Hallo Ben een noob in Oblivion hoor, Maar ik heb voor de laatste keer een Guard gedood...Heeft dat veel effect op mijn toekomst in het spel. Ik zit nog maar in level 2. En daarvoor, Telkens als ik een guard wat wou vragen....Werd ik gearresteerd omdat ik gestolen spullen bij mij had, Maar ik heb nooit wat gestolen? Vaag dus. Dus....Nog iemand tips?
Blijkbaar moet je wel iets gestolen hebben he. Kijk eens in je inventory. Zie je daar items staan met een rood handje bij? Zo ja, dat zijn gestolen spullen. Tip: Drop de gestolen items, stap naar een guard toe, betaal je bounty, raap je gestolen spullen weer op. Zo zullen de guards die gestolen spullen niet confisqueren. Dit alles heeft geen gevolg voor jou character...maar telkens als je iemand aanvalt, vermoord, of spullen steelt en de guards zien het, dan moet je een bounty betalen.
Kijk 's wat ik hier heb: En dit: Ik heb 't niet zelf bedacht hoor. Laatste berciht wel ff aangepast omdat 't één lange was.
Bedoelen jullie dit pakje? Die heb ik namelijk wel, die van die hogere Guards (als jullie die bedoelen) kun je inderdaad niet pakken, wel jammer want die zien er wel mooi uit.
Dat pakje is lelijk. Wat dragen jullie als armor? Ik draag nu nog steeds dat 'Shrouded Armour' van de DB.
Nee, wij bedoelen de Palace Guards die de Imperial Palace bewaken. Dat pakje wat jij toont is het pak dat de Imperial Watch draagt. Mijn warrior draagt deadric en mijn assassin draagt chainmail.
Ik droeg eerst de hele tijd de Umbra, daarna dat Imperial Watch pakje en nu een tijdje alleen Light Armor zodat ik daarin beter wordt. Als ik evil wordt ga ik denk ik ook Deadric Armor dragen.
Nope, dat is em niet, dit is hem: (let wel: het is een mod) Helaas kun je hem dus nergens krijgen Ik loop rond in m'n imperial dragons armor en dat enchanted Chorral schild.
Ja dat is inderdaad een cool pakje, jammer dat je 'm niet kunt pakken want die zou m'n Nord wel staan. *)
Haha, inderdaad ja, de Imperial Palace Armor is zeker mooi, snap eigenlijk niet waarom we 'm niet mogen dragen van de makers?
Ik draag black robes Prettyness > strenght ^^ Nee, heb het lang gedragen, maar loop nu rond met het pakje van de DB om beter te sneaken enzo. Legion outfit is wel cool, maar tot nut oe nog niets echt cool gevonden.
jongens kunnen jullie mij helpen? ik zit nou op level 30 (dark elf) heb wisdom en intellegence op 100 staan....maar m'n mackika is nog maar 196! Terwlijl een vriend van me niet eens op lvl. 15 zit en waarvan ik weet dat hij intelegence en wisdom NIET hoger dan mij heeft...die kerol heeft meer dan 300 magicka! Hoe kan dat? Helppp
Ik ben een Dark Elf van ongeveer level 15 en heb ergens rondom 150 magicka ^^ EDIT: niet zo'n dringende vraag, maar is het normaal dat het spel moeilijker en moeilijker word? Ik weet dat de vijanden meelevelen, maar het lijkt alsof ze beter levelen als ik ^^ Misschien omdat ik wat level up in alles ipv in 1 ding.
THX inderdaad hij is high elf.......maar is er nu dus voor mij geen 1 mogelikheid om zulke hoge macika te halen?
Er zijn maar een paar monsters die meelevelen. "Gewone" zwakke tegenstanders sowieso niet, maar bijvoorbeeld wel de goblin shaman en warlord, evenals de beste daedra, shade, lich en minotaur lord (van die laatste weet ik het niet zeker).
Ik draag full enchanted Glass armour met full enchanted wapens,ringen,kettingen. Alhoewel ik dit spel nu wel minder begin te spelen..