The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Denk dat ik hem vd week ff haal
    bij mediamarkt in arnhem maar 44,=_O_
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik maakte iets raars mee!

    Ik liep een beetje rond en op eens zag ik een wit rond licht uit de hemel komen. Het licht kwam ergens achter een heuveltje neer. Ik zag niet waar het neer kwam. Ik wilde daarheen lopen maar toen was het opeens verdwenen.

    Daarna liep ik naar zo'n steen kreeg ik zo'n daedric armor en zwaard. Helaas was het maar voor een paar minuten. Dat zwaard had een schade van 19.
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die van plan zijn om de game te kopen, hier 30 minuten aan gameplay:

    Part 1
    Part 2
    Part 3
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Cool, maar ik wil hem het liefst eerst zelf ervaren, Het punt is dat ik hem namelijk morgen op de post binnen krijg. Ik heb de game Woensdag bij GCshop besteld , die avond met telebankieren betaald. Is het dan zo dat ik hem dan deze zaterdag binnen heb?
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen.
    a) Kun je mercenaries huren? (dus mensen inhuren om met je mee te vechten)
    b) Hebben jullie nou nog erg veel last van de laadtijden?
     
  6. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die laadtijden wel meevallen eigenlijk, meestal laad het erg snel, tenzij je iets groots moet gaan doen.. Het wordt allemaal wat overdreven al zeg ik het zelf.
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met een oblivion gate, maar hoeveel zijn er int totaal? want ben nu al lang bezig met deze gate en vind hem behoorlijk lastig... ben ook pas lvl 4, als ik ga slapen 5...
     
  8. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik weet dat er veel gezeurt word over die lange laadtijden. Nou ik heb de perfecte oplossing! Als je PGR3 hebt dan moet je die er maar ff tussendoor in douwen dan kan je ff weer zien hoelang een irritante laadtijd eigenlijk is. Heb je je heerlijk kapot geërgerd dan douw je Oblivion er weer in en je kunt er weer de hele dag tegen hahahaha.
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op 22 maart gepre-orderd, en maandag hadden ze de betaling binnen..
    heb nu nog steeds niks ontvangen...:mad:
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt vertiefd ja. als er op die site staat dat ie binnen 2 dagen binnen moet zijn~!(gcshop). Ik voel me op en top klote. Ik hoop hem dan dinsdag binnen te krijgen
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laatst ook wat leuks meegemaakt. Ik had een tijdje geleden een quest voltooid waarbij uiteindelijk een guard achter de tralies belandde (hij perste shopkeepers af). Een paar spelweken later word ik ineens in een dungeon door die bewaker aangevallen. Die kerel is uit de gevangenis ontsnapt en is in zijn wrok mij helemaal achterna gereisd om me op een onbewaakt moment te killen. Niet dat hem dat gelukt is natuurlijk. :cool:

    Wel leuk dus dat sommige afgesloten quests nog een staartje krijgen.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even naar Fort Caractacus gaan, dat net ten noord-westen van de Imperial City ligt. Rare ervaring eigenlijk, eerst kom je onzichtbare ratten tegen, vervolgens moet je naar boven gaan, Ancotar's Journal, On Oblivion en The Doors of Oblivion lezen. Na al die boeken te hebben gelezen op The Imperial Library spreekt de Doors of Oblivion me echt aan...zat dit boek ook al in Morrowind?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oblivion is super vet ja maar hoe werkt nou dat trucje met die laadtijden? Je doet je xbox aan en je hebt Oblivion er al in zitten. Je doet je controller aan en dan gaat het spel laden en dan houd ja A in gedrukt? En dan heb je 1 logo van Bethesda en dan 2k games en dan nog 1 van Bethesda. Welke moet ik dan hebben en hoe werkt dit precies?

    Verder heb ik nog wat kleine minpuntjes;

    -Waar is een kapper of een soort make-over mage die je look enzo kan veranderen? Dit zit er dus denk ik niet in.

    -Je ziet niet veel in de bossen als je rijd, meestal wolfen of imps. Geen mensen in nood ofzo.

    -Bossen lijken soms een beetje op elkaar?
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik ''Garlic Cloves '' kopen?

    ik heb die namelijk nodig om van het vampier-zijn af te komen, maar ik benal heel veel inns en mage guilds afgereisd enzo, maar nergens te vinden:confused:
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het spel steeds moeilijker worden eerlijk gezegd. Ik ben een warrior met een blade skill van bijna 70. Ik zit nu in level 13 maar ik heb soms echt moeite met het verslaan van beesten/mensen/geesten.

    De geesten al helemaal. Niet die kleine geestjes dan maar die grotere. Er zijn van die plekken dat er 3 op je af komen. Hoe moet ik dat ooit winnen? Ik ga natuurlijk niet de moeilijkheids graad omlaag zetten. Het komt nu echt regelmatig voor dat ik gedood word.

    Weet iemand hoe dit zal komen? Heb ik misschien een te slecht armor (21) of heb ik te slechte wapens (glass longsword). De geesten vind ik helemaal irritant weet iemand hoe ik ze wel fatsoenlijk kan verslaan? Ik haal bijna alles na een tijdje wel maar ik ga de laatste tijd gewoon redelijk vaak dood. Dit had ik in het begin helmaal nooit!
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het überhaupt mogelijk om items in een kast of kistje te bewaren? Ik ben nu namelijk Arch-Mage, en dan heb je dus de Arch-Mage Quarters tot je beschikking. Daar staat een ladekast bij het voeteinde van het bed, waar je in principe items in kan stoppen.

    Ik vraag het eigenlijk even omdat ik afgelopen maandag zo'n beetje mijn hele inventory in dat kastje hebt gedumpt, en de inhoud van dat ladekastje nu gereset is naar de oorspronkelijke inhoud :{. Ik ben nu dus alles kwijt...

    Wel raar, want toen ik twee dagen geleden uit dat kastje een item wilde halen, was alles nog compleet aanwezig. Mijn savegame geschiedenis gaat nu ook niet zover terug dat ik alles weer heb.......
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik kom in het bos constant dieven tegen. ik wordt er echt scheit ziek van, ze hebben al 2 paarden vermoord, allebij 5000 $ (die snelle van chedinhal fso)
     
  18. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge
    Dat is dus het punt van het meelevelen van de mobs.
    Je gaat iets te snel level up, daarom zijn de beste
    characters ook de characters die hun skills die ze
    gebruiken als minor skills hebben, willen ze lvl up?
    dan gebruik je ff jemajor's. Maar opzich is het niet
    zo'n probleem, daarheb je de difficulty slider voor.
    Sommigen noemen hetcheaten, maar het gaat om
    het punt dat het spel leukis voor jou, en eigenlijk is
    het spel aan het cheaten. De tegenstanders worden
    te sterk, dus zet jij ze even weer goed.
    Helemaal niets aan de hand.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige...ik wil per se de moeilijksgraad op 75% houden, maar als er 3 Goblin Warlords op je afrennen kan je het onmogelijk halen...nochtans heb ik full orcish armor en een deadric longsword. Het komt vast allemaal door het level scalen. De vijanden zijn ons steeds een stap voor.
     
  20. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik toch een moeite gehad om Umbra te verslaan. Aan de ene kant een gigantische ergenis en aan de andere kant was het toch een leuke ervaring. Ik heb haar pas verslagen op lvl 25. Het leek wel of ze steeds net zo sterk bleef, maar uiteindelijk moest ze het loodje leggen tegen mijn lvl 25 Dark Elf in Full Deadric armor + Deadric longsword O-)

    Nu heb ik eindelijk het Umbra sword *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina