1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik weer met weer wat vragen8), als je een huis hebt gekocht waar kun je dan spullen kopen om erin te zetten zoals een bed tafel e.d. En ik heb ergens in een grot 2 flessen shadowbanish wine gevonden en dat is toen een quest geworden, van ik moet kijken of ik nog meer van die flessen kan vinden, weet iemand daar iets van?

ik heb trouwes nog een vraag:p, ik heb heel lang geleden een keer een quest gedaan voor de laatste fence van de dievengilde, maar het zwaard dat ik voor hem moest jatten had ik niet aan hem gegeven maar aan de echte eigenaar, en van hem kreeg ik een duur shild van chorrol. maar nou heb ik hem als fence van de dievengilde en nu wil hij niks meer tegen mij zeggen alleen: you have made you're choise, now leave me be of zoiets kan ik hier iets aan doen?

Laatst bewerkt: 20 jul 2006
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan gewoon dat zwaard van de echte eigenaar terug moet stelen en dan het zwaard aan de thieves guild geven, net zoals bij de mages guild ook zo´n quest is (vinger of the mountain ofzo).

4. bart111

bart111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey,

ik moet slapen om een level hoger te gaan, maar als ik ga slapen krijg ik een berichtje dat ik heb gedroomd, en dan komen er vampire skills bij. ik heb hem dan wel gesaved voordat ik ga slapen dus kan ik hem weer loaden. maar het si wel irritant dat ik nu niet kan slapen zonder vampier te worden. ik wil een level omhoog! weet iemand hoe ik kan gaan slapen zonder vampier te worden?

later

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat zeg ik en anderen al jaren maar niemand wilt luisteren :+ ...

@bart111:
    Ga naar een temple(lijkt op een kerk) om je te laten genezen of neem een cure disease potion(kan je halen bij de mage guild).

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  6. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft geen zin meer volgens mij, omdat er staat dat zijn vampire skills ´increased´ zijn, dus dan ben je al 25% vampire volgens mij.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vergeten,

@bart111:
    Doe dit allemaal voordat je gaat slapen, anders moet je de vampire quest doen(die is niet leuk).

8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je echt geen vampier wilt worden, dan zal je denk ik toch een eerdere save moeten laden of je kan gewoon accepteren dat je vampier bent en lekker mensen leegzuigen}:]

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Dan heeft 'ie al Porphyric Hemophilia, alleen is hij volgens mij nog niet echt een vampier. Anders had ie die berichten al veel eerder gehad.

@ Bart111: Als het goed is, en je weet zeker dat je nog niet "echt" vampier bent, maar alleen de ziekte hebt, kun je gewoon naar de chapel gaan of een potion of cure disease nemen. En er op die manier van af komen. Voordat je gaat slapen dus.
    Maar 1 ding is zeker, je bent besmet. En de kans dat je in je slaap gebeten wordt is zo klein, dat het niet een paar keer achter elkaar gebeurd.

Of kijk bij "days lived as a vampire" als je het zeker wilt weten:+

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom post iedereen het zelfde :{ ...

11. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik over jouw post heen ben gelezen :+. En omdat ik een reden geef waardoor wat mvdlit toch mogelijk zou kunnen zijn :'-(.

Ik ben trouwens ook bezig om van m'n saaie vampiers leventje af te komen. Het is gewoon zwaar irritant dat ik niks overdag kan doen.

En voor wie het nog niet wist, je kunt buiten "wachten" en slapen overdag :+, als vampier.

En ik doe die quest dus, en ik moet 5 grand soul gems aan de heks geven. Nu heb ik 3 soorten grand soul gems op zak, 7 en 8 en 11 van elk. En ze wil er geen van de 3. :mad:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb je die vampire cave al gedownload? Vette shit _O_ !!!

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel ze wil een grand soul gem. nou zal je die dus wel hebben en dan komt haar 2e eis. Hij moet empty zijn. Soms zijn dingen die je in de wildernis tegenkomt niet empty dus je moet zeker weten dat ze empty zijn. Geen wapens met soul trap als Umbra ofzo gebruiken dus

14. bart111

bart111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was idd nog geen vampier maar ik was besmet. voordat ik jullie reacties had gelezen was ik naar een chapel gegaan en daar gaan bidden. toen ben ik gaan slapen en voila, niks aan de hand. ik moest iets van 6 x gaan slapen omdat ik elke x weer een lvl omhoog kon *) ben nu lvl 11.

de vorige x toen was ik wel een vampier geworden daarom was ook opnieuw begonnen omdat ik die missie maar niet kon uitspelen enzo...

maar nu is het gewoon weer goed!

nog 1 vraag: weet iemand waar ik een goed zwaard, armor etc. kan vinden? ik zoek iemand die precies een stad of cave ofzo kan noemen. kopen gaat niet want ik verdien niet zo veel...

15. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    @bart111:
    Ergens ten noorden van Imprial city is een inn (ik weet de naam even niet, maar die post ik later wel:+) waar iemand loopt in fully deadric armor, als het goed is. Best makkelijk om het te krijgen. Zorg dat je chameleon of invisibity hebt en ga met pijl en boog 1 schot erop lossen zodat niemand je ziet, ga vervolgens naar buiten en een gaurd zal hem waarschijnlijk doden:+.

Edit: De inn heet volgens mij roxey inn en is ten noord oosten van imperial city.

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wss een hoog level waardoor je tegenstanders betere armor krijgen.

Ik wil nu 's Chameleon 100% hebben, ik weet dat je naar de Arcane University moet gaan, maar wat verder?

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Chameleon spell kopen en dan enchanten :+ !

Edit:
    Voor meer info kan je naar die ene site gaan.
    www.uesp.net

Chameleon
    Chameleon X% for Y seconds

Chameleon is an invisibility effect. The chameleon effect isn't perfect, but lasts for the entire duration of the effect, regardless of what actions you take. It is expressed as a percentage, and seems to be a straight percentage chance of being noticed by each other actor in the area. It has a progressive visible effect in game, becoming less pronounced as the percentage increases. If you reach 100% chameleon you won't even be rendered in the game.

[edit]100% Chameleon
    It is possible to combine multiple Chameleon enchantments to reach 100% Chameleon, causing your character to be nearly completely undetectable but still able to do any actions. 100% Chameleon is considered by some players to be cheating because there are no longer any consequences for any actions. At the least, the game becomes very unbalanced because almost all challenges are eliminated.

To achieve 100% Chameleon, enchant 5 pieces of armor or jewelry with Grand level souls, each with 20% Chameleon. To do this you must have at least 50 Illusion skill to be capable of casting a Chameleon spell, 5 soul gems with Grand level souls, and the items you want to enchant.
    With 100% Chameleon you are able to move freely throughout the game, killing, stealing, sneaking, and doing almost whatever you want without ever being seen or confronted. You are basically invisible to the entire game. If you are sneaking when you attack, you will always get a sneak attack bonus.
    While you can kill a random person right in front of the guards and not be seen, if you try to pickpocket a guard and get caught, he will arrest you. Also, don't talk to the guards with a bounty on your head.
    Attacking with ranged magic can result in being detected in some quests (e.g., the Necromancer's Amulet Quest). To become undetected again, leave sneak mode and run somewhere out of sight. The NPCs will go to the position you were at when you left sneak mode, and lose you.
    95% Chameleon instead of 100% Chameleon allows more realistic and balanced gameplay. With low or medium sneak skill it is possible to be spotted, so it is still necessary to play the game tactically.

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, je Illusion moet 50 zijn, en dat is die van mij niet :mad: Is er dan een andere manier?

En als je dat 'Altar of Spellmaking en Enchanting' wilt gebruiken moet je dan 'Arch-Mage' zijn?

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Illusion is heel snel te trainen door de goedkoopste illumination spell die je kan vinden te spammen. Je hoeft enkel toegang te hebben tot de Arcane University om een Altar of spellmaking te gebruiken, de Arch Mage heeft gewoon een prive altaar wat juist hetzelfde doet.

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, ik heb illusion niet als mijn Major Skill

En ten tweede, ik heb de download van een of andere wizards tower niet gedownload, en volgens Uesp.net kan je alleen als je Arch-Mage die altars gebruiken:

Volgens mij staat dat er. (Mijn Engels is niet al te best)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina