1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor dit wel vaker maar ik snap het niet, ik heb het spel nu redelijk lang achter elkaar gespeeld en ik kan mijn 360 als een straalkachel gebruiken maar heb nog nooit crashes gehad.
    En die slechte textures ben ik ook nooit tegengekomen laat staan de bugs.
    Ik denk dat het een beetje met een vergrootglas is bekeken

2. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 keer een crash gehad, beide tijdens het laden van nieuwe omgevingen. Ik kreeg het laadscherm in beeld (met van die handige tips), maar het balkje onder in beeld was na 2min. nog niet in beweging gekomen. Mijn 360 wordt wel erg warm, maar niet warmer dan anders. Ik heb het idee dat de DVD niet pakt op 1 of andere manier. Kan dit misschien komen omdat de 360 rechtop staat?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bugs ben ik zeker wel tegengekomen. Een rendier wat alleen nog maar om zijn as kan draaien (wel gemakkelijk om neer te schieten). Een rat wat blijft hangen in een hek en als een gek begint te knipperen.

Een enorm noob-vraagje over die a ingedrukt houden. Een draadloze controller kan toch pas aan, nadat de 360 aan is? Dan ben ik toch al lang te laat met het ingedrukt houden van de a-button?

4. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik Viper's Bugloss Leaves kan vinden?

5. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @kevf

je kunt de console met de controller aanzetten, als je de guide knop op de controller ingedrukt houd gaat de ring knipperen, daarna gaat de ring op de console zelf knipperen, op dat moment moet je de A-knop indrukken.

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niet uit dan zet je toch eerst alles aan.
    Je moet pas de a indrukken tijdens het opstarten van je spel en als je het logo ziet dan kan je loslaten.
    En inderdaad je console kan ook aan door gewoon de guide button in te drukken op je controller.
    Andersom moet je je console aanzetten en daarna je controller

7. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bay horse gekocht bij de stables net buiten Skingrad, ik heb hem eigenlijk niet meer nodig, kun je paarden ook weer verkopen?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ramon: tnx, wist ik niet
    @tasso, nee want dan is mijn controller te laat aan en de cache schonen werk alleen bij het opstarten van de 360.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maare ik heb nu alle quests van de thief guild gedaan, welke guild is nog meer erg leuk? (behalve de fighters guild, die hoef ik niet ;) )

10. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Brotherhood is wel gaaf, vermoord iemand om erbij te komen. Na het slapen komt er een lid van de Brotherhood naar je toe om je een quest te geven. Als je die succesvol voltooid hebt moet je naar een locatie gaan, die op je map aangegeven wordt, om te joinen

11. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben mijn paard kwijtgeraakt. ik kan hem nu niet meer vinden ook niet als ik snel reis (behoorlijk balen want het was een black horse van 5000 goud).
    weet iemand waar ik mijn paard nog kan vinden of hoe hij zomaar is verdwenen? ik weet trouwens 100% zeker dat ie niet dood is. ik liet hem gewoon achter bij een stad toen ik naar binnen ging:mad:

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Gejat...

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik dacht dat je bij morrowind altijd precies kon zien hoeveel damage je kon doen met een bepaald type zwaard. Die info zie ik alleen nergens meer..... weet iemand of je dat nog steeds naar voren kunt halen ofzo? (ik heb overigens de pc versie)

15. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.

Ik ben een vampier, maar dat wil ik ni!

Nu heb ik ergens hier gelezen dat je de cure-vampier quest moet doen, daar ben ik nu mee bezig... maar daarvoor heb ik 5 Grand empty soul gams voor nodig!

Weet iemand waar ik die kan vinden of goedkoop kan kopen?

ik heb egt dringend hulp nodig

16. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet in je inventory4 of 3 tekentjes rechtsbovenaanstaan. van links naar rechts.

waarde/gewicht/attack dmg/nogwat.

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb vandaag gewoon de hele dag kunnen spelen zonder 1 x een screen freeze, dan is het spel gewoon prachtig. Maar met die screen freezes speel ik liever wat anders. Het lijkt hoe verder ik kom, des te minder ik een screen freeze krijg :D

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik ben gisteren dus eindelijk een keer in m'n slaap gebeten door een vampier en ben er nu dus inmiddels eentje _O_ Waar zoveel mensen hier over klaagden, was mijn wens die is uitgekomen :+

Hoewel m'n character er zeker niet charmanter op is geworden :p (maar er wel stoerder uit ziet vind ik), heeft het verder voor mij alleen maar voordelen gehad tot nu toe. Ik heb geen last van de nadelen van het vampier zijn laat ik het zo zeggen, want ik opereer toch meestal 's nachts (voornamelijk om in te breken en te jatten) en ik kan in het donker zien met een van de Vampire Skills. Verder kan ik mensen Charmen zodat ze me aardiger vinden, wat soms wel handig is want niet iedereen reageeert even enthousiast als ze worden aangesproken door een vamp O-) Bovendien hoef ik dan ook geen mensen te Persuaden of te Briben want dat systeem ben ik nog steeds niet aan gewend. Tel daarbij op dat mijn hoofdskills gebaseerd zijn op Stealth en ik me onzichtbaar kan maken en dergelijke....en dan komt het me eigenlijk best goed uit een vamp te zijn :cool:

19. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen kan ik ook eindelijk beginnen met spelen. :) Zijn er nog handige tips voor een beginneling? Geen zin om dit hele topic door te spitten om 't op te zoeken. :p

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de handleiding die erbij zit, staat alles in wat je moet weten. Een betere tip kan ik je niet geven ;)

Gvd, wat ben ik me toch verslaafd zeg aan deze game :+ Nog meer mensen die dit ondertussen wel aardig van zichzelf kunnen zeggen ? O-)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina