1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als je mage bent heb je er ook spells voor
     
  2. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    verdubbelen , of skeleton key halen. ( shrine of nocturnal ofzo ten oosten van leyawiin, via de north gate de weg naar boven volgen totdat je het shrine tekentje tegenkomt, aan de rechterkant van de weg nadat je een klein groepje boerderijen bent tegengekomen
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb et record oblivion gates shutten denk ik :cool:
    25..

    wordt wel saai op ten duur.
    er zijn 16 oblivion prinsen maar toch niet 16 verschillende planes..
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben je er al eens een tegengekomen?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De prinsen kom je niet tegen in de planes, alleen Mehrunes Dagon zal je te zien krijgen. De planes zijn overigens erg eentonig inderdaad en stemmen niet overeen met de lore, waarin ze helemaal anders worden beschreven en elke plane er helemaal anders uitziet.
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt het saaiste wat je kunt doen in dit spel. Die klote-gates zijn echt allemaal hetzelfde. Vind ik ook zeker wel een minpunt.

    Waarom zou je ze trouwens allemaal sluiten? Ja voor de echte freaks die hem 100% willen uitspelen...
     
  7. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik jullie maar weer vertellen wat ik vandaag in Oblivion beleefden;)

    Ik heb van elk ras een save game gemaakt, maar de Orc beviel me gister goed, dus ik besloot om met me orc verder te gaan.

    Ik was van plan skingrad te verkennen maar aangezien ik hier een guard had gedood (hij liep net buiten skingrad dus wist ik veel dat hij allemaal medeguards had) Het leek me leuk maar weer is een lange reis te gaan maken door deze prachtige wereld. Onderweg werd ik lastig gevallen door wolven maar dit bedorf me plezier niet om verder te gaan. Ik ben nu bijna bij Chorrol.

    Ik denk dat k ook wel naar Chorrol toe wil, zijn hier nog leuke dingen te beleven? anders ga ik terug naar Imperial City. zijn er leuke quests in Chorrol?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, als ik jou was zou ik in elke stad gewoon met iedereen praten en kijken of ze wat voor je te doen hebben, inclusief de lokale Count (in het kasteel). Ook hebben ze in Chorrol wel Fighters Guild missies en nog een paar andere waar je door een groot deel van de wereld moet lopen, er zitten wel een paar leuke bij. :)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb vandaag de OST van Oblivion gedownload, maar deze is heel anders en is gecomponeerd door John Currier. Het is compleet met namen en dergelijke, die overeen komen met het spel. Wat John Currier degene die eerst de OST in elkaar zou sleutelen, of heb ik gewoon een file met de verkeerde naam/verkeerde documenten?

    Hij is overigens wel heel mooi en zou zeker niet misplaatst zijn in TES IV: Oblivion. Ik weet ook dat de origniele OST van Jeremy Soule is.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wilde gewoon van die freaky sigil stones:D
    (wist ik veel dat je met ene mage zelf wapens kan enchanten)

    die dingen maken je wapen soms echt wat waard.
    daardoor heb ik nu 2 en een halve ton aan cash8)

    ben van plan maar wat huizen te kopen en in te richten.
    oblivion a la The sims:cool:
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde ik niet.

    af en toe krijg je in het loading screen een verhaaltje dat er 16 deadra prinsen zijn met allen hun eigen oblivion plane. dus had ik verwacht dat er ook 16 verschillende waren. maar... op zijn hoogst 9 of 10..
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik toch. Ze komen niet overeen met de lore...dus ze zien er weinig verschillend uit en er zijn er niet eens 16.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben die lui nog nooit opvallend tegengekomen. Zien ze er erg anders uit of bedoelen ze die sigil keepers?
    ziet er niet erg royal uit moet ik zeggen
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei daarnet al dat je ze niet tegenkomt, het enige wat je er tegenkomt zijn Deadra minions en deadra lords.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niemand?
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel wat zeggen. maar wtf is OST? als je heel ffkes uitlegt..
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    vast belgisch:+
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ondanks dat er meerdere prinsen zijn kom je alleen maar een prins tegen (de bad guy op het einde) de andere zijn niet in het spel te vinden en hun planes zijn er dan ook niet. Je bezoekt gewoon de prins zijn plane alleen ergens anders steeds
     
  19. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Official Soundtrack..
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Original soundtrack (in de filmwereld toch).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina