1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, ik had gehoord dat je weer helemaal terug kan naar het beginpunt en dat daar slingers en balonnen enzo hangen, soort easteregg zeg maar.
    Is dit waar? En is er ergens een walkthrough ofzo waarin staat beschreven hoe je precies moet lopen. Ik zit namelijk al een uur te zoeken in de riolen maar ik kan het niet meer vinden :mad:.
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Door in de Sneak mode te gaan staan bij een persoon, dan activeer je hem/haar en zie je een schermpje waar je uit kan kiezen wat je wilt pickpocketen.

    Je duikt een stukje naar beneden vanwaar je naar binnen komt, dan zie je aan je linkerkant een gat in de muur daar moet je in en dan vind je de uitgang naar de andere kant wel. ;)

    Ik ben btw nu Master in Sneak, zonder een trainer te gebruiken. Heb het in de praktijk geleerd. :D
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow thanx xbox player, sffs ga ik eens proberen, eerst nog een film kijken :)
     
  4. xX Atrox Xx

    xX Atrox Xx Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ej,

    ik heb vanmiddag wat met oblivion zitten klooie en gecaptured en er een filmpje van gemaakt van 5:30 minute... en omdat de kwaliteit nogal goed is, is hij maarliefst 129 mb 8)

    dus hierbij een waarschuwing: alleen geschikt als je snel genoeg kan downloaden, erg nieuwsgierig bent, of niks te doen hebt *)

    inhoud: pret bij Dive Rock, mijn char stats, mijn huisje, en nog beetje prut 8)

    ps: geen zin om naar skinrad te verhuizen, daarom hebik dat kleine krotje nog :+

    komtie:
    http://www.megaupload.com/?d=4X3EYX9K

    have fun *)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bijna goed! :)

    Als je nadat je de Main Quest voltooid hebt terug naar de Cloul Ruler Temple Main Hall gaat hangen daar slingers en is er een bar, ik heb het zelf nog nooit gezien maar het hoort wel zo te zijn. :)
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Mijn horsy is gesloopt :mad:

    Is het nou slim om dan maar een paard van 5000 te kopen? en waar kan ik armor voor mijn paard vinden, was toch wel beetje verneukt namelijk, rustig door 2 mountain lions gekilled, kon zelf niets doen, als k die lions wilde slaan sloopte ik zelf mijn paardje.

    Maar goed, hulp nodig dus :thumbs:
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ok... gaak is ff proberen dan

    ik zie wel wat eruit komt, maar ik heb nog nooit moeite gehad met een tegenstander dus het zal wel lukken met wat minder hulp
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44


    speel de Dark Broterhoodquistline (tip)

    of zorg dat je speed omhoog gaat, dan ga je lopend sneller...


    edit:// shit dubbel
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet gewoon bij een van de stables zoiets kopen?
    of een merchant. lopen gaat mij gewoon te langzaam, zit ook altijd met meer dan 350 in me inventory, wacht met heel veel smart totdat ik master in heavy armor ben, dan scheelt dat al dikke kilo's, speed zit nu ook pas rond de 55, en k twijfel ook tussen een black horse (snelste) en een white horse (sterkste)
    maar goed, ben echt benieuwd waar je armor kan KOPEN voor je horse
     
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel gewoon de helft van de Dark Brotherhood quests uit, dan heb je geen last meer van die keuze :+.
     
  11. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een nieuw paard te kopen, hoe dump ik Prior Marobels paint horse ?
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon een nieuwe kopen, je kan ook je eigen paard afslachten }:] !
     
  13. basovich

    basovich Guest

    gerucht:

    bron: insidegamer
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan geen 'volgende elder scrolls game', maar gewoon een uitbreiding op dit deel, wat dus niet veel voorstelt.
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ge moet alles lezen

    Of het gaat om een uitbreiding voor The Elder Scrolls IV: Oblivion of om een compleet nieuw deel is onduidelijk. (ze weten het zelf nog niet)
    ...
    Het zou waarschijnlijker zijn dat het een uitbreiding betreft... (ze denken dat)
    Het ene team zou zich bezighouden met de ontwikkeling van The Elder Scrolls V, en het andere team zou zich bezighouden met toekomstige content voor The Elder Scrolls IV: Oblivion. (dit is een feit)

    dus er komen uitbreidingen en waarschijnlijk ook een 5de deel. (maar andere info is onbekend)

    en waarom zou een uitbreiding niet veel voorstellen?
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het een uitbreiding...en het 5de deel komt binnen 4-5 jaar. Het stelt niet veel voor omdat ze het levelsysteem gewoon zullen overnemen en een nieuw gebied maken met quests.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe weet jij dat nou? een bron?
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, dit word een Oblivion goty! :9
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het al altijd zo is geweest, en vertel me nou niet dat ze in 1 jaar een volledig nieuw deel kunnen maken.
     
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? dat hebben ze nog gedaan. er zijn meer elders scrolls dan enkel "the chapters" hé...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina