1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft de pc-versie dan allemaal meer?

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Construction Set...waardoor er constant community mods worden gemaakt die je kan downloaden en gebruiken in je game...gratis.;)

3. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar dat is met iedere pc-game eh.

Maar met die sneeuwwitje appel bedoelde ik niet zo'n appel van de Dark Brother Hood. Van die appel blijft je health voor altijd dalen.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    doet die van de brotherhood ook. totdat je dood bent.
    neem je 10 potions in en je leven is weer vol, blijft het nog steeds dalen..

5. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,

dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat als je dood ging dat het daarna door bleef gaan met dalen.

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Vooral dat sleutelkistje op de PC versie is fijn, hoef je niet helemaal naaronder te scrollen omdat je dan gewoon 1 kistje hebt waar je al die sleutels in kan doen.

7. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk zullen ze de 360 versie met een grote update voorzien..
    (voor een zacht prijsje)

of kan het monster het niet allemaal aan?

dan hoop ik ook dat ooit kvatch een keer wordt herbouwd want daar hebben ze ook een arena :D

8. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook maar niks dat je maar 1 keer in de week kunt vechten in de Arena... Vond het een van de leukste dingen van het spel:+

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat ze zeker naar mijn ideëen er moeten in stoppen is een Make-Over Mage.
    Of gewoon een haarkapper. Ik bedoel gewoon, dat je haar op meer manieren kunt doen. Super lang haar, stekels. Maar dat er in de Imperial city een kapper komt. Bijvoorbeeld naast the main ingredient of naast de schilden shop. Genoeg ruimte, het is daar nogal leeg.

Zucht, ik zal eens kijken hoe ik zo'n suggestie bij Bethesda kan laten komen.

10. AjAx-Jo0d

AjAx-Jo0d Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen,
    k heb net ook oblivion gehaald voor mijn Xbox360.
    Ik wil graag als k uit de gevangenis ben ontsnapt naar een dungeon ergens in de buurt van Imperial city, weten jullie misschien een leuk dungeon vlakbij imperial city?
    vermeld ff wat voor monsters er rond lopen en waar die is en wat er te vinden valt please:)

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou vooral in de Ayleid Ruïns gaan, die zien er erg mooi uit vind ik. Hier heb je een grote map met alle locaties (als je die nodig hebt) en rechtsboven de Imperial City zie je bijvoorbeeld Vilverin, dat is ook een Ayleid Ruïn. Omdat je nog maar net bent begonnen zul je denk ik vooral ratten, krabben en misschien nog een paar andere wezens/personen tegenkomen. Linksonder de Imperial City zie je ook Vindasel (ook een Ayleid Ruïn), maar ik zou daar nog maar even mee wachten voordat je daar in gaat. :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geef hem nou niet gelijk de vetste, ik zou je post editten over dat geval met Umbra als je weet wat ik bedoel. Anders weet hij gelijk het coolste. ;)

Ik heb dus een topic gemaakt op www.elderscrolls.com met het volgende:

Let niet op mijn engelse spelling, dit is natuurlijk snel getyped. Wat vinden jullie ervan?

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zat ook al te twijfelen of ik dat zou neerzetten maar het is vlakbij de Imperial City dus zo lang zou het denk ik niet hebben geduurd voordat hij daar naar binnen zou gaan én ik raad het 'm wel af want ten eerste is het niet zo leuk om dat direct al te ontdekken (ik kan het weten :b: ) en ten tweede zou hij het niet overleven. Dus een tip, ga daar pas naar binnen als je level 10 of hoger bent. :)

En dat is wel een leuk stukje met ook leuke ideeën, 300-400 Microsoft Points zou wel erg goedkoop zijn voor dat alles maar wie weet gebruiken ze een paar ideeën. :)

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de leukste dungeon die je kunt kopen via marketplace..?

15. AjAx-Jo0d

AjAx-Jo0d Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik maar is even wat vertellen over wat ik dus net heb gedaan.

Ik hou er van om af te kunnen wisselen in de personages die ik speel daarom heb ik 5 save games gemaakt, met 5 totaal verschillende personages. Ik benoem ze wel even.
    ------Ras--------------Specialiteit------------------Sterrenbeeld----
    1----Nord--------------Vechten---------------------The Warrior----
    2--High Elf------------Magie------------------------The Mage-----
    3--Khajitt--------------Stelen-------------------------The Steed---
    4----Orc---------------Vechten------------------------The Warrior--
    5--Wood Elf------------Stelen-------------------------The Shadow--
    Dit doe ik zo dat ik in elke save game een heel andere beleving geeft, daarom heb ik ze ook allemaal anders gemaakt in specialiteit enz. Waarschijnlijk is er uiteindelijk tog 1 waar ik me het meest mee zal vermaken, maar tog.

Ik ben net begonnen met de Khajitt(het tijgerras), ik ben maar is wat gaan lopen door de reusachtige wereld van oblivion. Na lang lopen/rennen keek ik eens op de kaart, en ik ben nu in Bravil.
    Ik denk er aan om de dungeon (volgens Mika Kimi's kaart) ''Bawn'' in te gaan. Is dit een leuke dungeon?

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het een prachtig spel, maar ik wou gewoon dat je buiten de steden kan rond lopen zonder dat je xbox om de zoveel tijd 1 of 2 sec stil staat om een nieuw deel te laden. om deze reden gebruik ik altijd fast travel en speel ik alleen in de steden en kerkers.

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    leuke naam, Ajax-jood.

vette monsters kom je pas tegen als je in een hoger level komt.
    lvl 1 is vooral ratten en krabben, goblins en af en toe een bandit..
    kzit lvl 32...focked up lang duurt het nou voordat je omhoog gaat man..

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar nog niet in geweest maar dat is dus ook zo'n Ayleid Ruïn. Ik zou het gewoon proberen, je komt waarschijnlijk mooie spullen tegen dus het zal geen kwaad kunnen. :)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een breton nemen, die heeft de beste extra's (hoge resistance tegen magicka).
    Aan verhoogde attributes (zoals strength/endurance) heb je eigenlijk niets, want die kun je zelf toch snel verhogen. Aan great powers van sommige rassen heb je ook niets, want ze zijn of niet leuk/handig of t zijn spreuken die je ook goedkoop kan halen.

@ dazlindragon. waarom een prijs vermelden? Groot voorstander van GRATIS, misschien wel onhaalbaar maar goed.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  20. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Als je net bent begonnen is het ook leuk om naar de Arena te gaan. Deze ligt in de Imperial City. Kun je snel level-en en je verdiend er een aardige duit. Daar in de buurt kun je ook weer een leuk item pakken in een kist...:9

Of meld je aan bij een guild. Fighters guild bijv. leuke quests.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina