1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de kisten en kratten in het Imperial City Market District. Daar zullen er vast wel een paar te vinden zijn.

    Of join de thiefsguild, door een poster van de Gray Fox te lezen (versprijdt over de imperial city) of in de gevangenis te belanden en je tijd uit te zitten en vervolgens met een zwerver te praten over de "gray fox". Let wel, de disposition van de zwerver moet hoger zijn dan 70. Als je vervolgens doet wat zo'n zwerver zegt, kom je vanzelf bij een redguard die die dingen verkoopt voor 5 gp/st. (later ook per 100 te koop bij fences).

    Of je loopt gewoon één van de winkels binnen waar ze "alles" verkopen. Zoals northern goods & trades, die willen ze ook nog wel eens hebben.




    Maar goed, ander verhaal:
    Ik kocht trouwens een lange tijd in het market district 2 "magesstand candle boxes" (dat eerste woord weet ik niet zeker meer), waar ik dus al een tijd mee rond loop. Nu had ik vandaag om een of andere reden veel zin om naar frostcrag spire te gaan. Dus ik activeer dat enchantement sta-ding, en kreeg ik "... candle boxes removed-". En stonden er ineens 4 leuke kaarje's te branden op dat ding :D. Zelfde verhaal ging op voor die spellmaking altaar. Dat waren dus een paar van die items die mee kwamen met die update, en zijn gemarkeerd als "quest item". :+
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Goblins en Bandits hebben ook altijd lockpics bij zich :9 .
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zelden...
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    1 op de 3 toch wel? En je komt er altijd groepen van tegen! Lockpics kopen kan ook maar 5 gold per lockpick vind ik echt duur(als je begint).
     
  5. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Bij mij heeft (voor zover er nog in leven zijn)ook praktisch iedere bandit één of meer lockpicks bij zich. Goblins hadden er ook altijd wel een op zak.
    Was laatst een nieuwe game gestart, wandelde ik met 54 lockpicks de imperial sewers uit :+.

    En 5 gp per stuk valt ontzettend mee, als je een beetje kunt lockpicken koop je er 5. Dan ben je 25 gp kwijt, is dus bijna niets. Vervolgens kun je (omdate je bij de thievesguild zit) zoveel jatten als je wilt, en dat doorverkopen aan je fencel. Dat levert je in een nacht zo'n 800 gp op (beschaafd berekend), pak je toch 775 gp *). Investeren in de toekomst.

    Ow, en voor iedereen met een skelleton key, zorg er altijd voor dat je een gewone lockpick op zak hebt. Want mocht je in de gevangenis gegooid worden, kun je altijd ontsnappen :thumbs:. Of je moet een master skill in security hebben, in zo'n geval heb ik niets gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    800-25=775 ;)
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    *Nietsnapt 8)
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Doed, dat is excl. 50gp lockpick BTW.
    Al mijn prijzen waren ook gepost excl. 50 gp lockpick BTW ;).




    *Leonhart graaft gat en gaat zich héél diep schamen:+

    Maar je hebt helemaal gelijk AVHAHA, sorry O-)


    Lees post hier beneden:
    Is gebeurd:+
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je kan nog snel je post aanpassen en doen alsof het nog nooit gebeurd is :+ !
     
  10. Shinydevil

    Shinydevil Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    speel de mages guild eerst uit, dan kan je je eigen spells maken. zorg er dan wel voor dat je veel sense life spells doet, gaat je magica snel van omhoog namelijk. die spell kun je gewoon kopen in de bruma mage guild.
     
  11. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet eens begonnen aan een faction guild (wel champion van de arena). Lijkt me als een beetje lullig om te zeggen dat hij eerst de Mages Guild uit moet spelen, alleen maar omdat hij nú een lockpick wil hebben :+.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan die beter de thief guild gaan doen. :+

    Je kan ook makkelijk lockpicks scoren in die piraten grot die je kan downloaden. Maar dat kost geld :emo: ...
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook gewoon de skeleton key halen bij de shrine links boven leyawiin, of bandits afmaken aangezien die ook redelijk vaak lockpicks hebben, de thief guild joinen en dan kan je ze kopen bij een illigale winkel, of je verdubbeld je lockpicks gewoon als je hier allemaal geen zin in hebt. En die opmerkingen van 'dan moet je de magesguild uitspelen' is ook nutteloos want je kan die spreuken ook gewoon kopen bij members van de magesguild of bij mageswinkels zoals in bravil of zelf maken bij de wizard tower, als je de content hebt gekocht. Al heb je er wel hoge magie skills voor nodig
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Om die skelleton key te halen moet je een bepaald level hebben, en we weten z'n level niet. De duplicate glitch gaat een beetje moeilijk omdat hij geen pick heeft/had. En spreuken kopen valt ook flink tegen, want we weten ook z'n magicka niet. Evengoed zijn dat soort spreuken duur, kosten je veel magicka én beperkt dat zich in het begin tot "open very easy lock" en "open easy lock". En aangezien een voordeur meestal geen very easy of easy lock heeft, wordt ook dat moeilijk.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij heb je gewoon een sleutel gekregen, ik zal eens kijken.

    Edit:
    Jep, Jearl heeft 2 sleutels bij zich. Een daarvan is voor het huis ;) .

    Meer info over je quest.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mischien moet ik wat meer zelf uitzoekenO-) mar da zoek ik eik nie8) dus hoe kun je een will-o-wisp kapot krijgen?:+
     
  17. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Met silver, deadric of enchanted wapens, of met je toverstokje :+
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik krijg hem mar nie me silver dood....
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    moet je het gameplay balkje helemaal naar links verschuiven :+
     
  20. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoelt dat ie dwars door het beest heen slaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina