1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Jep :)

Nee, Vampire Seduction, Reign of Terror niet. Hunter vision is een standaard vampire spel, de rest komt er bij na zoveeel dagen. Je skills zoals strenght enzo, die zijn in mindere mate als je feed, en telkens + 5 meer per 25% meer vampire.

@CMaster: Gewoon een paar dungeons en caves doen, questen. Moet lukken, is bij mij ook heel traag gegaan in het begin. En fast travel niet altijd, loop wat rond soms. Niet alleen voor je atlethics, maar ook gewoon voor de mooie wereld.

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  2. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0

Uhm... Als ik haar pickpocket heeft ze dat dagboek toch echt bij zich. En ik heb al heel vaak in die kist gekeken. Daar zat het niet in. In haar huis is ook bijna altijd een vriendin van haar ofzo die dan een guard haalt.

Nog een vraag: ik vluchtte uit een dungeon en nu kan ik niet fasttravelen omdat er vijanden in de buurt zijn. Ik zie ze niet en als ik de hele tijd stil sta komen ze niet. Hoe raak ik ze kwijt? Ik moet namelijk naar Martin... dat is nogal een eind lopen ;)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    @Koert:
    Gewoon ergens heen rennen totdat je de spannende( 8) ) muziek niet meer hoort. Dat betekent dat er geen vijanden in de buurt zijn en dus veilig bent zodat je kan fasttravelen.

Edit:
    Weet iemand wat je met die choke berrys kan? Je kan ze niet in iemands zak stoppen tijdens het zakrollen omdat die berrys een gewicht hebben. Ik heb ook als een potion van gemaakt alleen het probleem is dat het geen gifpotion is maar eentje die je voor je zelf moet gebruiken. En dat wil ik natuurlijk niet! ;)

4. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op iemands bord leggen?:9

In welke winkel kan ik Cure Disease scrolls vinden? Moet namelijk de laatste quest van de Thieves Guild doen, en in
    het riool
    blijf ik liever onbesmet. :thumbs:

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mage guild.

En nee, op iemands bord leggen gaat toch niet werken(duurt erg lang). Op het TES forum kan ik ook al niks vinden over die stomme berrys :mad: .

Edit:
    Whahahaa!!
    Spongebob muziek!

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  6. bart111

bart111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey,

ik was een vampier (speelde al een poosje) en ik werd er gek van dus ging ik die quest doen. ik kwam er dus achter dat ik 5 grand gems moest vinden. nou die had ik allang maar ik met mijn stomme kop had ze verkocht. zou ook niet meer weten waar... dus ik dacht: naja ik speel gewoon door. maar nu kwam ik in de bak en is al mijn gear kwijt en dat hoor ik dus terug te krijgen maar dat krijg ik niet dus nu begin ik maar overnieuw.

nu is mijn vraag: wat is de beste character zeg maar? eentje die goed kan vechten, snel kan lopen (liefst met night eye) en die goede magic dingen kan doen.

alvast bedankt :D

7. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij langzamer loopt komt gewoon omdat je tegelijkertijd ook op live zit, tenminste daar heb ik last van. Het laden duurt dan nét iets langer en het menu waar je savet (ja is met een t) of laadt doet er ook een seconde langer over om naar de volgende savegame te springen. En aan mijn internet snelheid kan het ook niet liggen (12288 kbit/s / 1024 kbit/s).

Nu weet ik natuurlijk niet of je off- of online speelt, maar als je wel online zit, zou ik zeggen, probeer het eens offline. Of als je echt denkt dat de update je spel om zeep geholpen heeft, zou ik het een keer zonder hdd (en update) proberen.

Ow ja, het zal vast al gepost zijn. Maar iedereen met interesse in extra skill points:
    Naaste de arena staan 2 idioten als een gek op elkaar in te rammen. Kijk ernaar, en loop gewoon ff weg (wat te drinken pakken ozid). En na een minuutje krijg je een diary update dat je van het kijken naar die 2 wat hand to hand moves geleerdt hebt.

Zelfde verhaal geldt voor de blades die voor de cloud ruler temple aan het trainen zijn, gewoon naar kijken en wachten.

Misschien geldt dat ook voor de boogschutter onderin de arena, of voor hetzelfde geld voor iedere npc die op wat voor manier dan ook aan het trainen is. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee joh, het is saved!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hee, koel, dat wist ik nog niet. Ga ik 's proberen! :D

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die boogschutter werkt dat niet, ik heb er al eens 10 min. gratis pijlen staan oppakken.

11. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkte niet, ik ben maar een quest gaan doen... Dat werkte wel. Ik heb daarvoor wel helemaal naar Jauffre moeten lopen :')

Weet iemand hoe ik dat dagboek nou kan stelen?

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
  13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha hoe nep is die domino day

14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Met computer en construction mode, maar nog steeds nice!

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, heb ik ook al eens gedaan.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Moet je dit zien! Verboden beelden die met een geheime camera zijn opgenomen 8) :+ !

17. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien nog meer van dit soort plekken waar je extra skills kunt krijgen, lijkt me wel handig:+

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In de Fightersguild van chorol, in de kelder wordt volgens mij de blocking skill getrained :9 .

19. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    k ben nou met de hoofdverhaallijn bezig en ik moest 4 boeken verzamelen over de mythic dawn, dat heb ik dus gedaan en dan moest je het aan tar meena laten zien in de arcane university en hij zei van alles. Ik kreeg toen een update dat ik die boeken meer moet bestuderen, maar als ik da doe gebeurt er nix weet iemand hier iets van af??

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 24 uur wachten en dan teruggaan naar Tar Meena.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina