1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja is goed Z3R0 ;).

    Ik ben dus een Wood Elf met een custom class genaamd ''Ariogate''. Geen idee hoe ik op deze naam kwam maar deze heb ik dus.

    Ik gebruik veel stealth,thiefing,lockpick(security) en Acrobatics en dat soort dingen. Ik draag light armor met meestal een bow equipped. Ook heb ik ooit een guard gekilt en ik trok dus zijn spullen aan. :D (Ook light armor). Maar nu draag ik de armor van the Brotherhood.

    Nu ging ik een missie doen voor de brotherhood en reed ik met mijn paard opweg naar de andere kant van de map en 2 bandieten vielen mij aan. Eenmaal toen ik ze gedood had zag ik dat er 1 een soort bow had met crystal augmention. 5+ Crystal effect ofzo. Dus ik pakte die en reed verder. Toen zag ik wat trappetjes omhoog en ik kon het niet laten om het te gaan ontdekken. Toen zag ik een imp, kilde die en ging verder omhoog totdat ik in een grot kwam. Ik sloop naar binnen en zag daar 2 characters staan, 1 orc en 1 vrouwelijk persoon. Ik kilde die 2 en tot mijn verbazing zag ik dat het vampires waren. Dus ik pakte daarom ook de vampire dusts van hun terwaarde van 50 gp each. Ik ging dus verder de grot in en na veel gesloop en gekill kwam ik weer eindelijk rijk de grot uit. Wat had ik nou eigenlijk allemaal meegenomen?

    *Dwarfen Gloves
    *Dwarfen Bow
    *Bow of Warrines
    *Dwarfen Shortsword
    *Dwarfen Long
    *Ongeveer 420 gold
    *En wat armor. :)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is gewoon SICK!
    Je mag deze game idd gewoon een verslaving noemen. Je speelt hem zo 5uur achter elkaar zonder dat je het door hebt...
    Best, niet leuk :cool:!

    Maar een heerlijke game is het gewoon. Nu helemaal, sinds ik gisteren voor het eerst die DUNGEONS en CAVES enz. ben binnen gegaan.
    Heb er al wel heel wat uurtjes op zitten, en ben ondertussen SILENCER bij de Dark Brotherhood.
    Maar in die toestanden in het level ben ik nooit geweest. Gewoon weg, omdat ik daar niet sterk genoeg voor was.
    Het eerste mannetje kwam ik vaak al niet voorbij.

    Maar nu dus door al die SIDE Quests, ben ik heel wat beter en heb ik ook heel wat betere wapens.
    Verder ben ik ook nog eens een VAMPIER.

    Oftewel, gisteren voor het eerst, zo'n (toren teken) en Dungeon uitgemoord :cool:.
    En toen trouwens ook heel wat geld en interessante dingen gevonden.

    *Is zo blij dat hij vandaag 12.00uur uit is, en volgende week, maandag, dindsdag en vrijdag VRIJ is!
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    sucsess! Ik ben 2 dagen bezig geweest om terug te veranderen in een nprmaal persoon! Maar goed eerst moet je van die gems hebben die in elke stad te vinden is! elke mages guild heeft er wel een! En sommige magiewinkels!

    En ook de heks die jouw die opdracht gaf soul gems te vinden heeft er eentje in haar kelder liggen.

    die kelder zit in de openhaard (ingang tot kelder) dat kelderluik kan lastig zijn om te vinden.
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ZET DIE XBOX NOOIT RECHTOP!! Sommige mensen denken dat dat een mogelijkheid is maar de xbox360 is nooit bedoeld rechtop te zetten!!

    Op die manier kan ie dvd's beschadigen en ook als je per ongeluk een tikje tegen de xbox aan geeft de game disks!
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij moet je idd wel goed weten wat je doet!
    Je moet niet zomaar vampier worden...
    Ik weet niet hoe je er eigenlijk vanaf komt?! Naar de Mages Guild ofso gaan?

    Maar ik heb er wel flink voordeel van, als SIlencer van de Dark Brotherhood. Je kan trouwens, ook flink wat meer dragen, als je eigenlijk te weining blood op hebt.

    @ Stasko

    De Xbox 360 zou wel Verticaal moeten kunnen staan!
    Ik heb hem ook zo een tijdje gehad, en nooit problemen mee gehad. Verder hebben ze niet van die rubberen dobjes daar.
    Oftewel, het zou mogelijk moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  6. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik
     
  7. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me een rechtopstane xbox360 is niet goed! Leg hem gewoon horizontaal neer!! Maar het blijft je eigen risico, Anyway! Na een tijdje vampier te zijn moet je staads meer mensen gaan leegzuigen en begint het toch wel vervelend te worden omdat je mogelijkheden in de game zeer beperkt aan het raken zijn, zo kun je en side quest aleen nog maar snachts uitvoeren na een tijdje vampier te zijn geweest!

    En wat ben ik een hoop uren kwijtgeraakt aleen al om een tegenmiddel te vinden! Maar sucses.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb mijn 360 vanaf 2 dec. verticaal staan en nog nooit problemen gehad.

    Verder is hij juist wel bedoelt om rechtop te staan, zie de aan/uit knop


    Maargoed, ik ben echt verslaafd aan dit spel, ben nu in 8 dagen zo'n 19 uur bezig
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo verdrietig.
    vandaag moet ik oblivion weer terug brengen omdat ik em een week heb gehuurd. en dan moet ik 4 dagen wachten tot ik weer verder kan spelen :'-(
    want dan krijg ik de collectors edition voor me verjaardag. oh hoe zou ik die 4 dagen kunnen overleven:+
     
  10. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit problemen met krassen op DVD's, bovendien heb je garantie. In de boekjes die bij de console zitten staat dat je hem wel rechtop kan zetten, je moet hem alleen niet draaien als ie aan staat.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    in het begin had ik hem ook rechtop staan maar toen kreeg ik zo'n raar ratelend geluid van de cd en het verschilde per spel dat ik hem neer heb gelegd en sindsdien nooit meer zo'n geluid gehad
     
  12. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Even weer heel iets anders:

    Ik las op internet over waardevolle totempalen die aanbeden worden door Goblins. Is er iemand die zo'n ding heeft gezien en zo ja, wat heb je ermee gedaan/wat kun je er mee doen?
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet waar. Als je em kantelt verandert het player 1 lampje automatisch mee naar de goede hoek.
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat rondje met dat streepje veranderd niet in het midden van dat rondje.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, maar het aan/uit symbool blijft dan wel schuin

    //: te laat :p
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    wil nog niet zeggen dat de 360 'bedoeld' is om rechtop te staan;)
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet.
     
  18. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok iedereen die 'm verticaal heeft moet dat maar lekker zo laten en iedereen die 'm horizontaal heeft die moet dat dan ook maar lekker zelf weten. Djeez wat een nutteloos gezeik zeg. De eerste post was goed bedoeld maar om er nou zo ver over door te drammen.....
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij gewoon dat de X360 zowel horizontaal als verticaal goed zou moeten werken. Maar om daar vragen over te stellen bestaan er andere threads ;) Nu graag weer ontopic jongens :)
     
  20. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n 1ste Oblivion Gate gesloten (naar 25 uur spelen heb voor de rest alleen maar een beetje zitten free roamen, beetje missies gedaan enz. nog niet eens met de hoofdmissie begonnen) my god was wel een uitdaging zeg maar het is gelukt en 2 lvl's omhoog gegaan (ben nu lvl dertien) en een vette blade gevonden :D.
    Ik vindt het knap als iemand zo'n Oblivion Gate met alleen Marksman kan sluiten.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina