1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor altijd, het is altijd one shot/hit. Maar je kan het wel een soortgelijk effect geven door ze te enchanten met drain health of een ander iets in de 'Arcane University'.

    Ik ben btw nu bezig met de Fightersguild, De thieves guild, DB en de Arena heb ik al uitgespeeld. Ik moet ook snel die reccomendations voor die Mages guilds doen zodat ik in die University kan..

    Ik heb de Mainquest helemaal niet gedaan. Ben nu pas bij 'Breaking the Siege of Kvatch' en ben al lvl 17.
     
  2. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh, dat klonen werkt niet bij mij, heb precies gedaan zoals jullie zeiden, maar het blijft er maar gewoon 1tje. Miss komt het door laatste update voor oblivion (van xbl)?
     
  3. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit echt gefascineerd dit topic te lezen. Chinees is nog begrijpelijker dan wat ik hier allemaal lees.
     
  4. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou gewoon moeten werken, anders zou je het eens met andere dingen moeten proberen. Let wel;
    Je kunt geen gestolen dingen, filled gems, ninroots, quest items of dingen met een beperkte oplage klonen (zoals die zeldzame wijn).
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Owned 8)

    Als je Oblivion hebt, en je speelt het wel vaak dan begrijp je het wel ;)
    Als je dan nog vragen hebt, kan je het altijd vragen aan mij of aan de andere die-harders hier.
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag je.. ik ben dus nu de grand champion van de arena en heb de gray prince verslagen.. nou verslagen.. daar bgint mijn vraag al..

    ik had zijn quest gedaan omdat die wou weten waar hij echt vandaan kwam.. daarna een tijd later moest ik tegen hem vechten om grand champion te worden, dan zegt die van, kill me, i want it, please, just kill me, hij valt dan niet aan en doet helemaal niets, dus ik kill hem.. staat er, '' your killing has been observed by forces, unknown..'' mr, wrm zou dat er nou komen te staan? is dat een bug inde game ofzo? ik ging niet in de gevangenis ofzo, mr kreeg wel een gastje die vroeg ik bij de dark brotherhood wou, kmoet dus nu iemand kille ( ga ik nog ff nie doen ). maar hoort dat stukje dan wel, over de gray prince??
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, toen ik met em vocht liep hij ook gewoon op me af met diezelfde vragen, dus ik heb hem maar afgemaakt. Uit goed fatsoen, omdat hij het zo aardig vroeg :+.

    En iemand doodden om in de Dark Brotherhood te komen is niet erg. Het heeft geen invloed op het verloop van de game. Ze moet er alleen wel voor zorgen dat je er geen bounty voor krijgt :+. (kan wel, maar je draait wel op voor de kosten)
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de quest niet gedaan, 't werd een moeilijk gevecht want dit was de enige bij wie ik niet op de pilaar ging staan en hem afrangen. Voor de rest, was het een aardige dode gast.
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    maaaster, meherunes Razor is echt het ultieme wapen voor mij haha...

    kben sinds vandaag ook arch-mage, nu nog de laatste twee dingetjes van de main quest en de fighters guild en dan ben ik klaar.......!

    zometeen maar weer verder, alleen wel schijt kut saai dat je 9 oblivion gates moet dichtdoen die zowat allemaal hetzelfde zijn...

    maarja...

    later
     
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het móét niet :+. Je hoeft "Allies for Bruma" niet te doen om verder te kunnen met de main-quest, Het is alleen wel zo leuk.
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    hoezo hoeft het niet? En hoe kan je dat omzeilen want ik heb er nu 4 dicht maar totaal geen zin meer er in....

    btw: "Aid for Bruma" 8)


    Edit:/// aaargh! gaat die gozer ofline... |:- , iemand anders die me kan helpen want ik wordt gek van oblivion gates....
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu weer online maar de Oblivion Gates die je gewoon tijdens het wandelen tegenkomt hoef je niet te sluiten, alleen de Gates die in de Main Quest voorkomen.

    En dat zijn er niet zo veel.

    En "Allies for Bruma" komt ná "Aid for Bruma", dus die krijg je nog. :thumbs: En daar ben ik nu ook trouwens. :)
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ja, je moet bij elke stad een gate sluiten, 9! niet veel zegtie dan....

    dus die moet ik zoiezo?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt ie ja :b:
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog veel meer gates.
    Maar de gate van Bruma moet je doen voor de main-quest.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit met een probleempje. Ik ben voor gray fox van de thieves guild bezig. En ik moet voor hem een speciale arrow gaan halen(arrow of extriction ofzo iets). Dan moest ik in het kasteel van Brazil een geheime weg vinden. En die heb ik gevonden. Daar zitten monsters,... die heb ik verslaan, maar dan kom ik aan het houten deur waar ik door moet. En die kan ik niet openen met mijn lock pick, weet iemand misschien waar ik de sleutel van die deur kan bemachtigen???
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je moet een andere weg nemen, alleen je moet gaan duiken(heel diep!). Als het goed is moet er in de buurt nog een paar water breathing potions liggen.
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso :+

    Als het goed is, kun je gewoon verder met de questline zonder al die gates te sluiten. Gewoon naar Martin of Jauffrey gaan(weet niet meer welke), doe je de quest die je van een van die 2 krijgt, loop je er zo doorheen.
    Heb je alleen wel wat minder hulp om alles wat er uit de great gate komt af te slachten. Maar zoals ik et zag liepen ze alleen maar in de weg:+. (zie mij post heel veel pagina's terug, geloof dat die vraag er toen ook was)



    En anders kun je altijd nog de scales van de visje's opeten
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  19. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Klonen werkt nu :D. Aleen, hoe pickpocket je iemand ?!
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar als ik heel diep duik, dan kom ik uiteindelijk in het water iets verder Brazil uit. En dan heb ik nog steeds de arrow niet:'-( . Of ligt de arrow toch ergens in het water daar??
    ps: onderwater ademen is geen probleem...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina