The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik tog een 20GB harde schijf in me 360 heb zitten heb ik dus maar gewoon van elk ras een aparte savegame gemaakt:) ik heb nu maar liefst 10 savegames. zoals ik al vertelde ging ik met me Khajitt naar Bravil. Ik heb besloten om hier maar niet de dungeon te betreden omdat dat me leuker lijkt als ik sterker ben zodat ik tenminste wat meer tegenstanders heb. Anders is het te makkelijk om de schatten te roven.

    Ik besloot om met mijn stoere Orc maar is te gaan wandelen. Ik ben gewoon dom een kant op gewandeld. Onderweg kwam ik een man tegen die het leuk vond om me te volgen:confused: Na met hem gepraat te hebben ging hij eindelijk een andere kant op. Ik besloot hem te volgen met mijn stoere Orc. Hij liep naar een stad en werd daarna achterna gezeten door een guard... Ik besloot hem te helpen en maakte de guard dood. Dit had ik beter niet kunnen doen want k ben nu niet erg welkom in het stadje waar ik was (Skingrad).

    Dit liet maar weer eens zien hoe mooi het gedaan is dat de NPC's ookgewoon doen waar ze zin in hebben.
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraag hoe moet je verder als je bij dat ene mannetje komt die je verteld dat je wat moet doen om zon ding te krijgen die je later nodig hebt?

    tnx
     
  3. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ja snapt heelmaal mss iets uitgebreideren info
     
  4. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik was laatst in Fort Urasek, in het noorden van de Imperial city, kwam ik opeens twee ''adventurers'' tegen, ze liepen de kistjes af voor schatten. Het waren twee orcs in steel armours.

    Ik ben laatst nog eens gaan glitchen, als je paintbrushes dropt, blijven ze in de lucht hangen en kan je er opspringen. Als je er dan weer 1 dropt, kan je daar weer op springen, je kan dus een trap voor jezelf maken. Met wat verdubbelen ben ik op de toren van de imperial city palace gekomen!!
    Ik raad je trouwens aan om 2 of 3 paintbrushes naast elkaar te droppen omdat het anders erg moeilijk is om er op te staan.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel, ik zit in 47, nu gaat het pas langzaam, mijn laatste skill moet nog 4 omhoog, twee maanden geleden was ik in 43. Maar ik denk dat ik geen level meer omhoog kan gaan aangezien ik nog maar vier punten van mercantile ( onnuttige skill ) omhoog kan gaan. Het is trouwens een redguard met een blanke huid, hij is goed met zwaard heavy armor etc, heeft 712 health, maar weet niet hoeveel enchanting, volges mij 40. En is bijna onsterfelijk en heeft een mooi imperial dragon armor aan.
     
  6. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik weer welkom ben in Skingrad? Check me post hier voor;)
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch geen quard doden..? want dan staat er bij mij dat hij unconscious ofzo wordt en daarna weer opstaat en dan komen gelijk alle quards naar me toe en zeggen resist arrest ... pay gold ... go to jail en dan doe ik een van die en dan ben ik weer welkom
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De guards die je nodig hebt voor quests kan je niet doden, de rest wel.
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh dus als je elke guard kilt is er op het laatst geen een meer over
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Guards respawnen om de zoveel dagen.
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm op zo'n manier dan weet ik dat ook weer:cool:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar ondertussen ontstaan er rellen \o/ !
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapje zeker. :)

    Gaat je Bounty net als bij Fable ook weer omlaag na een paar dagen?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat die guards lekker hun werk doen. Heb je zelf ook geen problemen.
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Zo..net mn laatste achievement gehaald, dark brotherhood uitgespeeld.

    Ik moet zeggen, de dark brotherhood missies vond ik het leukst. Na dik 100 uur gespeeld te hebben, begon de verveling wel toe te slaan hoor, qua missies dan. Elke fighter guild missie kwam op t zelfde neer( ga naar grot/dungeon/camp en kill persoon X/ pak item Y, elke mage guild missie was t zelfde (grot met necromancers sweapen)..ik vond de DB-missies iig gevarieerder (hoewel de laatste 5 dead-drop-opdrachten...).

    Misschien komt het omdat ik al onwijs veel side-quests had gedaan(ik begon pas met de 'achievement quests' na 40 uur), die eigenlijk ook allemaal neerkomen op t zelfde. Vond het al met al echt een top spel hoor, begrijp me niet verkeerd..maar heb het nu ook wel even gehad met ES IV:)

    Succes aan diegenen die nog bezig zijn.
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    idem hier. ik ben ook al ff gepauzeerd met dit game. (2de keer)
    Na een tijd begint echt alles op mekaar te trekken. Achter een paar weken zal ik het wel opnieuw uit mijn kast halen.

    en ik heb nog niet alle achievements
     
  18. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    heel goed van jou! moet hier een beetje leven in de brouwerij.
     
  19. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nog helemaal niet toe aan die achievements. Lijkt net of ik van iedereen quests krijg de laatste tijd. En die wil ik dan persé doen:+ Binnenkort toch maar eens wat andere quests doen.
     
  20. michelplum

    michelplum Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik zo snel mogelijk aan veel lockpics ? is er geen plaats waar je deze altijd kunt kopen ofzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina