The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De series Legends, Adventures en Travels waarom niet echt nieuwe delen hoor, ze gebruikten engines van de chapter games. Er komt gewoon een resem uitbreidingen zoals dat het geval was bij Morrowind. Extra cash kan nooit kwaad.
     
  2. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb nu dat mooie huis in Skingrad. Aleen, hoe drop ik iets in een display case?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    RTFM! :x
     
  4. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er niet in toch 8)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Fucking Crap! $*&$* Terwijl ik voor de thieves guild bezig was had ik een heel deel monsters moeten vermoorden, maar daar op het verkeerde tijdsstip, en op de verkeerde plaats stond dan iemand van de mages guild, wtf? Dus die kerel stond met zijn rug naar mij gericht(ik dacht natuurlijk dat hij met die monsters en stuff hoorde, het zat door vol met necromaners), en terwijl ik midden in de battle zat schoot ik een bliksem naar hem, bats dood! NU BEN IK GEBANNENDED EN MOET IK 20 DEADRA HEARTS EN 20 VAMPIRE DUSKS ZIEN TE BEMACHTIGEN, pffff. Als ik dat vroeger had geweten, had ik het al gehad, maar nu, fuck he...
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er staat toch in hoe je objecten kan verplaatsen met de linker shoulder button.

    @boss:
    Dat is een stuk minder vervelend dan al die planten verzamelen! Je kan ook de kopieer truc gebruiken ;) .
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, dat wist ik niet :mad: Dus ik ging die items de hele tijd droppen, waarbij mij het een kwartier kostte om één zwaard op een kast te leggen |:-
     
  8. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat er een kopieertruc?
    hoe doe je die dan?
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu O-)
     
  10. shonosuke

    shonosuke Guest

    Nieuwe patch :cool:
    Je kan nu niet meer dupen
    Ik heb het nooit zelf gedaan maarja
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weer een nieuwe? :mad:
     
  12. shonosuke

    shonosuke Guest

    Dat is juist fijn\o/

    Jammer dat de xbox 360 geen mods heeft
    D'r is een mod uit voor de pc die het spel een stuk realistischer maakt(Guards kunnen niet meer door de muur kijken En een paar andere mods zoals Lightsabers of een zwaard van 2 meter)
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Shonusuke, is er een nieuwe patch? Niet die van een aantal maanden geleden, maar echt een nieuwe?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip, neem een kijkje op elderscrolls.com of een internationale game website als je het niet zeker bent...nee, er is geen nieuwe patch.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje:
    Ik heb de main quest uitgespeeld.
    Nu zou ik normaal binnen 2 weken een pak(armor) moeten krijgen. Nu zijn die 2 weken om, maar waar moet ik dat pak halen? Er staat het pak zal op u wachten in de "imperial armory compount", maar waar is dat? Iemand raad...?
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het je active quest maakt zal er wel een rood puntje staan maar het was volgens mij bij de imperial prison.
     
  17. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zou een berichtje moeten komen en anders naar de Elder Council chamber ofzoiets gaan in the Imperial City
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er komt geen berichtje(of puntje),tja, ik zal nog iets langer wachten, daarna zal er waarschijnlijk wel een berichtje komen :).
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Aid for Bruma, is die quest aan te raden? Ik heb die Oblivion Gates al wel gezien nu, Ik heb nu 2 steden geholpen, en het ziet er naar uit dat ik er bij de volgende steden ook minimaal 1 Gate mag closen, en eerlijk gezegd, daar heb ik een hekel aan.

    Is het dus aan te raden die quest te doen?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, het wordt ook eentonig en saai, (Dat is oblivion na een tijdje ook) maar het is wel wat waard. Als je het gevecht tegen de great gate moet doen is het wel cool met al die soldaten enzo. Ziet er wel gelikt uit, dus ik zou het doen ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina