1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NightHawk NL

NightHawk NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga Dr. Philly bellen;)
    ik breng als het morgen niet over is, me xboxje wel trg en wil gelijk een nieuwe... maar dan moet ik eerst alles overzetten op die andere xbox cwa saves:confused: naja Thanks iig voor de suggesties!

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, dat begrijp ik ook wel. Maar je mag mijn coole Nord niet afkraken ja! :+ \o/

Maar ze zeiden dat niemand (dus ook geen machtige Gandalf) die spreuk kon doen, of ze hebben het verkeerd maar hoe moet je 't dan oplossen?

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben het niet verkeerd O-)
    Die spell is level based en ik kreeg de sterkste variant omdat mijn level zo hoog was en dan wordt ie pretty onmogelijk ja. Als je lager level bent krijg je slechtere spell en kan je hem later gewoon doen. Je moet denk ik magicka fortifyen of zelf dingen enchanten in de arcane university als je hem toch wil doen

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man :b:, no hard feelings

Pwn

Is cool, ik zeg niets meer over die uber Nord van je :cool:. En Gandalf The White kan alles :).

Maar goed, ik liep laatst met m'n Bound cuirras lekker door de Oblivion gate voor Leyawiin. Alles rustig, op het gebruikelijke welkomst commitée na dan. Ik vecht mezelf door een van de grotten heen daar, om ergens achteraan de map weer tevoorschijn te springen en alle hagedismannen te Ownen. Althans... dat dacht ik.
    Ik was leuk bezig in die grotten, alles leuk en aardig. Todat m'n bound cuirras ermee ophoudt. Op dat moment, als ik wil saven, wil wisselen van tabblad in het gebruikers menu of gewoon na even te spelen. Blijft het spel hangen. Het duurde me een tijdje om erachter te komen dat het om het bound cuirras ging. :+

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? (dus met bound cuirras gate in stappen, en als de cuirras ermee stopt dat alles dan blijft hangen)

En ja, ik weet dat dit beter in de algemene helpthread kon, maar dan kon ik al die quotes niet posten \:cool:¤’.

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  5. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je in oblivion zien hoever je bent in het spel???

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe content!

The Vile Lair, een hideout voor de vampieren onder ons zou deze week nog beschikbaar moeten zijn op de marketplace. Houdt in:
    - The Font of Renewal: vampirism cure
    - Shrine of Sithis: curen van common diseases
    - free cattle (ratten e.d. waar je je op kan voeden)
    - Dark minion (helpt je naar goud zoeken...?)

@operator: Klik op B, ga naar het meest linkse menu, en dan ga je naar het stats screen (meest rechtse tab). Daar zie je niet je progression staan, maar wel hoeveel quests je hebt gedaan etc.

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Woow, koel! Alleen naar goud zoeken slaat nergens op, loop een grot binnen en 9 van de 10 keer loop je met 3000GP meer naar buiten.
    Die Font is wel handig als je geen zin hebt om die kolere Quest te doen, ende Shrine of Sithis, tja, is niet echt nodig, maar wel handig als je slecht bent natuurlijk. En waarom op ratten voeden? Gewoon dat je de Alchemisty Ingredients er uit kan halen?

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat goud zoeken is waarschijnlijk voor lower level characters, die komen weinig loot tegen.
    En i.p.v. voeden op mensen veronderstel ik dat vampieren nu ook gewoon op die 'speciale' ratten kunnen voeden?

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, de chokeberry.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    What the fack is een Chokeberry? 8)

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een berry of bes waarmee je iemand kan doen stikken.:b: :+

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lol. :D

Ik dacht al, 'Choke' is verstikken/verstikkend, en een 'Berry' is een bes. 'Choke-Berry', verstik-bes. 8)

14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel gaat die update kosten?

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm, een soort Vampire Guild dus. Ik wist dat er zoiets aan zou komen, Iedereen vroeg erom op tes. Ik ga deze niet downloaden, vind er niet zoveel aan.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gaaf, deze ga ik ook downloaden. Lijkt me wel leuk voor mijn vampire, dat schip met die piraten vind ik niet echt bij hem passen!

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1,89$ oftewel een paar honderd points.

Het is geen gilde, gewoon een hideout waar je alles vind wat een vampire nodig heeft. Als je geen vampire bent en geen wilt zijn dan moet je deze natuurlijk niet kopen.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    150 points toch? waar staat 100?

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maakte maar een gokje, veel kan het niet zijn he, 1,89$...

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zei ook een soort gilde. :)
    Het heeft dus wel met vampieren te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina