1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    kelder of bovenverdieping?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In de kelder zit die. Je moet goed zoeken naar een geheime luik.
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    yup in de kelder. Maar je moet even wat folded cloth aan de kant donderen want die liggen over het luik heen zodat het vrijwel onzichtbaar wordt
     
  4. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzichtbaar worden, door posion of spreuk en dan met pijl en boog erop schieten, zodat je niet door iemand gezien word, ga vervolgens naar buiten dan niemand gaan slaan, maar gewoon blokken ingedrukt houden. Als de gaurd ziet dat dat wijf je slaat gaat die gaurd haar aanvallen en zo krijg jij geen bounty. Je moet het even een paar keer proberen zodat je niet gezien word. Bij mij lukte het ook zonder onzichtbaar te worden en door gewoon in een donker hoekje te gaan zitten }:]
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, die Arena is té makkelijk... :mad:

    Je moet gewoon op die dingen naast de gates springendan kunnen de Melee'ers je niet aanvallen, en als er rangers mages zijn dan stap je opzij of spring je omhoog, dan raken die je niet.. :D

    Ben in 5 minuten al Bloodletter :lol:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Leg die truck 's uit? :)
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op die "sculpturen" die in de arena staan gaan springen. Als je erop staat kan je de anderen aanvallen en kunnen ze jou niet raken.

    ik weet niet waarom dit nuttig zou zijn want ik ben niet een keer geraakt geweest in de arena en ben arena champion.

    als je aan de gate staat te wachten en je kan een attackspell uitvoeren hou je cursor op de poort tegenover je. Dan kan je al enkele malen een "shot" uitvoeren op je tegenstander voor ie bij je is.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me af of je stealth kan gebruiken in de arena *) . Dan moet ik wel er voor zorgen dat het een beetje donker is.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon 100% chameleon of 100% reflect damage, makkelijker kan bijna nietO-)
     
  10. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje
    ik dacht ik ga weer ff met het hoofdverhaal verder, nu ben ik bij een missie waar ik een Daedric(ofzo:confused: ) artifact moet halen voor Martin (ik heb een skeleton key maar wil die niet geven) waar kan je er eentje vinden???
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    klik of zoek.
     
  12. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry en thanx
     
  13. Obi1CanBlowMe

    Obi1CanBlowMe Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog een TIP
    als je wapens nodig hebt en je hebt weinig geld of je hebt geen zin om te kopen
    moet je naar imperial city gaan en dan naar 'A fighting chance' ( of een andere shop) loop dan naar het wapen toe dat je wilt hebben een stoot het aan net zolang totdat je em in een donkere hoek hebt zodat je hem ongemerkt kunt stelen. dit was mijn tip veel plezier
     
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als je uit je gate komt, dan heb je aan je linker/rechterkant gelijk zo'n ding. (Weet de naam niet) Er is een stukje schuin van, spring daarop en dan nog een keer, dan sta je als het ware net naast de top van de gate. (Als die nog dicht zou zijn) Vandaar kunnen warriors je niet raken, maar Mages en Rangers wel. Als ze schieten dan moet je omhoog springen zodat ze je niet kunnen raken. (Goede timing vereist) Deze truc werkt alleen met Magic of Ranged attakcs.

    Dat kan, als je op die 'pilaren' staat wat ik hierboven heb uitgelegd, en je gaat in de sneak mode staan en je wacht een tijdje, draaien ze zich om en kan je ze attacken voor x3 Damage.(x3 Dmg werkt alleen met Ranged attacks.)
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// laat maar, mijn betere vraag is... hoe krijg ik een soul in een soul gem die empty is??
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  16. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze vinden, merchents verkopen ze als je een hoog genoeg level hebt. Of je kunt ze kopen in de Anvil, Bruma, Cheyinhal, Chorral en Leyawiin mages guilds.

    Niks "laat maar", ik antwoord gewoon :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nu weet nen mens nog niet hoe je die soul IN de soul gem moet zetten...
     
  18. basovich

    basovich Guest

    ik wist niet eens dat hun hem niet hadden :9

    EDIT: klik..

    hoezo heeft japan geen oblivion :cool:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2006
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0

    ok bedankt!, ik zal wel opzoek gaan
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  20. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem :thumbs:


    En.... dit snap ik niet :+



    Die japanners moeten niet zo zeiken. Wij moeten toch ook nog om N3 wachten 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina