1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag weer eens begonnen aan Oblivion. Ik zit nog steeds niet bij de Thieves Guild want ik moet dat dagboek nog pakken. Die vrouw die ook meedoet heeft hem gepakt, maar het lukt me maar niet om het dagboek van haar te pickpocketen :confused:... Op mijn kaart staat nog steeds het huis aangegeven waar het boek eerst lag.

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft het niet op zak. De locatie =
    In haar huis, ik dacht links van de deur in een kist. haar huis is dicht bij Armand's meeting place

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep, het boek jatten is echt te simpel. Alleen de laatste quest vond ik leuk. Met een sneak skill vond 120!!! Ik had wel 10 keer gesaved tijdens deze missie. :)

4. CMaster

CMaster GPN Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook in Oblivion met een probleem. Ik heb het spel net, dus dit is nog vrij aan het begin.

Ik wil namelijk de mages guild joinen, maar nu moet ik zo'n kereltje vinden in één of andere cave. In die cave is het alleen heel erg donker, en komen er op een gegeven moment 3 zombies achter me aan. Omdat het zo donker is ram ik er maar wat op los maar ik ga daardoor de hele tijd dood... Iemand een idee hoe ik snel een stuk sterker kan worden en betere wapens kan vinden?

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Begin maar bij de fightersguild, die is een stuk makkelijker :) . Als je het in het begin te moeilijk vind kan je het niveau wat lager te zetten door naar options te gaan en dan de difficulty slider aan te passen.

6. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Je denk van wel... :emo:

@ xbox_player: ja, je kan er na die quest weer in.

7. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Óf je zet de brightness van je tv een stuk hoger zodat je ze wél kunt zien.

8. CMaster

CMaster GPN Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en hoe kan ik een quest beëindigen? Want ik heb ook al voor de thieves guild zo'n quest. Of moet ik dan de quest gewoon niet doen?

9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon een aantal questen door elkaar doen, maar als je verder wilt met de guilds dan moet je wel alle questen doen die je van de guilds krijgt.

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Of word vampier, hunter vision _O_

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA!!!

In de tijd dat je t 3 keer moest vragen kon je t ook gewoon proberen btw:cool:

EDIT: Owh vraag is al beantwoord :p

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar dan kan je niet meer overdag de wereld verkennen. Hij is nog maar een beginner en een vampire is meer voor iemand die al wat ervaren is. Ik ben ook pas een vampire geworden met mijn 2de character! ;)

13. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je feed. Ik ben vampier met mijn eerste character. In het begin is het een beetje anders, maar valt heel goed mee.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je feed heb je dan nog steeds die hunter vision?

15. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Even een ander vraagje. Ik heb net me 360 eindelijk weer op internet aangesloten en dus ook meteen die oblivion patch gedownload. Nu draait oblivion zelf alleen een heel stuk trager, vooral als er 'loading area' in beeld staat duurt het nu veel langer dan voordat ik de patch had. Ik heb mijn cache al leeggehaald, maar zonder resultaat.
    Zijn er meer met dit probleem en/of weet iemand hoe dit op te lossen?

*Volgens mij is dit al eens eerder ter sprake gekomen in een oblivion thread, maar ik kon het niet vinden, dus sorry als het al eens besproken is.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, je hebt alles nog, maar in mindere maten.

17. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had oblivion even opzij gelegt. Ik ging telkens dood :mad: omdat de vijanden in vergelijking met mijn character veel sterker waren en ik geen zin had om de moeilijkheidsgraad omlaag te halen. Maar nu ben ik vampier en is het wel weer leuk, je bent echt veel sterker. Vampier for live!!:+

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan wat voor vijanden je aanvalt.
    Je moet op het begin ook niet meteen imperial guards aanvallen

19. CMaster

CMaster GPN Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je een beetje snel levelen btw zodat je wat betere vijanden aankunt? Ik speel nu namelijk al 11 uur alleen ik ben nog maar level 3 :confused:

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh, dat wist ik niet. :)

Ik gebruik nooit die vision omdat een Khajit van nature al zo'n gelijke spell heeft.

@CMaster:
    Geduld! 11 uur en 2 lvls omhoog gaan is meer dan genoeg in het begin, later gaan je lvls sneller omhoog! Omdat je meer trainingen kan kopen en meer en sterkere vijanden tegen komt.

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina