is (zoals in mn active quest en in de faq vangamefaqs staat) maar rondhangt bij Atatar.

    Iemand?

    Mvg
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dan wachten tot ie bij zijn thuis is en hem daar ondervragen.
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat Oblivion altijd een stuk langer over het laden doet, als ik ook op live zit. Ook het opslaan van je game gaat dan een stuk langzamer (kiezen van de savegame duurt 2 sec. (en ik heb er maar 3 ))
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al, best balen...

    ik ben nou net een walkthrough van oblivion voor de pc aant kijken.
    kwam je in op het main menu, zie ik meteen op de achtergrond een stadje met de naam Sutch. ook was Imperial City een stuk groter dan bij ons..

    is dat niet balen?

    (kan best dat dit al besproken was in deze thread)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij scharrelt daar al rond sinds de quest bij atatar en is niet van plan om terug te lopen. 8)
     
  15. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op niemand hier meer iets te posten?

    Ik las in de PU dat er ook een appel in zit van sneeuwwitje. Als je die eet blijft je health voor altijd dalen.

    Is dit echt zo?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Poisoned apples van de Dark Brotherhood.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie die dingen wel eens gebruikt? Ik maar een keer, dat was voor een missie waarbij ik een belangrijke guard moest vermoorden. Dat was best lastig omdat hij zware armour had en een body guard. Gelukkig lette die guard even niet op en kon ik een appel in z'n zakken stoppen. Na een tijdje besloot hij ergens rustig te gaan zitten eten, niet veel later kon je hem horen kreunen en viel die dood neer :thumbs: ! En zijn bodyguard begon te flippen en viel iedereen aan 8) !
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat klinkt cool. Hoe kun je spullen in andermans zak stoppen? Doormiddel van Sneaken, 'm selecteren en dan LT indrukken en je spul selecteren? Gokje.. :)
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    zakrollen, je kunt alleen objecten er in stoppen zonder gewicht.
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    geen zwaarden en armor??!! goh.. zou ook nie opvallen..

    ik baal nog steeds dat de pc veeeeeel meer shit heeft dan de 360 in de game..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina