1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    in anvil, maar bij mij staat er alleen i should me make me at home of zoiets...
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij weet ik wat je bedoelt, je hebt een huis van een man overgekocht. Anvil Manor ofzoiets.

    Daar moet je een nacht slapen, en dan zal je quest updaten. :)
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over een quest, ik ben dus bezig om toegelaten te worden in de mage guild, mr ik kom niet verder met die quest, nu moet ik dus op zoek naar ene Jskar, eerst gepraat tegen de gene wie hem zoekt, en dan moeti k tegen die 2 mages praten van die bruma guild, maar als ik tegen hun praat over Jskar, dan kom ik maar niet verder, ze blijven het zelfde praten en ik kom ook nergens achter, die man zegt steeds iets over spell backfired ofzo, en dat wijf zegt heel weinig, en wil er niet veel mee te maken hebben... kan iemand mij helpen en zeggen hoe t moet? alvast bedankt :)


    edit// laat maar, ben er al uit, een beetje vrienden maken met m en klaar :p
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  4. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik heb net een xbox 360 met oblivion gehaalt
    Heeft iemand nog tips voor dat ik begin of begrijp ik alles vanzelf wel?
    En aan welke addons moet ik mn punten aan verspillen?
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In het begin nog niet, pas later als je alles al hebt gedaan zijn een paar van die add-ons wel leuk. Tips zijn er niet echt, zelf vond ik in het begion het makkelijkst om met een vechter te beginnen. Als je vragen hebt kan je altijd bij ons terecht O-) .
     
  6. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn de horse armor pack en de Orrery leuk in het begin. Niet geprobeerd, maar je hoeft er iig geen gp's aan uit te geven.

    Omg, de kwasten waar ik 2 maanden geleden een trap van gebouwd had, ergens in de imperial city, hangen er nog steeds. 8)
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    8) 2 Maanden geleden..

    Maar is die The Orrery nou gratis?
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nope, zou eigenlijk wel moeten. Slechste quest ooit!
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een Ad-on wilt dan zou ik als eerst voor The Wizards Tower (of zoiets) gaan. Bij die Ad-on kun je voor redelijk weinig gold een Atronach familiar regelen. Zorg er wel voor dat je een van de Consalvence spells hebt dan kun je de Atronach telkens healen na een knokpartij.
     
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net begonnen. Om de Frostcrag Spire in te richten ben je alleen al een godsvermogen kwijt. En hoe komt hij zo snel aan fire salts of frost salts in het begin? :+
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Idd, en die add-ons verpesten het spel toch alleen maar!
     
  12. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is staat bij die quest meteen in the Magic Emporium in the Imperial City dat lange enge mens waar je alle dingen voor Frostcrag Spire kan halen. Zij heeft in ieder geval Fire en Frostsalts. En volgens mij werkt de Atronach-oproep-meubel al gelijk
     
  13. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn die add-ons werkelijk wel het geld waard? Ik heb het spel namelijk al een tijdje. Niet dat het begint te vervelen, maar ik ben gewoon beniewd.
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst een stuk van dat spire inrichten voordat "die grote deur" naar de hoofdtkamer opengaat? tenminste dat herinner ik me zo.



    Updates zijn in mijn ogen nu niet bepaald boeiend. De frostcrag spire in ieder geval. Ik ben 1 keer in de orrery geweest, ben onderhand uitgekeken op m'n horses armour (heb ze alletwee geprobeerd, en het vult niets aan). Ikheb m'n piraten (thieves den) 1 keer op pad gestuurd, de buit opgehaald en ze voor dood achter gelaten. En Mehrunes' Razor gebruik ik nooit, heb heb in een display case liggen. Man wat een onding, de quest was wel grappig though.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  15. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij de roxey inn maar ik zie die gozer met full daedric armor niet??
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probeer eens om 9pm.
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm hier hebik eerder een post aan gewijd. Anyway die gast is level based. Je moet minstens boven de level 20 zijn en hij staat er eigenlijk gewoon de hele dag. s'nachts weetik niet maar tis een vrouw en ik geloof dat het een khajitt was. Als je onder level 20 bnt staat ze in ebony of steel of dwarven .. Naja elke soort heavy armor. Ook lopen er 2 luitjes in full flass armor als je level 20 + bent en nog een imperial legion soldier.

    hoe kom ik aan de armor zonder al te hoge bounty????

    Je geeft t daedra vrouwtje een klap. vervolgens hol je naar buiten toe. Daar zit de legion soldier op een bankje of hij heeft je binnen al aangesproken ( in dat geval resist arrest maar dan wordt je bounty iets van 45 ofzo) Zodra je buiten komt is rechts een hoge steen. Je hebt even de tijd om er bovenop te komen voordat zowel de daedra soldier als de guard achter je aan komen. Ze zullen alletwee op je gaan hakken maar aangezien jij 2 meter hoger staat is er geen gevaar. nu hoef je alleen nog maar te wachtten totdat de deadra soldier per ongeluk de guard raakt of andersom. Het maakt niet uit één van de 2 raakt pissed of en valt de ander aan die zich weer dapper verdedigt.

    Als het goed is verliest de imperial legion soldier als je level 20+ bent. Onder level 20 is de kans dat hij wint groter . Als de legion soldier verliest is dat de meest gunstige uitkomt aangezien je het daedra vrouwtje dan kan afslachtten zonder verdere bounty's en de deadra armor kan pakken ( legaal) voor een slordige bounty van 5 tot 45.Als de legion soldier wint heb je 2 opties. Hem afmaken en je bounty laten oplopen tot 1000 of spullen pakken en weg rennen. ( je kan ook eerst wegrennen en llater de spullen pakken)
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadric Armor? Waar ligt die Roxey Inn? :+

    Edit:// Praetorian, thnx ;). Dan maar wachten tot ik lvl 20 ben. Maar de vraag geldt nog steeds, 'Waar ligt de ROxey inn.'
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten noorden van Vilverin aan The Red Rine Road

    <!--Edit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  20. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb nog een vraag, ik zit in de dark brotherhood en ben nu bij een missie waar je een khajiit ( J'ghasa ofzo iets) moet vermoorden. daarvoor moet ik in zijn huis zijn als ik daar ben dan moet ik in nog een andere deur maar die kan ik niet vinden??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina