Kijk eens in de kisten en kratten in het Imperial City Market District. Daar zullen er vast wel een paar te vinden zijn.
Of join de thiefsguild, door een poster van de Gray Fox te lezen (versprijdt over de imperial city) of in de gevangenis te belanden en je tijd uit te zitten en vervolgens met een zwerver te praten over de "gray fox". Let wel, de disposition van de zwerver moet hoger zijn dan 70. Als je vervolgens doet wat zo'n zwerver zegt, kom je vanzelf bij een redguard die die dingen verkoopt voor 5 gp/st. (later ook per 100 te koop bij fences).
Of je loopt gewoon één van de winkels binnen waar ze "alles" verkopen. Zoals northern goods & trades, die willen ze ook nog wel eens hebben.
Maar goed, ander verhaal:
Ik kocht trouwens een lange tijd in het market district 2 "magesstand candle boxes" (dat eerste woord weet ik niet zeker meer), waar ik dus al een tijd mee rond loop. Nu had ik vandaag om een of andere reden veel zin om naar frostcrag spire te gaan. Dus ik activeer dat enchantement sta-ding, en kreeg ik "... candle boxes removed-". En stonden er ineens 4 leuke kaarje's te branden op dat ding . Zelfde verhaal ging op voor die spellmaking altaar. Dat waren dus een paar van die items die mee kwamen met die update, en zijn gemarkeerd als "quest item".
Laatst bewerkt: 18 jul 2006