1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb het nog steeds niet uitgespeeld. Gebrek aan uitdaging eigenlijk. Moet nu al die gates sluiten bij de steden, maar ik vind de alternatieve Oblivion werelden helemaal niks aan.

Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet helemaal niet :+

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar zonder gesloten gates toch helemaal geen hulp? Hoe sterk mijn char ook is, ik heb geen zin onder de voet gelopen te worden.

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dan is het gewoon omdat het nieuw vijanden zijn.

Anyway, vraagje over de quest Purification van de DB
    Ik moet iedereen uitmoorden, is er geen kans dat ik marie antoinette kan laten leven op een of andere manier? Ik weet toch zeker dat ze niets misdaan heeft.

5. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    weet er nou iemand wat een shock spell is???
    En nog een vraagje in bravil heb je een side quest van dat je een gokkende echtgenoot moet zoeken en dan moet je naar een fort op een eiland en dan op het einde moet je de sleutel van een dood lichaam pakken, maar aangezien ik die sleutel al had gepakt voordat het bericht er kwam dat ik dat kon kan ik die quest gewoon niet meer halen, als ik dan terug ga naar zijn vrouw kan ik niet zeggen dat hij dood is weet iemand wat je hier aan kan doen?

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    shock spell is een spel met doodshoofdje als teken, niet? Bij mijn standard spell was er iets met shock damage on touch ofzo.
    Misschien de sleutel teruggaan plaatsen.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, wees een echte vent en maak haar in haar slaap dood 8) !
    Tip: vergeet niet een paar van die giftige appels te kopen, na deze quest kan je ze niet meer kopen!

8. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    okee, nee da gaat dus niet want je kunt dingen van quest niet verwijderen|:-

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    KAN NIET!!!!

Ik heb het al gedaan, kan ik ze echt nergens meer kopen?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee :'-(

Misschien helpt dit?
    While doing the Dark Brotherhood Quests you'll probably be using poisoned apples a lot to kill NPCs silently and without a bounty. There is a great alternative to poisoned apples. While pickpocketing, you can only place things in an NPCs inventory with a 0 weight (like the poisoned apples). Mages hoods are another item that can be placed with a weight of 0; but you can first enchant it with a soul gem to do 'damage on self' then put it in your targets inventory. The best time to do this is again, while they are sleeping, making sure to pickpocket any helmet they currently have. Then when they awake they will wear their new hood and it will kill them slowly, but most of the time much faster than a poisoned apple (using an apple could take a few days, using a burning, freezing or shocking hood takes health down MUCH faster).

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Damn :mad:

Misschien heb je het fout, iemand anders? :):

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een stuk of 30 uit een krat. En ik heb haar vermoord in haar slaap, maar heb ze mooi gelegd en een bloemetje uit de imperial city gaan halen en bij haar gelegd.

Hoe enchant je eigenlijk?

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lid worden van de mage guild of die wizard tower downloaden. ;)

@Xbox_Player:
    Heb je mijn edit al gelezen?

14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lid van de mage guild, maar ik kan nog niet in de Arcane University (nog 1 recommendation, denk ik).

15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee, van iedere stad krijg je 2 soldaten (sommige 1). Je hebt de DE man en jauffre er ook bij. Je krijgt wat monster op je af, maar het is niets wat je niet alleen aan kunt. Of je rent wat rondje's, tot er gebeurt wat er hoort te gebeuren :+.

Om eerlijk te zijn had ik helemaal geen ruk aan die reinforcements. Ze jatte m'n kills, stonden hopeloos en irritant in de weg én ze ging in no-time dood :).

Ik moest vandaag wat imp gall zoeken voor de mages guild (fighters guild quest). Dus ik loop leuk door een grot om dat spul te zoeken. Is er ergens achteraan een kamertje van 4×4 meter met een minataur lord erin. Dus ik denk: "bring it on!, 1 klap en je bent dood vriend!!!".
    **Beeld je ff zo'n droog moment in, waar zo'n verdorde struik voorbij komt rollen.**
    Dus die minataur lord komt op me afrennen, en blijft met z'n hoors hangen tegen het plafond van de doorgang van het kamertje. Dat beest rende als een gek, maar verzette geen mm.

Niet veel later ging ik wat vluchtelingen opruimen, in een grot niet ver van Bravil. 3 van de 4 op brute wijzen afgeslacht :cool:, tot de 4de aan de beurt was. Mijn sneak crosshair vertelde me dat ik gezien was, dus ik ging lopend verder. Alleen bleek hij nogal ver weg te zijn, een gang of 20 en een meter of 1000 :+.
    En opeens kreeg ik een diary update met "you've succesfully killed Neroi (of hoe die ook heette)" en daarna "you've killed al the fugutives, report back... bladiebla". Dus ik dacht "WTF!?!?!, ik heb niks gedaan!?!?". Dus ik zet 't 'm op een rennen, want je wilt toch weten wat er gebeurt is. Kom ik onderweg een mountain lion tegen, die ik met een stoot neer had. En jawel... naast dat beest lag het lijk van de laatste fugitive 8) PWN!

ps Die spoilers lijken mij een beetje overdreven. Volgens mij kijkt toch iedereen erin, maakt niet uit of ze net 4 sec spelen of niet :+. De meesten zijn toch nieuwschierig naar dat soort dingen.:b:

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt als het een quest is die ikzelf nog niet gedaan heb kijk ik niet naar die spoilers...

handig als die lion uw vijanden afmaakt, jammer voor de experience minder dan wel. want die zal wel hoger zijn dan bij de lion.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dark Brotherhood en de mage guild kunnen je ook helpen, dit kan alleen als je de leider bent en je moet ze zelf meenemen(naar leden toelopen en vragen of ze je willen volgen).

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel :cool:. Ook wel een goed idee.

Maar nog een vraagje:
    Als je de quest 'Purification' moet doen, dan kom je in zo'n boom. Waar volgens GameFaqs een kist is waar er een boel 'Poisoned Apples' inzitten, nu is de vraag kan ik nog in die boom komen?

Laatst bewerkt: 15 jul 2006
  19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Die boom is bij dat Ford, in die boom is er gewoon een soort ingang naar dat ford, en de kamer waar je inkomt (bij Lucien) bevat een kist, die locked is op hard of very hard, daarin zitten veel poisoned apples.

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup het is eigenlijk de bedoeling dat je de gewone ingang van fort farragut neemt maar dat is onnodig . Meestal kom je er pass achter nadat je er al doorheen bent gegaan maar achter het fort staat een holle boom waardoor je meteen in de laatste kamer komt waar lucien lachance staat en ook een aantal kisten staan. Een ervan bevat 10 posioned apples die je kan gebruiken om de DB mee af te maken. Nu is dat nog niet eens de meest efficiënte methode moet ik zeggen.
    want ;
    1: die lui eten soms maar op een dag in de week en sommige niet
    2: wil het werken mogen er geen andere etenswaren meer rondslingeren
    3: als je gewoon die lui een voor een aanvalt werkt het net zo makkelijk want ze helpen elkaar om een , een of andere reden niet om jou te verslaan
    4: sterker nog soms zullen ze jou zelfs helpen

PS: voordat je aan die missie begint. Die J,skar verkoopt je niks meer als die dood is ( logisch). Nou zijn de spells nog niet eens allemaal de moeite behalve een onzichtbaarheids spell maar hij verkoopt ook de hands of midnight en die komt daarna niet meer voor in het spel. De handschoenen zijn een must voor een vampire

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina