1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    met silver raak je hem toch sowieso?
    mss moet ie dichterbij gaan staan :D

    ik vo(i)nd het ook vervelende dingen, opeens had ik gewoon een zwaard dat wel werkte :) weet alleen niet meer welk zwaard 8)
     
  2. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meer het probleem dat mijn level amper stijgt terwijl ik toch best veel train enz. Ik ben pas lvl 7 terwijl ik al 35 uur speel.
    Heb de arena, thiefsguild, dark brotherhood al uitgespeeld.
    Is het normaal dat het zo langszaam gaat? want ik zie mensen met lvl 40 ofzo en die moeten dan 300 uur gespeeld hebben ofzo?
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al:+ mar ik sla ook nie door hem heen er gaat gewoon nix van zijn levensbalk af...
     
  4. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je master skills "increasen" :+. Soms gaat dat heel makkelijk, bijvoorbeeld met block, sneak, speechcraft, athletics en acrobatics.

    Als je zegt wat je master skill zijn, kunnen we misschien zeggen hoe je in een uur 3 levels (of 10) hoger zit.

    @ sneaky: dan heb je óf toch geen silver wapen, óf je kunt gewoon niet raak slaan:+
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, of je noemt even de master skills op die het moeilijkste zijn om te increasen, aan het begin misschien niet maar later wel. De makkelijkste zijn: sneak ( gewoon in een grot tegen de muur aan blijven lopen met een plakbandje op je thumpstick als er vijanden in de buurt zijn, heavy& light armor, conjuration, alteration, mysticm, armorer ( na verloop van tijd steeds makkelijker ) en alchemy. Blade & blunt worden naar mate steeds moeilijker. Als je deze nou bijvoorbeeld als major skills gebruikt, wat ik laatst heb gedaan, dan kun je ze heel snel masteren. Die spreuken moet je heel vaak achter elkaar casten en dan vliegen de levels omhoog. Nu kan je ook nog elk level 5 keer trainen bij een trainer. Daar train je dan bijvoorbeeld skills die moeilijk zijn om te increasen. Doe dit bij de major of minor skills die naar verloop van tijd moeilijker zijn om te increasen en daarvoor voor skills die je 'ook nog wel handig lijken'. Zo krijg je een character die eigenlijk overal goed in is en overal hoge stats heeft bij zijn lijstje van strength etc.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  6. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook opletten dat je niet te veel mis slaat, of te veel springt. Want dan gaat je fatigue omlaag ( je groene balkje ) en dan doe je nog maar erg weinig schade. Gewoon niet te snel achter elkaar slaan maar steeds een rake klap uitdelen en wachten tot je balkje weer wat omhoog is
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk lvl 10, en wil weten hoe je nou precies de Sceletar (?) key kan krijgen, en als je hem gebruikt gaat je 'security' skill dan ook omhoog of niet?

    En hoe kan ik met een soul gem drain hp on self ofzo doen, wat een aantal pagina's eerder gepost is?

    Edit:// Ik ben nu Listener van de DB :9
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De Skeleton key dus. :+

    Hmm, moet je anders even google'en, het is in iedergeval een Deadra Shrine. Ben alleen de naam ervan kwijt, het is ook zó warm. O-)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon even naar uesp.net als je iets wilt weten ;) .

    Skeleton key
     
  10. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kisten en tonnen wat in de Imperial City overal buiten staan heb ik ook al regelmatig een lockpick uit tevoorschijn gehaald.
     
  11. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als mijn 'Security' skill 60 is, en ik heb de 'Skeleton Key' in mijn inventory ben ik dan een master met security?
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm 35 uur en level 7 kan eventueel maar in veronderstel dat je een behoorlijk ervaren elder scrolls gamer bent als je nu al zoveel hebt uitgespeeld en dan zou je toch hoger moeten zitten
    ik ben ook level 35 en heb inderdaad iets van 300 uur erop zitten geloof ik maar goed kijk tklinkt misschien dom maar je moet ervoor zorgen dat je, je major skills traint. Kan je wel je skills op normale snelheid increasen?
    want als je majors omhoog moet je ,je balkje omhoog kunnen zien gaan.
    als het gewone increasen ook niet zo goed werkt moet je misschien trainers opzoeken als je daar het geld voor hebt
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is 300 uur niet een beetje veel? Wat doe je toch steeds 8) ? Ik verveel me echt in Oblivion, ik vind deze game toch minder verslavend dan Morrowind :9 .
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helemaal goed. Je krijgt alleen geen diary update dat je dan je expert en master skills bereikt hebt, maar wordt wel als master skill gerekend.

    Let wel, als je wilt gaan trainen bij een trainer en je zit op 100+ met je skills, moet je die key ff op de grond gooien. Anders staat er dat je niet verder getrained kunt worden :+.
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe enchant ik dan met/een Soul gem?
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je moet eerst toegang krijgen tot de mage guild of de mage tower downloaden. Als je dat hebt gedaan kan je daar een altaar vinden voor enchanten. Enchanten kost geld en een soulgem :+ .

    Die truc met de hood is wel voor de wat meer ervaren spelers ;) .
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    IK BEN ERVAREN!! :+

    Hoezo voor ervaren spelers? Zelfs een beginneling kan een hood in iemands pocket stoppen en wachten tot die gene doodgaat..
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    probeer maar...
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt goed. Maar als ik zie dat een npc een helm op heeft als hij rond loopt, en ik vervolgens 's nachts inbreek om em die hood "te geven" kan ik de helm in zijn/haar inventory niet weghalen. En nee, het vakje is niet grijs, en hij heeft em ook niet op. Wel hoor ik dat geluidje als je iets pakt, maar hij verdwijnt niet. :'-(

    Uit pure verveling ga ik er zo een filmpje van maken 8)
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bij mij vliegen ze gewoon in de fik. Echt dom, ik maak ze wakker omdat ze in de fik staan. Gaan die gasten gewoon weer verder slapen :+ . shock lijkt me ook wel gaaf }:] !

    Waar heb jij jou hood vandaan gehaald?
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina