1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Die zal er wel goed uitzien op je nieuwe PC :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat lijkt maar zo 8)

    Volgens de benchmarks moet ie in combinatie met mijn processor en videokaarten op een dikke resolutie (meer dan 1600x1200), met alle grafische toeters en bellen aan, op bijna 60 fps gaan draaien :eek:
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Nu snap ik waarom je alles verkocht had en naar de PC bent gegaan :+
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Never mind
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de naam van ayleid ruine waar je de umbra kan vinden?
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    'Vindasel' als ik het me goed herinner.
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij weleens een patch uit gaan brengen voor die lag in Oblivion. Ik vind het echt geen respectabele framerate. En dat terwijl de x360 het allemaal makkelijk aankan.
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag, en ik zit in een kutte quest!

    ik zit dus nu in de laatste quest van de thieves guild dat en ik een scroll moet krijgen, zodra ik die pijl in het standbeeld schiet komen er 2 vage dingen tot leven, als ik ( NIET gesneaked ) die deur door ga, gana als die guard vechten, daarna ren ik snel naar die geblindoekte monk, en zeg dat ze het op mij gemunt hebben ofzo, hierna ren ik heeeel hard weg door die hele paleis, eenmaal eruit ren ik naar de gray fox, en wilt die niet praten omdat ik die scroll niet heb! nu is mijn vraag... hoe krijg ik die scroll??
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag??? Ik heb geen last van lag hoor. Heb je al geprobeert om je cashe (ofzo) geheugen te legen.
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand...??? hoe krijg ik die scroll in laatste quest van de thieves guild?? :)
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  12. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je aleen met "The great Hiest'' in the elder scrolls library komen?, of daarna ook nog, kan de ingang n.l. niet echt vinden in het paleis.
     
  13. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb behoorlijk wat demos weggeflikkerd. Heb nu 9 gb over. Dat moet toch voldoende zijn? :eek:
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat je xbox op 60 HZ ingesteld?
     
  15. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij trouwens opvalt ik hoor heel veel poeha over oblivion, maar ik ben eigenlijk een beetje ontevreden over oblivion. Ten eerste harstikke mooie wereld, maareh de dungeons lijken allemaal op elkaar. Zo leuk zijn als er tenminste verloren kerkers van een kathedraal waren of zoals bij wow dungeons in lava kerkers etc..
    Het qeust systeem bevalt me prima, alleen ik ben lvl 20 en verveel me een beetje ben de gray fox en heb geen zin om gelijk alle guilds uit te spelen, heb de main qeusts gedaan"? Maar wat nu, die kleine qeusts die je opdoet bij npc's en dat zijn er zo'n 4 per stadje. En de daedric shrines majah, daar ben je ook erg snel zat mee. Dan als je alles hebt gedaan ben je ongeveer 23 uur bezig geweest? Wat bedoelt bethesda dan met die 200 uur gameplay? Is het dan de bedoeling dat je de qeust doet waar je alle pixels van oblivion moet aankijken?? ehh.. ik vind het grafisch ongelofelijk maar kwa gameplay zit het gwn vol met bugs en shit. Niet erg voor een nieuwe game, alleen kijk liever meer naar de gameplay en dungeons, dan na hoe de boompjes moeten bewegen. Als het aan mij ligt vind ik oblivion zeker geen game of the year..
     
  16. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, daarmee kan ik je wel helpen.

    Je moet vooral eerst altijd goed luisteren naar wat de qeust info zegt. En als je toch het wilt afmaken raadpleeg uesp.net dat is een database van alle qeusts.

    Ik zal het vertellen:

    1: Wanneer je de kamer binnenkomt waar die monks zitten, ga dan naast hem zitten/ trek aan de hendel. Hij zal opstaan en de deur naar de es library openen.

    2: Er zal een blind monk vrouw naar je toe komen, zeggen dat je er eindelijk bent. Zeg niks en het is verstandig om oblivion even te saven. Wacht tot ze terug komt of het op de tafel ligt pak het op en je hoort dat je niet terug kan vanaf waar je gekomen bent.

    3: Sneak dan langs de blind monks naar boven, ga door de batllemage chamber ''kijk uit voor de kamermeid''!. En dan zul je een vrije val moeten maken, aangezien de meeste niet al te hoge acrobatics hebben draag je natuurlijk de boots of springheel jak.. Die je uiteindelijk zult verliezen omdat je zo hard valt.

    4: Volg de qeust marker naar een openhaard, en open de gate naar the old way. Daarna moet je ontsnappen en als het goed is kom je uit op de imperial waterfront sewers uitgang.

    5: Ga dan naar de gray fox, en hij zal je vertellen dat je een ring moet brengen naar countess umbranox. Doe dat en hij zal verschijnen. Hij zal alles uitleggen en uiteindelijk count Anvil worden. En jou de gray cowl of nocturnal geven, doe hem absoluut niet op in openbaar want je wordt meteen aangevallen door de gaurds.

    Hopelijk kan je hem nu voltooien, als dat niet lukt kijk op walktroughs..
     
  17. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep staat op 60 hz. 50 hz ook geprobeerd. Maar het gaat allemaal zo teringsloom. Ik denk echt een framerate van 25 fps continue.
     
  18. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mijn oblivion vraagt om een 2e update maar wat houdt die update nu precies in? Ik had ergens gehoord dat alles lelijker wordt ofzo.. Dat wilt niemand natuurlijk:x
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 2de update? Ik heb sindsdien ik Oblivion speel maar 1 update gehad.

    Zo toch nog maar ff checken.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @ xboxmaniaxx:
    probeer dit eens:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina