The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het net zeggen. :) Ik heb alleen die theme ervan die je bij het menu hoort, voor de rest zou ik 't niet weten en ik heb ook geen flauw idee wie dat allemaal heeft gecomponeerd. :)
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de originele ost. Die van Jeremy Soule en die muziek zit ook wel degelijk in het spel.

    op soundtrack.net vind ik niets terug van John Currier. Maar in google krijg ik links tot enkele pc-mods om de soundtrack te wijzigen. dus ik gok dat het iets in die aard zal zijn.
     
  3. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigenlijk al eens geprobeert weer naar die gevangene te gaan die in het begin je aan het uitschelden is en hem vrij te laten ofzo...
    Kan je eigenlijk wel terug daar naartoe?

    (heb geen 360 dus kan het niet weten als het voor de hand ligt:cool: )
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar moet je zelfs een keer naar toe...
     
  5. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de main Quest?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, voor een quest van de Dark Brotherhood. ;)
     
  7. StonecoldkillaH

    StonecoldkillaH Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorge Luitjes,

    Ik heb sinds gisteren dan toch maar eens Oblivion aangeschaft. Dus ja ik ben nog N00b en pas ergens in het begin van de game. (ik probeer op dit moment zon gate dicht te maken in Kvatch want ja martin wil nie mee voordat ie dicht is.)

    Maargoed daar gaat mijn vraag niet over hehe.

    Ik wilde namelijk ook de Downloadable Content downen die er beschikbaar is. Maar nu zegt een vriend van me dat ik dat beter nog niet kan doen omdat ik pas helemaal in het begin ben (lvl 1 ook pas 1 achievement unlocked 4 uurtjes gespeelt tot nu toe).

    Dus ja wat kan ik nu het beste doen wel of niet downloaden dat spul ? (en behoud je deze aankopen van live ook als je bijv een keer dood gaat ?)

    Sorry als deze vraag al eens voorbij gekomen is. En alvast bedankt voor jullie replies.
     
  8. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het wel kopen en dan gewoon nog niet spelen omdat het dan nogal makkelijk is. Als je dood gaat blijf je die shit gewoon behouden ja, dat maakt niks uit. Maar als je ze downloadt zou ik ze nog niet spelen omdat ze dan nogal makkelijk zijn.
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk? Zijn die add-ons niet gemaakt voor minimaal level 10 characters (bij wijze van spreke)?
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nja ik vind dat je vriend wel gelijk heeft. Ik zou er mee wachten. Het spel is zo groot dat je nog erg veel te doen hebt. Ik zou eerst wachten tot dat je het spel zo'n beetje uit hebt gespeeld en dan bepalen of je het wil. Maarja het is aan jouw ik zou er nog even mee wachten.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit kwam ik tegen op IGN, ik raad je zeker aan om het te lezen!

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is overencuberd :+

    ga dit expres niet doen, want de makers hebben het er niet voor niks uitgehaald (het wapen), dat is net zoiets als in lvl 1 al umbra zwaard hebben, dat maakt het voor de rest wel erg makkelijk en er nou niet bepaald leuker op.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar 't is wel grappig om te proberen! :)
     
  14. StonecoldkillaH

    StonecoldkillaH Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei Thanks voor jullie Info luitjes :)

    Ik gaat nog even wachten met de DLC totdat ik een stuk verder ben en meer lvl heb. (althans dat kan ik het beste doen zo te lezen hehe nogmaals bedankt luitjes )
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon lekker wachten totdat je level 20 bent. Dan is er ook veel meer te beleven in die downloads zoals Mehrunes Razor.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maybe handig om de wizard tower te downloaden heb je tenminste een eigen huis voor jezelf in het begin van de game though er zal nog niks in staan maar je kan dan in iig ergens je spullen droppen dat je weet waar je het hebt gelaten. =)

    Btw die wizard tower delete thingie dat je in de test ruimte komt die is toch met de update onmogelijk gemaakt?
     
  17. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit allemaal voor gelul. Die content moet je gewoon meteen hebben. Die wizard tower is goed om je wapens te enchanten en wat boeien die 8 skeletjes nou van de thieves den, daarvoor ga je toch niet 10 levels wachten. Zucht... En de mehrunes razor ofzo, die poppetjes zijn altijd even sterk. En ze zijn erg sterk, alleen die vampieren zijn aan het begin slechter. Maar goed. Ik zou het wel gewoon meteen downloaden.

    En die mace of doom is ook niet echt sterk met die 10 damage. Dan heb ik toch liever gewoon een deadric longsword met 29 damage. En dat umbra sword, jongens, jullie weten toch wel iets van het spel...
    In verhouding blijft het zwaard even sterk, want het ligt aan je skills hoeveel damage het zwaard doet. Zo doet een iron longsword als je blade skill 25 is 4 damage en als je blade skill 100 is 15 damage. Zo is dat ook bij het umbra sword. Dus het blijft altijd erg sterk, ook al ga je levels omhoog, de schade zal ook omhoog gaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ironie!!!:+

    Die mace doet meer damage naarmate je blunt weapon skill hoger is.;)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    + Hij weet niet wat voor enchantments erop zitten.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ja/nee-vraag, is de Umbra het beste zwaard in het spel? Zo nee, dan hoef ik nog niet te weten welke het wel is. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina