1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou, eigenlijk wel. Het heeft als kracht iets van 28 ofzo.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Balen, ik had 'm namelijk al vrij vroeg en hoopte eigenlijk dat er nog betere waren. Bij mij heeft ie momenteel 29 met kracht, ik heb nu ook volle Strength en Expert met Blade. Wel jammer dus, ik had 'm eigenlijk iets later moeten pakken maar ik werd nieuwsgierig door wat er in de PU stond. :)

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is Mehrunes Dagon het beste wapen. als je luck hoog is wordt de kans dat je iemand in 1 klap dood slaat steeds groter.
    mijn luck is nou 65 ofzo en heb nu best vaak dat ik "souls voor dagon vang".

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Net de official strategie guide gekocht voor 10 euries :thumbs:. Geweldig boek. Nu ook maar weer eens oblivion gaan spelen 8).

5. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    vertel eens.. wat staat er dan allemaal in wat je zelf mssn nooit zou ontdekken?

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Aaha dus dat ligt aan je luck?? Vandaar dat ik nooit iemand in 1 x dood mep.

7. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb géén idee :+. Het is niet zo dat ik dat hele boek ga doorlezen. Is gewoon grappig om er af en toe in te bladeren.

8. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb eergister ook oblivon gekocht8) mar k ben nou bij een van de eerste missies van de thief guild, daar moet je een burst van een standbeeld halen uit een kerk en dan als je terugkomt krijg je te horen dan je doyen verraden is en je de burst moet verstoppen in een huis en een of andere gast weaarschuwen... heb ik dus allemaal gedaan:) maar die gast gelooft me gewoon nie:mad: hij zegt da ik beter mn best moet doen om hem te persuaden... ik heb da al geprobeert me da spelletje alleen dan gaat ook nie meer... Iemand een idee wa je dan moet doen???? HELP ME!!!!

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat boek is een dikke aanrader want het bevat erg veel informatie. Het kost zeker wel wat maar je kunt er erg leuke dingen in vinden. :)

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    geef em geld :)
    of koop een spreuk waar je iemands vertrouwen mee wint.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Deel 7 is er al weer, ivm daarmee wordt deze gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina